Klekotanie przy max. skręconych kołach

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Mumin » 23 lut 2006, 16:12

Ostatnio zaczęło u mnie występować coś takiego jak w temacie. Przy manewrowaniu na małych prędkościach (np. na parkingu) przy maksymalnie skręconych kołach coś stuka, zarówno przy skręcie w lewo jaki w prawo. Stukanie nie dochodzi raczej z przegubów tylko jakby gdzieś z części centralnej. Niedawno miałem wyciek ze wspomagania i coś tam było robione, dorabiane jakieś przewody, potem jeszcze coś mi uszczelniali bo dalej kapało no i to właśnie od tego czasu się dzieje. Czyżby coś z pompą wspomagania? Oczywiście powiem o tym mojemu mechanikowi przy okazji wiosennego przeglądu, ale pomyślałem, że najpierw zapytam Was, może trzeba z tym coś szybciej zrobić.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez bartek_bart » 23 lut 2006, 18:22

ja mam walnięty przegub i puka zarówno przy skręcie w prawo jak i lewo, dodatkowo mogą być luzy na przekładni kierowniczej lub coś z drążkami ale nie wiem do końca
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez Marcin L » 23 lut 2006, 18:30

moze masz drążek stabilizatora wysunięty w bok z gumy ktora go trzyma i wówczas łacznik stabilizatora haczy o końcówkę drążka kierowniczego
(przynajmniej w 626 coś takiego się zdarza)
jezeli tak to "od ręki" naprawi Ci Bogdan Cydejko (przy bialskiej obwodnicy – z ulicy Francuskiej w lewo)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Danzet » 23 lut 2006, 21:15

miałem dokładnie to samo w escorcie z tym że u mnie dochodziło jeszcze piszczenie :) zakładam że masz za słabo naciągnięty pasek na pompie wspomagania w moim przypadku to było właśnie przyczyną stukania i piszczenia po naciągnięciu paska usterka znikła na dobre :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sty 2006, 19:59
Posty: 7
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Ford Mondeo 1,8 16v 2001r.

Postprzez rebel's team » 23 lut 2006, 23:50

mam ten sam problem:/ zajme sie tym chyba dopiero jak sie cieplej zrobi, a poki co nie skrecam kół do oporu
Twój samochód to zwykły banan, mój to chiquita
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 mar 2005, 14:28
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: 2014 Mazda 6 GJ 2.0 165KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323