Klekotanie przy max. skręconych kołach
Strona 1 z 1
Ostatnio zaczęło u mnie występować coś takiego jak w temacie. Przy manewrowaniu na małych prędkościach (np. na parkingu) przy maksymalnie skręconych kołach coś stuka, zarówno przy skręcie w lewo jaki w prawo. Stukanie nie dochodzi raczej z przegubów tylko jakby gdzieś z części centralnej. Niedawno miałem wyciek ze wspomagania i coś tam było robione, dorabiane jakieś przewody, potem jeszcze coś mi uszczelniali bo dalej kapało no i to właśnie od tego czasu się dzieje. Czyżby coś z pompą wspomagania? Oczywiście powiem o tym mojemu mechanikowi przy okazji wiosennego przeglądu, ale pomyślałem, że najpierw zapytam Was, może trzeba z tym coś szybciej zrobić.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
ja mam walnięty przegub i puka zarówno przy skręcie w prawo jak i lewo, dodatkowo mogą być luzy na przekładni kierowniczej lub coś z drążkami ale nie wiem do końca
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
moze masz drążek stabilizatora wysunięty w bok z gumy ktora go trzyma i wówczas łacznik stabilizatora haczy o końcówkę drążka kierowniczego
(przynajmniej w 626 coś takiego się zdarza)
jezeli tak to "od ręki" naprawi Ci Bogdan Cydejko (przy bialskiej obwodnicy – z ulicy Francuskiej w lewo)
(przynajmniej w 626 coś takiego się zdarza)
jezeli tak to "od ręki" naprawi Ci Bogdan Cydejko (przy bialskiej obwodnicy – z ulicy Francuskiej w lewo)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
miałem dokładnie to samo w escorcie z tym że u mnie dochodziło jeszcze piszczenie
zakładam że masz za słabo naciągnięty pasek na pompie wspomagania w moim przypadku to było właśnie przyczyną stukania i piszczenia po naciągnięciu paska usterka znikła na dobre 
- Od: 28 sty 2006, 19:59
- Posty: 7
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Ford Mondeo 1,8 16v 2001r.
mam ten sam problem:/ zajme sie tym chyba dopiero jak sie cieplej zrobi, a poki co nie skrecam kół do oporu
Twój samochód to zwykły banan, mój to chiquita
- Od: 5 mar 2005, 14:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2014 Mazda 6 GJ 2.0 165KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość