Jakiej firmy kupic tarcze, klocki, amortyzatory, sprzęgła itd.? – wątek wspólny dla BA

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Riki » 4 lis 2006, 01:18

Adaś a nie chcesz Lucasa?? :)


chamowalo



bartek_bart ;) ortografia :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tomekrvf » 4 lis 2006, 01:33

Adaś napisał(a):z ciekawości wie ktoś ile kosztują oryginały?

Oryginał do BA V6 B01C-33-25X 51.54 Euro netto sztuka
Klocki 55 Euro netto
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Adaś » 4 lis 2006, 02:00

Riki napisał(a):Adaś a nie chcesz Lucasa??

Riki Lucas nie robi tarcz do tego modelu.
Otrzymalem juz odpowiedz z CarSpeeda EBC 305zl/szt po znizce no i raczej na 90% bede je bral. Teraz czekam na kase i od razu do wymiany ida amory (KYB), tarcze, klocki i zimowki:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez bartek_bart » 4 lis 2006, 02:15

Riki napisał(a):bartek_bart ortografia


sorki juz poprawilem ale polskiej trzcionki nie mam bo pisze z anglii :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez rasputin » 28 lis 2006, 19:59

FERRODO.
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 09:41
Posty: 69
Skąd: Pruszków
Auto: 323f 1.8 16 v BG

Postprzez xXx » 28 lis 2006, 22:44

Ooooooooooo, siakiś stary temat............tylko dlaczego 323F BA K8 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez brii » 29 lis 2006, 09:03

Sam go założyłeś, więc powinieneś wiedzieć ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 29 lis 2006, 10:32

Na pewno nie zatytułowałbym tematu w ten sposób, nie sądzisz ?? Sądzę, że to robota któregoś z moderatorów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 11 gru 2006, 00:08

i w koncu wzialem tarcze EBC z Carspeeda (305/szt) a klocki Lucasa po znizce 89zl:)
Jak klocki dojda do mojego Intercars (oczywiscie na magazynie nie maja od reki do BA KF ale to juz sie przyzwyczailem ze jezdze wynalazkiem <lol> ) to dam znac jak sie spisuja:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 28 gru 2006, 00:15

Witam !
Sprzedaję części i chyba mikody bym sobie nie założył.
Mieliśmy za dużo reklamacj.
Pozdrawiam!
Gość
 

Postprzez Xus » 14 sty 2007, 02:51

wlasnie szukam sobie tarcz do swojej mazdy(jaka w opisie widac) i znalazlem na stronie www.fota.pl katalog i tak napisali ze tarcze przednie pasuja do takich modeli:

MAZDA 323 C IV (BG)

1.8 16V GT (1989.09 – 1993.03)
1840 ccm – 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)

1.8 16V Turbo 4WD (1990.09 – 1992.12)
1840 ccm – 163 KM/120 kW

1.8 16V (1989.09 – 1993.03)
1840 ccm – 140 KM/103 kW
Silnik: BP22; BP31

MAZDA 323 C V (BA)

1.8 16V (1994.08 – 1998.09)
1840 ccm – 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE

MAZDA 323 F IV (BG)

1.8 16V (1989.08 – 1994.07)
1840 ccm – 103 KM/76 kW
Silnik: BP

1.8 16V GT (1989.08 – 1994.07)
1840 ccm – 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)

1.8 16V (1989.09 – 1993.03)
1840 ccm – 140 KM/103 kW
Silnik: BP31

MAZDA 323 F V (BA)

1.8 16V (1994.08 – 1998.09)
1840 ccm – 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE

MAZDA 323 P V (BA)

2.0 D (1996.10 – ???)
1998 ccm – 71 KM/52 kW

MAZDA 323 S IV (BG)

1.8 16V OHC (1989.08 – 1994.07)
1840 ccm – 103 KM/76 kW
Silnik: BP52

1.8 16V Turbo 4WD (1991.01 – 1994.07)
1840 ccm – 163 KM/120 kW
Silnik: BP Turbo

1.8 16V GT (1989.06 – 1994.07)
1840 ccm – 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)

MAZDA 323 S V (BA)

MAZDA MX-3 (EC)

ATE-t
Tarcza hamulcowa
śr.: 257
Grubosć tarczy hamulcowej [mm]: 22,0
Min. grubosć: 20
Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
Il. otworów: 4
Miejsce zabudowy: oś przednia
na 1/4 mili scigaja sie szybkie samochody.....na zakretach szybcy kierowcy...
moje zabawki
Honda <---kilikac i glosowac
Mazda <---kilikac i glosowac

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 10:43
Posty: 218
Skąd: Zielona Góra/Coventry
Auto: MX-3 1,6 16v DOHC

Postprzez Gengol » 15 sty 2007, 00:58

Sorki, że się wcinam ale mam pytanko:
Jak odróżnic eFkę BG GT 128 konną od 140 konnej.
Ktoś mi kiedyś pisał, że jeśli nie mam KATA (a nie mam i nie miałem) to 140 kucy. No teoretycznie bo na hamownie jak bym wjechał to napewno bym osiwiał. <szok>
Brak katalizatora i 12 koni różnicy ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez tomekrvf » 15 sty 2007, 01:04

Gengol napisał(a):Brak katalizatora i 12 koni różnicy

Różnica nie polega tylko na braku katalizatora.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Gengol » 15 sty 2007, 01:42

Dlatego pytam. Czy ktoś jest w stanie to wyjaśnić? Chcę wiedzieć jaki silnik posiadam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez Adamsky » 10 lip 2007, 09:56

Witam,

Mam do wymiany wszystkie amortyzatory, ale chcialbym dobre i trwale natomiast jest ich dosc sporo do tego modelu i roznice w cenach tez sa znaczne...
Co polecacie? Oczywiscie chodzi o gazoowki...
Z gory dzieki
Pzdr
Początkujący
 
Od: 9 gru 2011, 14:45
Posty: 12

Postprzez no_fear » 10 lip 2007, 13:18

Kayaba lub Tokico <spoko>

MONROE, SACHS, GPD, HNL, NK-SBS –> nie
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Adamsky » 10 lip 2007, 14:22

a Bilstein ? ? ? ?

Czemu nikt nie wspomina o tej firmie – sa na motocom.pl za mniejwiecej 300 PLN/szt.

Bilstein jest marka sama w sobie, ale jakos nawet ani razu ta nazwa nie padla w wypadku mazd...
Początkujący
 
Od: 9 gru 2011, 14:45
Posty: 12

Postprzez no_fear » 10 lip 2007, 14:50

qzo napisał(a):a Bilstein ? ? ? ?
Czemu nikt nie wspomina o tej firmie – sa na motocom.pl za mniejwiecej 300 PLN/szt.
Bilstein jest marka sama w sobie, ale jakos nawet ani razu ta nazwa nie padla w wypadku mazd...

fakt pominąłem Bilsteina – mój błąd.
Jezdziłem we wcześniejszym aucie na Bilach (zwykłych B4) i byłem zadowolony <spoko>

tyle, że Bile są za drogie w stosunku do jakości :]
np. do 323F 1.5 BA Kayaby 190zł, a Bile 320zł...
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez kowal » 10 lip 2007, 18:40

Jedne z lepszych amortyzatorów i cenionych dobra jakością to Koni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2007, 11:29
Posty: 111
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 benzyna

Postprzez Marlan » 10 lip 2007, 21:32

LUP napisał(a):
Nie robią już takich czy co...?


I raczej nigdy nie robili :)

LUP


Nie wiem czy się nie myle ale amorki do BA są gazowo olejowe jak inaczej by ciekły????
Jesli się mylę poprawcie ...
Ja zmieniłem dwa miesiące temu na KAYABA i jestem zadowolony fakt komplecik sporo kosztował ale spisują sie dobrze :)
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....???? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 09:10
Posty: 41
Skąd: siedlce
Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323