Jakiej firmy kupic tarcze, klocki, amortyzatory, sprzęgła itd.? – wątek wspólny dla BA

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Briareos » 6 wrz 2005, 23:02

Wielkie dzięki. Po prostu leżą i się zastanawiałem, czy jest sens trzymać, czy się pozbyć :P.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Globy » 7 wrz 2005, 01:16

Firma OK, mam takie tarcze, oznaczenie o ile dobrze pamietam zgadza się <usmiech>.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez brii » 18 sty 2006, 13:04

xXx napisał(a):Ewentualnie tarcze chciałbym z Mikody

te tarcze są do <dupa> Znajomy pracuje w tej firmie i powiedział, że nigdy nie kupi "swoich" tarcz do samochodu innego niż Fiat CC/SC :|
Ponoć się potrafią baaaardzo giąć pod wpływem zmian tempertury :/
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez SimoneuS » 18 sty 2006, 13:44

..
Ostatnio edytowano 25 maja 2007, 12:20 przez SimoneuS, łącznie edytowano 1 raz
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 20:57
Posty: 353

Postprzez Briareos » 18 sty 2006, 19:03

Aleście temat wygrzebali... :D

BA ma z przodu tarcze wentylowane we wszystkich modelach. Silniki 1.5 i 1.8 mają z tyłu bębny, 2.0 ma (ale za to głowy nie dam) tarcze. Ponadto V6 ma 5-palczaste piasty, w odróżnieniu od 4-palczastych występujących z silnikami Z5 i BP.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Puhcio » 18 sty 2006, 19:29

SimoneuS napisał(a):protage


Protege :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Globy » 19 sty 2006, 00:06

Wlasnie, gwoli scislosci moze komus pomoge – tylne hamulce/piasty i lozyska/zwrotnice w moim aucie sa identyczne, jak w MX-3 V6 oraz BG GT (BP-DOHC). Ot, taki amerykanski wynalazek <faja>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez pinky » 19 sty 2006, 00:16

A ja miałem kanadyjska wersje hatchbacka z silnikiem 1.6 8v i z tylu miala bebny.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez MANIX » 20 sty 2006, 13:07

Koleś napisał(a):A słyszał moze ktos o klockach firmy MK Kashiyama

z tymi kloskami daj sobie spokój sa za twarde i szybko doprawiają tarczę ale fakt że hamulce są dobre
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez MANIX » 20 sty 2006, 13:08

xXx napisał(a):Klocków do tyłu nigdzie nie ma, ale są do 1.8, a może te by pasowały?


ja jak kupowałem do swojej gt klocki do tyłu kaschiyama czy jakoś tak to na pudełku pisało że są do mazddy 323 f gt oraz do mx3 ale chyba też v6
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez marrcoss » 23 kwi 2006, 21:23

No to ja chyba wezmę Sachsa, bo narazie to najtańsze co znalazłem na necie (222zl/sztuka – w sklepmoto.pl). Tylko, jedno co mnie zastanawia to nigdzie nie trafiłem na olejowe amory... same gazowe. No a z tego co tu wyczytałem to do normalnej jazdy po mieście lepsze są olejowe. Nie robią już takich czy co...???
Początkujący
 
Od: 28 sty 2006, 15:00
Posty: 13
Skąd: bytom
Auto: mazda 626GW 98r 2,0 115KM

Postprzez LUP » 24 kwi 2006, 07:55

Nie robią już takich czy co...?


I raczej nigdy nie robili :)

LUP
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez Piotr Wozniak » 24 kwi 2006, 12:05

Olejowki sa w ofercie ale raczej do Corsy a nie do mx-3 albo 323F, badzmy powazni ;)

pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez ramadan » 26 kwi 2006, 17:20

A co powiecie o firmie Tokico? Występują jak najbardziej do mojej 323f GT i są nieco tańsze od KYB. Wiecie coś o tej firmie, ktoś ma z nią jakieś doświadczenia?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2005, 15:05
Posty: 22
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 2006 benzyna manual

Postprzez Xtreme3 » 26 kwi 2006, 20:17

ramadan napisał(a):A co powiecie o firmie Tokico?


Z tego co mi wiadomo to amorki tej firmy sa seryjnie montowane w 323F BA. Ja take mialem (teraz tyl KYB) ale na przodzie jeszcze na nich jezdze :)
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez ramadan » 26 kwi 2006, 20:56

Hmmm.. no ja słyszałem, że seryjnie są KYB właśnie... może jakiś głos rozstrzygający w sprawie amorków marki Tokico ?[/url]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2005, 15:05
Posty: 22
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 2006 benzyna manual

Postprzez Xtreme3 » 26 kwi 2006, 21:21

ramadan napisał(a):Hmmm.. no ja słyszałem, że seryjnie są KYB właśnie


Moze 2.0 mialy KYB w koncu z tym silnikiem to juz autko o sportowym zacieciu :)

Jaksa napisał(a):magicadm napisał:
A kto produkuje orginały dla MAZDY
Chyba Tokico. ( taki jest napis na amorach do GE )
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Adaś » 3 lis 2006, 23:55

okazuje sie, ze naprawde ciezko z tarczami przod do 323F BA V6 :| Brembo nie robi do tego modelu (przynajmniej nie ma w katalogu) a tarcze EBC... 347,69 za sztuke.. dla przykladu do MX6 V6 EBC kosztuja 172,01 a serii Turbo Groove 408 :|
z ciekawości wie ktoś ile kosztują oryginały?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez bartek_bart » 4 lis 2006, 00:22

hej

a jakie tarcze i klocki proponujecie do 323c BA 1,5 czy np od modelu 1,8 beda pasowaly zeby auto lepiej chamowalo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez bartek_bart » 4 lis 2006, 00:23

hej

a jakie tarcze i klocki proponujecie do 323c BA 1,5 czy np od modelu 1,8 beda pasowaly zeby auto lepiej hamowalo
Ostatnio edytowano 4 lis 2006, 02:17 przez bartek_bart, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323