Strona 1 z 1

Problem z wymianą klocków tył 323f BA KF

PostNapisane: 22 mar 2012, 19:52
przez lspadlo1
Witam.
Mam problem, mianowicie wziąłem się za wymianę klocków z tyłu i mam kłopot z cofnięciem tłoczków <płacze> Już chyba wszystkiego próbowałem, śruba z tyłu na imbus odkręcona, tłoczek się trochę cofnął i dalej nie chce iść, próbowałem go wpychać nie idzie. Miał ktoś może podobny problem lub wie jak cofnąć te nieszczęsne tłoczki? Proszę o pomoc bo Magda na kołkach :(

PostNapisane: 22 mar 2012, 19:58
przez hopek
A czasem nie trzeba wciskać i wkręcać ?? :)

PostNapisane: 22 mar 2012, 20:02
przez lspadlo1
Próbowałem i nic...

PostNapisane: 22 mar 2012, 20:27
przez Majki88
generalnie śruba na imbus służy do cofania tłoczka więc nią musisz kręcić do oporu

PostNapisane: 22 mar 2012, 20:30
przez lspadlo1
Majki88 napisał(a):generalnie śruba na imbus służy do cofania tłoczka więc nią musisz kręcić do oporu

Tak wiem, lecz tłoczek się cofnął do pewnego momentu i dalej nie idzie, a śruba z tyłu dalej kręci się bez żadnego oporu.

PostNapisane: 22 mar 2012, 21:07
przez Majki88
może trywialne ale dociskałeś imbus i tą śrubę do końca ?
bo czasami wyskakuje z tego wielozębu i wychodzi z kluczem

Re: Problem z wymianą klocków tył 323f BA KF

PostNapisane: 22 mar 2012, 21:33
przez konrad278
Dokładnie tak jak MAjki mówi

PostNapisane: 22 mar 2012, 22:03
przez lspadlo1
Tak dociskałem i nic nie łapało brakuje mi dosłownie 4 mm
Nie ma tam raczej możliwości coś spieprzyć...?

PostNapisane: 23 mar 2012, 16:20
przez lesiux
Ja u siebie robiłem tak (kumpel podsunął mi taki patent). Kawałek blaszki grubości klocka z nagwintowanym otworem wsadziłem zamiast klocka zewnętrznego i wkręcając śrubę, która wychodziła drugą stroną dociskałem wewnętrzny klocek przez co tłoczek się chował.

Re: Problem z wymianą klocków tył 323f BA KF

PostNapisane: 24 mar 2012, 14:46
przez hopek
Tylko że przedni zacisk trochę się różni od tylnego....

PostNapisane: 25 mar 2012, 14:16
przez lesiux
Nie wiedziałem, sorry. W BP mam bębny z tyłu.