Strona 1 z 1

Maglownica..regulacja czy regeneracja??

PostNapisane: 21 mar 2012, 19:37
przez cybuhh87
Witam mam problem z przekladnia,juz nie pierwszy raz, bo czwartą ktora mam w swojej efce <1.5 96r>w ciagu 4 lat, mechanik tez zdiagnozowal jako wadliwa. Zajechalem do niego odnosnie luzow w kole i ogolnie zawieszenie stuka puka i takie tam. Poradzil mi ze moze lepiej zamiaszt szukac znowu czegos po ''taniosci"na allegro wartoby sie bylo zastanowic nad regeneracja,koszt ok 350 zl. Dzwonilem do pewnego zakladu zajmujacego sie regeneracja przekladni i koles powiedzial mi ze mozliwe ze to mozna to bedzie naprawic sama regulacja, moze ktos mial kiedys podobny problem albo wiedzie na ten temat,bo nie wiem juz co mam z tym robic.( dodam jeszcze ze przy ruchach kierownica slychac stukanie,na drazkach podobno nie ma luzow) Z gory dzieki za pomoc.pzdr

PostNapisane: 21 mar 2012, 20:12
przez Bomber.ktmg
Ja też tak miałem, jak nie cieknie to powinna wystarczyć sama regulacja...z resztą nic nie szkodzi spróbować. Mi regulacja zniwelowała jakiekolwiek luzy. Tak w skrócie – potrzeba kanału (dla wygody) odkręcasz sanki i masz dostęp do śruby. Jest tak duża śruba a na niej nakrętka kontrująca, luzujesz lekko kontre, trochę wkręcasz śrubę sprawdzasz jak chodzi kiera, ważene żeby to zrobić w miarę z czuciem i nie przesadzić, potem składasz wszystko i cieszysz się dobrze wykonaną robotą.
Jeszcze jednym plusem bynajmniej dla mnie jest to że powyżej 120km/h miałem strasznie niepewną kierownicę, jakbym jej nie trzymał dwoma rękami to auto było nie do opanowania, natomiast po tej regulacji 180 a samochód idealnie, pewnie się prowadzi :)

Re: Maglownica..regulacja czy regeneracja??

PostNapisane: 21 mar 2012, 20:40
przez arkadiuszek1
wszystkie BA maja taka regulacje?? mi przy delikatnych, szybkich ruchach lekko puka

PostNapisane: 22 mar 2012, 16:05
przez Bomber.ktmg
Według moich info tak. Wystarczy wejść pod auto i poszukać na maglownicy.. Śruba jest ogromna więc nie sposób jej przegapić. A sanki się odkręca żeby był jakikolwiek dostęp przy regulacji.

PostNapisane: 24 mar 2012, 08:31
przez yama
heh
Jak dokręcisz to za chwile szla ja trafi. Jak chcesz mieć spokój to regeneracja albo aledrogo.
W Ba lecą te białe "plastiki" w środku, wiem bo już 2 szt załatwiłem :((

PostNapisane: 25 mar 2012, 14:56
przez Bomber.ktmg
a to ciekawe bo ja dokręcałem dwa lata temu i jakoś śmigam bez żadnej awarii :| :> <oczko> jak japońce zrobili regulacje to chyba nie dla jaj :]

PostNapisane: 25 mar 2012, 21:56
przez kosa1061
hej, mam pytanie na jaki klucz jest ta kontra? Bo będę jutro sie za to zabieral a chce sobie klucze przyszykowac:–)

PostNapisane: 26 mar 2012, 07:23
przez Bomber.ktmg
viewtopic.php?f=116&t=97137
zerknij tu..post nr 2