Płyn do wspomagania kierownicy Mazda 323P 97
Strona 1 z 1
Witam. W wyniku skomplikowanych okoliczności wyciekła mi połowa płynu wspomagania, pompa zaczeła strasznie hałasować więc żeby tylko dojechać do sklepu i do szkoły dolałem jakiegoś białego / przezroczystego. Wszystko działa ok, nic się nie dzieje ale chcę go wymienić na taki jaki powinien być czyli z tego co wiem ATM M-III lub Dexron II. Czym one się różnią? W sklepie byłem i mieli Hipol czerwony i mi go polecali ale nie wiem czy brać (23zł). Mieli też inny czerwony Castrol. Czy one się bardzo różnią? Co polecacie?
- Od: 22 maja 2011, 23:48
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323 V Hatchback 1997 1500ccm 16V
Mobil ATF220 spełnia wymagania Dexron II D
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
zwykle da się usłyszeć co piszczy najlepiej stojąc z przodu i druga osoba kręci. Ale pompa raczej nie piszczy. Może piszczeć sam układ lub ewentualnie paseczek.
OK zalałem tym Mobilem. Zeszło około 900ml z układu, ze zbiornika poprzez kręcenie kierownicą. Spuszczałem tam gdzie jest ten wąż idący do układu kierowniczego. Zostało 100ml na ewentualne dolewki chociaż na to się nie zapowiada. Teraz płyn jest czysty a wspomaganie zdaje się pracować lżej (odrobinkę). Tamten płyn fabrycznie był czerwony ale teraz już jest CAŁKOWICIE CZARNY. I tak za długo zwlekałem
. Pozdrawiam
OK zalałem tym Mobilem. Zeszło około 900ml z układu, ze zbiornika poprzez kręcenie kierownicą. Spuszczałem tam gdzie jest ten wąż idący do układu kierowniczego. Zostało 100ml na ewentualne dolewki chociaż na to się nie zapowiada. Teraz płyn jest czysty a wspomaganie zdaje się pracować lżej (odrobinkę). Tamten płyn fabrycznie był czerwony ale teraz już jest CAŁKOWICIE CZARNY. I tak za długo zwlekałem
- Od: 22 maja 2011, 23:48
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323 V Hatchback 1997 1500ccm 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości