Strona 1 z 1

Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 14 wrz 2011, 20:58
przez kylu
Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam :)

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 14 wrz 2011, 21:06
przez Aju
Sprawdz mocowania silnika bo V'ka nie powinna mieć nic wspolnego z drganiami...

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 14 wrz 2011, 22:07
przez lord1988_rr
a od którego momentu madzia zaczyna drgać? Chodzi mi od jakich prędkości to sie zaczyna. Ja miałem podobnie że od 60 km/h to drgania zaczynały występować a ok 160km/h przestawało... okazało się że opona [jaka?] miała bólwe ze strony wewnętrznej i źle były opony wywarzone. Po wymianie opony i wywarzeniu oponek prestało drgać. A Drgania występowały silne, że całym autem trzepało tak jak turbulencia w samolocie...

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 20 wrz 2011, 19:18
przez puznies0
kylu napisał(a):Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam :)


ja bym też sprawdził mocowania silnika...

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 21 wrz 2011, 20:49
przez tomekV6
Sprawdź podpore półośki (od strony pasażera) a dokładniej łączenie między półośką od skrzyni i koła. Czasami lubi "rozklepać" wieloklin <spoko>

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 22 wrz 2011, 15:41
przez Zubeck
Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 25 wrz 2011, 15:35
przez Morti323
To jest drżenie czy szarpanie? Mi kiedyś szarpała.

Re: Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

PostNapisane: 3 paź 2011, 19:34
przez pablo19
[/quote]
Zubeck napisał(a):Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!


U mnie było dokładnie to samo. Do wymiany był przegub wewnętrzny. Wymieniłem wraz z całą półosią. Koszt ok 250 zł za używkę.