wymiana hamulców z tyłu w 323F BA

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez baad » 14 cze 2005, 12:35

Mam pytanko. Czy potrzebuje jakiś specjalnych kluczy żeby rozebrac bębny i wymienić okładziny z tyłu w 323F BA? Drugie pytanie, to czy może się okazać jak rozbiorę że bedę musiał coś wymieniać dodatkowego, pomimo ze nie zauwazłem zeby mi wpadał pedał hamulca albo wycikał płyn hamulcowy? Mam zamiar robić to na dzialce i nie wiem czy mi sie cos moze po drodze rozsypac jak juz rozbiore, bo wtedy nie wroce :)
Mazda to je to!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2003, 21:34
Posty: 77
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000

Postprzez Przemol » 14 cze 2005, 13:22

o rozebrania bębnów w zasadzie starczy śrubokręt:):) (przynajmniej jest tak u mnie) no i jakis młotek :) w sumie prosta sprawa, choć wymiana szczęk to juz nie taki banał:) – sam wymieniam dzis, więc dam znać jak poszlo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 19:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez MiKo » 14 cze 2005, 22:24

baad napisał(a):Mam pytanko. Czy potrzebuje jakiś specjalnych kluczy żeby rozebrac bębny


Śruby na bębnie są na śrubokręt krzyżakowy, u mnie tak zapieczone że kilku chłopa probowało ale nie dało rady (a chciałem sprawdzić stan szczęk bo przy mocnym hamowaniu słysze blacha-o-blachę i nie jest to przód bo jest sporo okładziny), niestety bez wizyty na warsztacie z pneumatycznym śrubcykiem się nie obejdzie.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez HIO » 15 cze 2005, 00:38

MiKo napisał(a):
baad napisał(a):Mam pytanko. Czy potrzebuje jakiś specjalnych kluczy żeby rozebrac bębny


Śruby na bębnie są na śrubokręt krzyżakowy,..... (a chciałem sprawdzić stan szczęk bo przy mocnym hamowaniu słysze blacha-o-blachę i nie jest to przód bo jest sporo okładziny), ...........


no to jak u mnie.

tez przy hamowaniu slysze blacha o blache ale tylko pod koniec hamowania, prawie jak juz stoje. z przodu mam jeszcze sporo okladziny – nie wiem co to jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2005, 12:09
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: 323 S BA 1,5`96, CIV 1,5

Postprzez emik » 15 cze 2005, 07:25

Panowie WD 40, wkrętak krzyżakowy, płaski – konkretny obowiązkowo z uchwytem na klucz płaski. Zapieramy się jak do porodu i.........próbujemy za pomocą klucza to ruszyć <lol> . Też myslałem że bedzie kibel, ale poszło a gwint na śrubie jak nówka, wiec wystarczy ruszyc wierzchnia warstwe syfu. Powodzenia.
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2004, 08:03
Posty: 147

Postprzez Przemol » 15 cze 2005, 11:06

i po wymianie\w sumie 45min roboty – a i ze sprężynkami było mniej brania niz myślałem. Pozdro:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 19:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez farciarz » 15 cze 2005, 22:37

No to przynajmniej wiem co mnie czeka :P ...też muszę się za tył zabrać
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323