Strona 1 z 1

slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 22 wrz 2010, 18:47
przez marshal_sila
jakos slabo hamuje ta moja mazda 323f z5 przod hamulce ymienione tarcze i klocki z tylu szceki wymienione .Reczny ok blokuje kola jak sie pociagnie i wogole ok ale jak sie hamuje normalnie pedalem to kipsko.Moze byc to wina cylinderkow jak rozbieralem zeby wymienic szceki to bylo ok wszystko nic nie cieklo i tp.jakies pomysly?

Re: slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 22 wrz 2010, 21:24
przez marcinpozycki
najlepiej wymień płyn hamulcowy, może pomóc a na pewno nie zaszkodzi tylko pamiętaj o dokładnym odpowietrzeniu układu. wymieniając płyn zlikwidujesz wiele możliwych przyczyn złego hamowania . ale pamiętaj że z5 to nie v6 i nie hamuje tak dobrze! pozdrawiam

Re: slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 22 wrz 2010, 22:30
przez mazdix2
zależy jeszcze jakie kupiłeś klocki i szczęki ( chodzi mi o firme) bo z tym tez róznie bywa, jesli wymiana była niedawno to pojeździj troche może same musza sie dotrzec i ustawic, jesli sie nie polepszy mozna kabinowac, odpowiietrzenie układu tez nie zaszkodzi moim zdaniem.

Re: slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 22 wrz 2010, 23:12
przez D4NI3L
z doświadczenia wiem jak jest z hamulcami w Z5 :) są niestety troche słabe ale jak kolega wyżej wspomniał to nie V6 :)
sam po wymianie kolców regeneracji cylinderów itd wielkiego efektu nie uzyskałem ale i tak hamują lepiej niż przedtem :)

Re: slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 23 wrz 2010, 22:48
przez marshal_sila
nie no jana sprawa ze hamulce skory z twarzy nie zdzieraja pod czas hamowania ale kiedys mialem lepsze te hamulce.zobacze co bedzie po wymianie cylinderkow i plynu.

Re: slaba tylne hamulce ale reczny ok problem ba z5

PostNapisane: 26 wrz 2010, 00:23
przez farciarz
Ale o czym mowa. Ogólnie wiadomo że BA ma słabiutkie hamulce ( szczególnie po rozgrzaniu ). Raczej tego nie zmienisz ....chyba że dokonasz swapu ..... na tarczowe przód/tył :) tak jak jest w BG GT wówczas odczujesz faktyczną różnicę w sile hamowania