Strona 1 z 1

ABS

PostNapisane: 8 mar 2009, 20:07
przez faraon
Witam dzis zauwaylem ze przy predkosci 180 km/h zapalila sie kontrolka ABS.Po zgaszeniu silnika i odpaleniu go ponownie kontrolki brak.Lecz po osiagnieciu znow owej predkosci 180 kontrolka znow sie zapala.Czy to normalne. :(

PostNapisane: 8 mar 2009, 20:30
przez konrad278
napewno nie normalne ja ponad 200 lece co rusz;] i nie swieci

PostNapisane: 8 mar 2009, 22:17
przez waldii
faraon przeczysc czujniki od absu oraz te koronki.Sprawdz tez czy na koronkach sa wszystkie zabki.Ja w GE mialem jeden wyszczerbiony ząbek i przy 160km/h zapalala sie kontrolka,jak zwolnilem i w czasie jazdy szybko wylaczylem zaplon i wlaczylem to bylo juz oki

PostNapisane: 9 mar 2009, 20:30
przez faraon
waldii napisał(a):faraon przeczysc czujniki od absu oraz te koronki.Sprawdz tez czy na koronkach sa wszystkie zabki.Ja w GE mialem jeden wyszczerbiony ząbek i przy 160km/h zapalala sie kontrolka,jak zwolnilem i w czasie jazdy szybko wylaczylem zaplon i wlaczylem to bylo juz oki

dzieki Waldii

Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 4 wrz 2010, 22:57
przez MariuS
Mam taki problem w 323F 2.0V6 95r :

jadąc z prędkością powyżej 170km/h zapala mi się kontrolka ABS i świeci się aż do ponownego uruchomienia auta. No i po zapaleniu rzecz jasna nie mam abs-u a samochód nie chce osiągnąć wyższej prędkości- po zapaleniu kontrolki ABS coś jakby na styl ograniczenia elektronicznego prędkości się pojawia...

Do 170km/h abs działa poprawnie, problem zaczyna się dopiero od 170...
Ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 4 wrz 2010, 22:59
przez Borys
Gdzieś już czytałem, zapalała się chyba już przy 140, spróbuj poszukać.
BTW to nie jest problem, chyba, że często do Niemiec śmigasz ;)

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 4 wrz 2010, 23:07
przez MariuS
Borys napisał(a):Gdzieś już czytałem, zapalała się chyba już przy 140


oki, szukam ponownie w takim razie
Borys napisał(a):chyba, że często do Niemiec śmigasz


prawie "raz na ruski rok" :D

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 4 wrz 2010, 23:18
przez Borys
viewtopic.php?f=126&t=9691
viewtopic.php?f=60&t=39722

Masz tak na szybko z innych modeli, ale o BA też gdzieś było.

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 9 wrz 2010, 18:56
przez MariuS
dzisiaj zmajstrowałem tester do kompa i podczas diagnostyki układu ABS dioda wskazuje błąd nr 12. Czyli jak na moje to błąd czujnika obrotów koła LP, czyli tego pierścienia z ząbkami, tak?

W takim razie zajrzę tam i się okaże...


poza tym jeszcze takie błędy mi wywaliło:

na wyłączonym silniku:
26- Elektrozawór pojemnika z węglem aktywnym
46 – Elektrozawór

a na włączonym:
46
17 – Układ sprzężenia zwrotnego

Czy ktoś "jaśniejszy" może to jakoś zinterpretować?

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 11 wrz 2010, 22:45
przez gregorius 323 F
Witam

Mariusz błąd 17 dla twojego silnika jest to uszkodzenie drugiej sondy Lambda

Natomiast 46 wskazuje na zawór kontroli powietrza dolotowego nr2 cokolwiek by to było

Pozdrawiam

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 11 wrz 2010, 22:51
przez luki_92_92
Zawór kontroli powietrza dolotowego to chyba też od tego czujnika co jest przy filtrze fabrycznie? tak mi się zdaje

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 12 wrz 2010, 14:35
przez MariuS
gregorius 323 F napisał(a):Mariusz błąd 17 dla twojego silnika jest to uszkodzenie drugiej sondy Lambda


dzięki wielkie, tak myślałem ale nie chciałem sugerować, teraz jestem bardziej pewny, a patrząc na twoje wypowiedzi na forum myślę że Twoja wypowiedź to solidna podpora. To tłumaczy podwyższone spalanie

luki_92_92 napisał(a):Zawór kontroli powietrza dolotowego to chyba też od tego czujnika co jest przy filtrze fabrycznie? tak mi się zdaje


tak, to mam wypięte bo jest stożek :P

Re: Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h

PostNapisane: 1 paź 2010, 22:34
przez MariuS
odkręciłem wreszcie koło i spojrzałem na zębatkę ABS-u, okazuje się że jeden ząbek jest delikatnie wciśnięty na środku, więc znam już przyczynę.

Teraz pytanie – da to się czymś "dospawać, dorobić " ubytek jest niewielki, a przegub jest w dobrym stanie więc nie będę zmieniał, no i w końcu 170km/h ciągle się nie lata ale chcę to mieć sprawne bo tak już mam że musi być sprawne na fest