Problem z zapalaniem kontrolki ABS pow. 170km/h
Strona 1 z 1
Witam dzis zauwaylem ze przy predkosci 180 km/h zapalila sie kontrolka ABS.Po zgaszeniu silnika i odpaleniu go ponownie kontrolki brak.Lecz po osiagnieciu znow owej predkosci 180 kontrolka znow sie zapala.Czy to normalne. 
napewno nie normalne ja ponad 200 lece co rusz;] i nie swieci
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
faraon przeczysc czujniki od absu oraz te koronki.Sprawdz tez czy na koronkach sa wszystkie zabki.Ja w GE mialem jeden wyszczerbiony ząbek i przy 160km/h zapalala sie kontrolka,jak zwolnilem i w czasie jazdy szybko wylaczylem zaplon i wlaczylem to bylo juz oki
-
waldii
waldii napisał(a):faraon przeczysc czujniki od absu oraz te koronki.Sprawdz tez czy na koronkach sa wszystkie zabki.Ja w GE mialem jeden wyszczerbiony ząbek i przy 160km/h zapalala sie kontrolka,jak zwolnilem i w czasie jazdy szybko wylaczylem zaplon i wlaczylem to bylo juz oki
dzieki Waldii
Mam taki problem w 323F 2.0V6 95r :
jadąc z prędkością powyżej 170km/h zapala mi się kontrolka ABS i świeci się aż do ponownego uruchomienia auta. No i po zapaleniu rzecz jasna nie mam abs-u a samochód nie chce osiągnąć wyższej prędkości- po zapaleniu kontrolki ABS coś jakby na styl ograniczenia elektronicznego prędkości się pojawia...
Do 170km/h abs działa poprawnie, problem zaczyna się dopiero od 170...
Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
jadąc z prędkością powyżej 170km/h zapala mi się kontrolka ABS i świeci się aż do ponownego uruchomienia auta. No i po zapaleniu rzecz jasna nie mam abs-u a samochód nie chce osiągnąć wyższej prędkości- po zapaleniu kontrolki ABS coś jakby na styl ograniczenia elektronicznego prędkości się pojawia...
Do 170km/h abs działa poprawnie, problem zaczyna się dopiero od 170...
Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Borys napisał(a):Gdzieś już czytałem, zapalała się chyba już przy 140
oki, szukam ponownie w takim razie
Borys napisał(a):chyba, że często do Niemiec śmigasz
prawie "raz na ruski rok"
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
viewtopic.php?f=126&t=9691
viewtopic.php?f=60&t=39722
Masz tak na szybko z innych modeli, ale o BA też gdzieś było.
viewtopic.php?f=60&t=39722
Masz tak na szybko z innych modeli, ale o BA też gdzieś było.
dzisiaj zmajstrowałem tester do kompa i podczas diagnostyki układu ABS dioda wskazuje błąd nr 12. Czyli jak na moje to błąd czujnika obrotów koła LP, czyli tego pierścienia z ząbkami, tak?
W takim razie zajrzę tam i się okaże...
poza tym jeszcze takie błędy mi wywaliło:
na wyłączonym silniku:
26- Elektrozawór pojemnika z węglem aktywnym
46 – Elektrozawór
a na włączonym:
46
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
Czy ktoś "jaśniejszy" może to jakoś zinterpretować?
W takim razie zajrzę tam i się okaże...
poza tym jeszcze takie błędy mi wywaliło:
na wyłączonym silniku:
26- Elektrozawór pojemnika z węglem aktywnym
46 – Elektrozawór
a na włączonym:
46
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
Czy ktoś "jaśniejszy" może to jakoś zinterpretować?
Ostatnio edytowano 16 wrz 2010, 11:57 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Witam
Mariusz błąd 17 dla twojego silnika jest to uszkodzenie drugiej sondy Lambda
Natomiast 46 wskazuje na zawór kontroli powietrza dolotowego nr2 cokolwiek by to było
Pozdrawiam
Mariusz błąd 17 dla twojego silnika jest to uszkodzenie drugiej sondy Lambda
Natomiast 46 wskazuje na zawór kontroli powietrza dolotowego nr2 cokolwiek by to było
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Zawór kontroli powietrza dolotowego to chyba też od tego czujnika co jest przy filtrze fabrycznie? tak mi się zdaje
gregorius 323 F napisał(a):Mariusz błąd 17 dla twojego silnika jest to uszkodzenie drugiej sondy Lambda
dzięki wielkie, tak myślałem ale nie chciałem sugerować, teraz jestem bardziej pewny, a patrząc na twoje wypowiedzi na forum myślę że Twoja wypowiedź to solidna podpora. To tłumaczy podwyższone spalanie
luki_92_92 napisał(a):Zawór kontroli powietrza dolotowego to chyba też od tego czujnika co jest przy filtrze fabrycznie? tak mi się zdaje
tak, to mam wypięte bo jest stożek
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
odkręciłem wreszcie koło i spojrzałem na zębatkę ABS-u, okazuje się że jeden ząbek jest delikatnie wciśnięty na środku, więc znam już przyczynę.
Teraz pytanie – da to się czymś "dospawać, dorobić " ubytek jest niewielki, a przegub jest w dobrym stanie więc nie będę zmieniał, no i w końcu 170km/h ciągle się nie lata ale chcę to mieć sprawne bo tak już mam że musi być sprawne na fest
Teraz pytanie – da to się czymś "dospawać, dorobić " ubytek jest niewielki, a przegub jest w dobrym stanie więc nie będę zmieniał, no i w końcu 170km/h ciągle się nie lata ale chcę to mieć sprawne bo tak już mam że musi być sprawne na fest
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość