brak cisnienia w hamulcach na tyle
Strona 1 z 1
Sorki....ale najprostszym rozwiązaniem będzie wymiana płynu wraz z przedmuchaniem układu hamulcowego. Z tego co piszesz to raczej świadczy że masz zatkany któryś z przewodów.
Kolejna sprawa... to jak ma się niby zwiększenie cinienia do przekazania siły hamowania na przód Jedyny problem jaki może być to nie zapowietrzenie przodu układu hamulcowego .... ale właśnie tyłu
No ale w tym przypadku wypada sprawdzić również pompę hamulcową ....choć nie słyszałem nigdy by jakakolwiek sekcja pompy w Maździe nawaliła
Jest oczywiście najprostszy problem.... i od tego bym zaczął.....................
Masz zwyczajnie zapieczone hamulce ... i zaciski Ci zwyczajnie trzymają
Kolejna sprawa... to jak ma się niby zwiększenie cinienia do przekazania siły hamowania na przód Jedyny problem jaki może być to nie zapowietrzenie przodu układu hamulcowego .... ale właśnie tyłu
No ale w tym przypadku wypada sprawdzić również pompę hamulcową ....choć nie słyszałem nigdy by jakakolwiek sekcja pompy w Maździe nawaliła
Jest oczywiście najprostszy problem.... i od tego bym zaczął.....................
Masz zwyczajnie zapieczone hamulce ... i zaciski Ci zwyczajnie trzymają
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
farciarz napisał(a):Sorki....ale najprostszym rozwiązaniem będzie wymiana płynu wraz z przedmuchaniem układu hamulcowego. Z tego co piszesz to raczej świadczy że masz zatkany któryś z przewodów.
Kolejna sprawa... to jak ma się niby zwiększenie cinienia do przekazania siły hamowania na przód Jedyny problem jaki może być to nie zapowietrzenie przodu układu hamulcowego .... ale właśnie tyłu
No ale w tym przypadku wypada sprawdzić również pompę hamulcową ....choć nie słyszałem nigdy by jakakolwiek sekcja pompy w Maździe nawaliła
Jest oczywiście najprostszy problem.... i od tego bym zaczął.....................
Masz zwyczajnie zapieczone hamulce ... i zaciski Ci zwyczajnie trzymają
ja bym sprawdzil na twoim miejscu korektor sily hamowania oraz czy zaden z przewodow metalowych nie jest zgnieciony
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Pozwole sie podpiąć pod ten temat bo mam podobnie brzmiący problem w swojej BA Z5, otóż od pewnego czasu czuje jakby mój układ hamulcowy "stracił siłe", musze wlozyc duzo sily w naciskanie pedlau hamulca zeby zahamowac auto, pozatym czuje pod nogą jak pedał hamulca ma bicie, "skacze mi pod stopą i obecnie hamowanie zaczyna sie po wcisnieciu pedału prawie do podlogi, wczesniej jak nie bylo problemu, nie bylo tez bicia, leciutko halumce hamowaly to wystrczylo wcisnac delikatnie pedal zeby samochod zwalniał, dodam ze poziom plynu hamulcowego jest w normie, troche malo jest plynu od wspomagania tez zbiorniczek z lewes stronie pod maska patrzad od przodu auta (ale czy to ma zwiazek z hamulcami)??? macie jakis pomysl co jest?
- Od: 1 lut 2009, 00:06
- Posty: 20
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f 1.5 16V 1998r.
kriskristoferson napisał(a):Pozwole sie podpiąć pod ten temat bo mam podobnie brzmiący problem w swojej BA Z5, otóż od pewnego czasu czuje jakby mój układ hamulcowy "stracił siłe", musze wlozyc duzo sily w naciskanie pedlau hamulca zeby zahamowac auto, pozatym czuje pod nogą jak pedał hamulca ma bicie, "skacze mi pod stopą i obecnie hamowanie zaczyna sie po wcisnieciu pedału prawie do podlogi, wczesniej jak nie bylo problemu, nie bylo tez bicia, leciutko halumce hamowaly to wystrczylo wcisnac delikatnie pedal zeby samochod zwalniał, dodam ze poziom plynu hamulcowego jest w normie, troche malo jest plynu od wspomagania tez zbiorniczek z lewes stronie pod maska patrzad od przodu auta (ale czy to ma zwiazek z hamulcami)??? macie jakis pomysl co jest?
Niestety w Twoim przypadku masz niestety krzywe tarcze hamulcowe, co się objawia właśnie biciem na pedale hamulca. Jeśli chodzi o niski poziom płynu w zbiorniczku wspomagania to ma się on nijak do sprawności i wydajności układu hamulcowego
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
jest mozliwosc np przetoczenia tych tarcz zeby byly zdatne do ponownego założenia i uzywania czy to juz moment na wymiane na nowe?
- Od: 1 lut 2009, 00:06
- Posty: 20
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f 1.5 16V 1998r.
Witam, ostatnio nie przeszłam przeglądu z powodu braku tylnego lewego hamulca oraz wycieku z prawego. W lewym został wymieniony cylinderek i dziś po sprawdzeniu na stacji kontroli pojazdów lewy hamulec ma 490 N a pracy 450 N czyli już to się wyrównało lecz powinno być na poziomie 800N – 1000N. Jaka może być przyczyna słabego ciśnienia ? Przed sprawdzeniem byłam na odpowietrzaniu... Dziękuję za odpowiedź z góry i pozdrawiam.
-
ktosia
Ja bym jeszcze raz przepompował płyn, tak porzadnie całą butelkę.
Możliwe ze korektor siły hamowania już skończył swój żywot ale to bardzo bardzo rzadka przypadłość.
ABS jest w aucie???
Możliwe ze korektor siły hamowania już skończył swój żywot ale to bardzo bardzo rzadka przypadłość.
ABS jest w aucie???
A jak wyszedł pomiar hamulca ręcznego?
Jeśli okładziny zaolejone są to też siła hamowania będzie gorsza.
Teraz to co najwyżej trzeba pojeździć aż się to przepali.
PS. i uzupełnij proszę profil o lokalizację.
Jeśli okładziny zaolejone są to też siła hamowania będzie gorsza.
Teraz to co najwyżej trzeba pojeździć aż się to przepali.
PS. i uzupełnij proszę profil o lokalizację.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie wiadomo jak z okładzinami i czy ktoś czyścił bębny. Polecam jednak by ktoś to jeszcze rozebrał sprawdził. Ponadto po takim zabiegu to wszystko musi się jeszcze dotrzeć. Mi po każdej naprawie hamulców w różnych autach również hamują słabiej po czym po kilkunastu kilometrach wszystko wraca do normy.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości