Zapięty 4 bieg przy tych 80km/h to zapewne coś około 2000obr/min więc poza zakresem zmiany na "trójkę". Ale kto wie czy w tym momencie nie chce już się zapinać sprzęgło lock-up'a w konwerterze.
Jednak to poszarpywanie może mieć tez podłoże z zawieszeniem, przeniesieniem napędu czy też samym silnikiem. Dlatego też spróbuj to dokładniej opisać i jaki jest efekt jak lekko naciśniesz (lub popuścisz) w tym momencie pedał gazu.
A olej ty już zmieniłaś?
Automatyczna Skrzynia Biegów (ASB) w BA/BH – pytania i odpowiedzi
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Gdy przyspieszam problem ten nie występuje i autko jedzie bardzo płynnie, podobnie gdy zdejmę nogę z gazu. Te delikatne drgania występuję tylko na 4 biegu podczas jazdy ze stałą prędkością. Oleju jeszcze nie wymieniałem bo ostatnio mąż znalazł wpis w książce serwisowej od auta, że olej był wymieniany 40 tys. km temu.
- Od: 26 kwi 2014, 20:33
- Posty: 7
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 323
To nie zmienia faktu, że warto go już wymienić.
Wymień olej a później będziemy się zastanawiać co dalej.
Warto tez byłoby zainteresować kolorem, zapachem i przejrzystością oleju, który jest obecnie w skrzyni.
Czy nie ma on zapachu spalenizny, czy jest klarowny itd.
Wymień olej a później będziemy się zastanawiać co dalej.
Warto tez byłoby zainteresować kolorem, zapachem i przejrzystością oleju, który jest obecnie w skrzyni.
Czy nie ma on zapachu spalenizny, czy jest klarowny itd.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tyle że nie ma jak sprawdzić tego oleju. W moim aucie nie występuje bagnet do sprawdzania poziomu oleju.
A co może być przyczyną tego szarpania wykluczając zużyty olej?
A co może być przyczyną tego szarpania wykluczając zużyty olej?
- Od: 26 kwi 2014, 20:33
- Posty: 7
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 323
Musi tam być ten bagnet 
Poszukaj dokładniej bo nie wierzę, że go nie stosowali
Jak skrzynia zachowuje się jadąc na S zamiast na D?
Czy też występują tego typu problemy?
Poszukaj dokładniej bo nie wierzę, że go nie stosowali
Jak skrzynia zachowuje się jadąc na S zamiast na D?
Czy też występują tego typu problemy?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Też bym stawial na zapłon lub coś z motorem.Skrzynia z reguły zaczyna kończyć żywot od najniższych bieegów i szarpie lub ślizga się podczas zmiany biegu na wyższy.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości