Stukanie przy skręcaniu kierownicą na postoju

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez forgod » 26 cze 2009, 11:55

u mnie jak stukało przy skręcaniu podczas przeyspieszania to wymieniłem przegub i gumy ochraniające wszystko elegencko nasamrowane zostało i gites, trzeba dbać o te gumy to koszt jej nie wielki a przeguby to już droższa sprawa.
Początkujący
 
Od: 10 cze 2008, 08:13
Posty: 4

Postprzez wojtek75 » 4 lip 2009, 15:22

Tharr napisał(a):Przy okazji, ostatnio zmieniałem amorki z przodu i nie jestem pewien, czy spece skręcili wszystko w odpowiedniej pozycji (bo podobno da się z tym pomieszać). Jak sprawdzić, czy kolumny są wkręcone w odpowiednim położeniu?

No właśnie też się obawiam, że NIE wszystko mi dobrze złożyli. Wymieniałem osłony amortyzatora i po wymianie jak wsiadłem i ruszyłem kierownicą to słychać było buch buch buch ( z lewej strony)..Głośno wyrażnie...Po przejechaniu kilkuset metrów na postoju to ustało ale jak wjeżdzam na garb to mam wrażenie jakby coś było luźne ( z lewej strony) . Szlag mnie trafia na takich mechaników <killer>
Właśnie obejrzałem zamocowanie amortyzatorów i jeden właśnie ten lewy jest dużo mocniej wkręcony niż ten prawy. Poza tym sprężyna w lewym na 99,9% obciera o nadkole!!!! <killer>
LEWY AMORTYZATOR
Obrazek
PRAWY AMORTYZATOR
Obrazek

Dziś byłem z powrotem u mechanika... Okazało się, że jednak sprężyna obcierała i stąd te uderzenia...Na nowo wszystko wyciągnął, ustawił sprężyne i już nie ma uderzeń...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2006, 17:12
Posty: 163
Skąd: warm.-maz., mazowieckie
Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)

Postprzez Maciek90 » 23 lis 2009, 20:01

Mnie niestety też dopadł problem stukania. Konkretnie wygląda to tak. Stukanie jest słyszać przy małych prędkościach, na wstecznym, jedynce i dwójce. Nie wiem czy przy wyższych biegach też występuje, ale ja raczej już nic nie słyszę. Zaczyna być słyszalne mniej więcej od momentu skręcenia kół od połowy do końca niezależnie w którą stronę. Jak już pisałem stuka tylko w czasie jazdy, na postoju i przy małym skręcie kół wszystko jest OK. Co to może być? Czy naprawa tego jest kosztowna i czy dalsza jazda z taką usterką grozi jakąś poważniejszą awarią?
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2009, 19:27
Posty: 94
Auto: Mazda 6, 2.0 Pb, 2007r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323