Wymiana przewodów hamulcowych – pomocne informacje
tomekrvf napisał(a):Proponuję kupić nowe przewody w ASO
Tyle, że chcąc je założyć, trzeba, niestety, wyjmować silnik bo NIE da rady przełożyć sztywnego (bo stalowego) i w dodatku wyprofilowanego przewodu w otwór między grodzią a silnikiem. Wiem o czym mówię bo miałem poważny problem z założeniem miedzianego przewodu który jest względnie elastyczny. Więc z oczywistych powodów rozwiązanie z dorobieniem miedzianych rurek jest jedyne.
- Od: 7 sie 2006, 12:02
- Posty: 110
- Skąd: Łódź
- Auto: W124 E200T '93
Widzę,że to wersja protege czyli przypłynęła do nas w kontenerze statkiem z usa.A wiecie,że kontenery te nie są szczelne i gdzie niegdzie słona woda morska zalega na statku w ładowniach jednocześnie znajduje się i w kontenerze gdzie wiadomo znajduje się auto.Taka kilkutygodniowa kąpiel w solance i mogą być efekty.Mój kolega przyprowadził merca e klasę i wyglądał po jakimś czasie od dołu jak firanka.... 

- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Bardzo z USA a za stan przewodów winiłbym naturalny proces utleniania sie stali
NApewno przyczyniła sie do tego sól z naszych dróg a także małe zainteresowanie podwoziem ze strony poprzedniego użytkownika. W sum9e teraz mam nowiutkie przewody i tarcze i moge jezdzic bez leku o hamulce:d

- Od: 4 lut 2007, 20:47
- Posty: 8
- Auto: Mazda Protege 95' 1.5 16V
Witam.
Mam do wymiany przewody hamulcowe na tył.
Moje pytanie: czy będzie duży problem z usunięciem starych (ciężki dostęp, czy inne problemy)? Pierwsza wymiana.
Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie albo podpowiedzi w tej kwestii to proszę o pomoc.
323F 1,5, 16V, BA, 1997r.
Mam do wymiany przewody hamulcowe na tył.
Moje pytanie: czy będzie duży problem z usunięciem starych (ciężki dostęp, czy inne problemy)? Pierwsza wymiana.
Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie albo podpowiedzi w tej kwestii to proszę o pomoc.
323F 1,5, 16V, BA, 1997r.
Ostatnio edytowano 16 sty 2008, 10:25 przez Myaron, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lut 2012, 13:22
- Posty: 10
- Auto: MAZDA 323F, 1.5, 16V – 97r.
jak samemu chcesz to będzie Ci ciezej są specjalne klucze do odkręcania przewodów na łączeniach, nie musisz wymieniac całego mozesz w połowie go nagwintowac i połączyc za pomocą takiej mówki ,acha i musisz tez miec maszynke do zarabiania końcówek
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
Docent D napisał(a):Slyszalem zeby wymienic przewody tylne hamulocowe trzeba zdemonotować bak?
nonsens, ja wymieniałem i baku nie ruszałem, mi przewód strzelił w czasie jazdy i hamulca miałem tylko na tyle żeby zatrzymać spokojnie auto, wymieniałem całe przewody, od pompy do piasty koła, kupujesz zwój rurki i końcówki i robisz przewody na miare – powodzenia i dużo cierpliwości
Docent D napisał(a):Slyszalem zeby wymienic przewody tylne hamulocowe trzeba zdemonotować bak?
Zaglądałem i rzeczywiście wygląda tak jakby zachodziły za bak.....Nie wiem czy podołam. Na ile trzeba by było zostawić w warsztacie, jeżeli robiłaby to jedna osoba? I ile to wychodzi mniej więcej w w złociszach?
- Od: 3 lut 2012, 13:22
- Posty: 10
- Auto: MAZDA 323F, 1.5, 16V – 97r.
Żeby sobie uproscić robotę, można kupić przewody w ASO mazdy które są juz powyginane jak trzeba i nic nie trzeba kombinować.
Prawy BC6C-45-360 kosztuje 35 Euro netto, lewy BC6C-45-370 44 Euro netto. Krótki przewód z prawej strony z łacznikiem B01A-45-380A 34 Euro netto.
Prawy BC6C-45-360 kosztuje 35 Euro netto, lewy BC6C-45-370 44 Euro netto. Krótki przewód z prawej strony z łacznikiem B01A-45-380A 34 Euro netto.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ja niestety takze mialem taka sytuacje, ze poszly mi przewody w czasie jazdy. Na szczescie wyhamowalem. Naprawialem u jakiegos mechanika, obok ktorego zepsul mi sie samochod.
Dorabial przewody w jakims zakladzie, wzial 130zl za 2 przewody i 120 za robocizne plus plyn. Hamulce naprawil, ale nie bylem zbyt zadowolony, zle odpowietrzyl uklad. Wymienilem plyn w Norauto (bo nie robia samego odpowietrzania) 80zl i hamulce sa jak brzytwa
Dorabial przewody w jakims zakladzie, wzial 130zl za 2 przewody i 120 za robocizne plus plyn. Hamulce naprawil, ale nie bylem zbyt zadowolony, zle odpowietrzyl uklad. Wymienilem plyn w Norauto (bo nie robia samego odpowietrzania) 80zl i hamulce sa jak brzytwa
-
michals4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości