jjaagg napisał(a):Jaksa napisał(a):Szczerze mówiąc to nawet nie wiem jak to robisz bez testera ...Mam wiec pytanie czy ostatecznie udalo sie wykasowac bledy?
Postępuje zgodnie z instrukcją przedpiszcówLolek napisał(a):
Według instrukcji należy:
– zawrzeć TBS i GND
-naciskać 10 razy pedał hamulca .tco_tm napisał(a):
Nie. Powinno byc dokladnie jak w instrukcji...
Kody udało mi się odczytać, zarówno silnika jak i ABS. Błędy silnika wykasowałem postępując według instrukcji ze strony klubowej ale nie było tam mowy o kasowaniu błędów ABS. Jednak jakaś instrukcja chyba istnieje skoro się ją cytuje. No więc jak to jest? Jest jakaś instrukcja do kasowania błędów ABS?
Niezły jesteś, skoro "dogadałeś" się ze sterownikiem silnika...
Jeśli idzie o ABS to trzeba robić tak:
1. TBS do GND
2. IG na ON
3. przeczekać aż "wymruga" całą sekwencję DTCs
4. po powtórzeniu pierwszego DTC z ciągu należy "kopnąć" 10 razy pedał hamulca z przerwami poniżej sekundy
Nie skasujesz kodów gdy:
1. przerwy są zbyt długie
2. uszkodzony jest włącznik świateł hamowania