Mazda 323F BA 2.0 – swap przednich hamulców z Mazdy 6
1, 2
Tak się zastanawiam bo piszecie że od mazdy 6 zaciski pasują a co od mazdy 5? Tam są tarcze 320 ciekawi mnie to czy by zaciski spaść wały do 323f bo taka tarcza z zaciskiem to już jest coś na dniach kolega podjedzie do mnie z takową to będę sprawdzał jak wejdzie to gitara. A mam takie pytanie czy ktoś wsadził coś większego do 323f na tył niż standard? Czy tam da rade coś dobrać od jakiegoś innego auta?
Odświeżę.
Szkoda że kolega Harnas19 nie dał znać jak tam przymiarka z mazdy 5. Z tego co wiem to na tył nie ma nic P&P tym bardziej, że jest tam linka ręcznego.
Ale nie dlatego odświeżam temat. Jako jedyny chyba mam problem po swapie (323f ba gt->mazda 6 GG ) ponieważ u mnie wszystko jest dobrze dopóki nie skręcam gwałtownie lub nie wchodzę w ostry zakręt wtedy słychać głośne tarcie i czuć to tarcie po aucie. Problem w tym, że nic tam nie widać żeby było nie tak wszystko pasuje auto hamuje nic nie stuka.. Miało byc Plug and Play a tu jestem zmuszony powrócić do fabrycznych tym bardziej, że lepszego hamowania nie odczuwam jedynie to trochę większa tarcza(273->282.5) i większy zacisk co wizualnie się lepiej prezentuje. Miał ktoś podobny problem? Dodam że zaciski i jarzma były piaskowane porozbierane wszystko wyczyszczone pomalowane złożone, nasmarowane prowadnice i ok ale te odgłosy z układu hamulcowego...nie tak nie powinno być. Tarcze pochodzą z DiTD nie wiem czy zaciski z benzyny nie pochodzą... ale nic tam o nic nie trze..no dopóki nie wejdę w zakręt..
Szkoda że kolega Harnas19 nie dał znać jak tam przymiarka z mazdy 5. Z tego co wiem to na tył nie ma nic P&P tym bardziej, że jest tam linka ręcznego.
Ale nie dlatego odświeżam temat. Jako jedyny chyba mam problem po swapie (323f ba gt->mazda 6 GG ) ponieważ u mnie wszystko jest dobrze dopóki nie skręcam gwałtownie lub nie wchodzę w ostry zakręt wtedy słychać głośne tarcie i czuć to tarcie po aucie. Problem w tym, że nic tam nie widać żeby było nie tak wszystko pasuje auto hamuje nic nie stuka.. Miało byc Plug and Play a tu jestem zmuszony powrócić do fabrycznych tym bardziej, że lepszego hamowania nie odczuwam jedynie to trochę większa tarcza(273->282.5) i większy zacisk co wizualnie się lepiej prezentuje. Miał ktoś podobny problem? Dodam że zaciski i jarzma były piaskowane porozbierane wszystko wyczyszczone pomalowane złożone, nasmarowane prowadnice i ok ale te odgłosy z układu hamulcowego...nie tak nie powinno być. Tarcze pochodzą z DiTD nie wiem czy zaciski z benzyny nie pochodzą... ale nic tam o nic nie trze..no dopóki nie wejdę w zakręt..
- Od: 15 kwi 2012, 20:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
Sam odpowiem na własne pytanie ale chciałbym wypowiedzi kolegów po takim swapie. Nie zgodzę się że ta operacja to P&P ponieważ tarcze od mazdy 6 nie pasują do 323f ba v6 bez pewnych modyfikacji....np zużycia.. Te tarcze mają inne odsadzenie i nowa tarcza podkreślam NOWA tarcza od 6 będzie tarła o sworzeń wahacza.. jest tam za ciasno co ciekawe ujawnia się to dopiero jak auto opuścimy na koła i na zakrętach, nierównościach ponieważ sworzeń pracuje i pracuje zwrotnica która "omiata" sworzeń który nie koniecznie jest idealnie okrągły bo ma np jak u mnie u dołu zgrubienie . Dlaczego nikt o tym nie pisał..dziwne. Przymierzałem kila tarcz z mazdy 6 i wszystkie maja takie samo odsadzenie. Zużyte tarcze lub stoczone powinny pasować, ale muszę sprawę przemyśleć co zrobić z tym fantem..
- Od: 15 kwi 2012, 20:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości