Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez rafał88 » 8 lut 2011, 20:49

wszytakie tak maja,procz H&R. widzialem na jamexie apex czy jak tam i jeszcze jakies jedne i wszytskie obnizaja bardziej tyl.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marshal_sila » 8 lut 2011, 20:56

czemu tak się dzieje? da rade to jakos zniwelować, wyrównać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez rafał88 » 8 lut 2011, 21:05

Pewnie ze da rade ale za to bedziesz mial tyl w ciul sztywniejszy, mozna dac takie gumy miedzy zwoje i wtedy ci podniescie madzie na tyle. ja znow mam tak miche przy glebie ze slaby hu..,. mialem juz zamowic dwie z jamexa ale mysle dam tyl nisko przod tez i zima mazda bedzie stac. taka guma kosztuje 7 zl
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez misiak89-89 » 8 lut 2011, 21:22

arafal21 napisał(a):wszytakie tak maja,procz H&R. widzialem na jamexie apex czy jak tam i jeszcze jakies jedne i wszytskie obnizaja bardziej tyl.


a ja właśnie widziałem, że apex ładnie obniża.
Szpary między nadkolem a kółkiem i z przodu, i z tyłu takie same <ok> ... oczywiście mówimy o Z5

btw arafał21 możesz mi podesłać fote jak Twoja fura się prezentuję na H&R
byłbym bardzo wdzięczny <oczko>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez luki_92_92 » 8 lut 2011, 22:56

A ja mam sprężynki ori chyba i też mam tył niżej niż przód, ciekaw jestem co to powoduje
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez jaaco » 8 lut 2011, 23:17

Nie tył niżej niż przód tylko wycięcia na koło z przodu są większe niż z tyłu i dlatego tak to wygląda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez MIRU » 8 lut 2011, 23:43

Dokładnie :) wiekszosc samochodow tak ma... baaa w niektórych autach nawet tylne koła są przysłonięte błotnikiem :D
Ale jesli komus to przeszkadza to niech kupi sobie zestaw -60 -40 i bedzie SI ewentualnie gwint. Wtedy sobie ustawi jak chce :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez luki88 » 9 lut 2011, 00:04

jaaco napisał(a):Nie tył niżej niż przód tylko wycięcia na koło z przodu są większe niż z tyłu i dlatego tak to wygląda.


tak jest i nic z tym nie zrobimy

u mnie przód też wydaje się być wyżej na sprężynach mts czy jak kto woli jamex

miarka nie kłąmie – auto poszło o 4 cm w dół i różnica pomiędzy wielkościami nadkoli się ujwaniła
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez misiak89-89 » 9 lut 2011, 02:20

Ale sytuacja z tymi bardziej wyciętymi nadkolami mnie osobiście doprowadza do szału <glupek2>
i całkowicie psuje estetykę linii nadwozia :|

w wyniku takich moich sondaży i oględzin, hehe, z całą pewnością mogę stwierdzić, że w większości markowe produkty z prestiżem, co za tym-nieco wyższy koszt towaru, mogą załatwić sprawę naszego kłopotliwego zglebowania ;P

a słowo ciałem się stało... Amen <faja>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez hopek » 9 lut 2011, 17:11

Daj amorki nowe na tył gazowe to tez dupa pójdzie up...
misiak, eibachy chyba najwięcej kosztuja a nadkole tak samo się uklada.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez marshal_sila » 9 lut 2011, 18:03

Co da założenia nowych amorków gazowych przecież i tak wszystko opiera się na sprężynach.wcześniej miałem jakieś obniżające tylko ze czarne nie ma na nich nazwy tylko symbole cyfrowe ale tył był tak samo jak przód z przodu miałem jakieś czerwone.tynie miały 6 zwoi a te mts maja 9 .dało by coś po założeniu gum w zwoje ca po dwa zwoje bliżej siebie u góry i dołu sprężyny może tam gumy włożyć?da to coś??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez misiak89-89 » 9 lut 2011, 19:05

hopek napisał(a):Daj amorki nowe na tył gazowe to tez dupa pójdzie up...


słuchaj marshal_sila, hopek ma rację sam jestem tego przykładem

marshal_sila napisał(a):Co da założenia nowych amorków gazowych przecież i tak wszystko opiera się na sprężynach.


teoretycznie tak powinno być lecz w praktyce wyszło inaczej. Mi gazówki na ori springach podniosły auto gdzieś o 3centy <oczy>

hopek napisał(a): misiak, eibachy chyba najwięcej kosztuja a nadkole tak samo się uklada.


nie będę się z Tobą spierał, bo widziałem także 323f na eibachach ale to chyba był KF, a sprawy w autach z tym silnikiem jeśli chodzi o dobór obniżających sprężyn są bezproblemowe.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marmarek » 9 lut 2011, 19:34

wystarczy miec w rece amorek olejowy i olejowo gazowy a wszystko staje sie jasne.
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez misiak89-89 » 9 lut 2011, 19:53

marmarek napisał(a):wystarczy miec w rece amorek olejowy i olejowo gazowy a wszystko staje sie jasne.


...co jasne <co?>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marmarek » 9 lut 2011, 19:57

to ze na "gazowych" auto idzie w gore
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez misiak89-89 » 9 lut 2011, 20:02

dalej nierozumiem, jaka jest różnica między tymi amorami oprócz tego czym są wypełnione?
budową zewnętrzną? <glupek2> :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez misiak89-89 » 9 lut 2011, 20:07

a może długością trzpienia tłoczyska czy wysokością wspawania uchwytów do zwrotnic czy pias???
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez luki88 » 9 lut 2011, 20:10

ja zakladalem z tylu nowe amory i jeden ch** u mnie dodatkowo dociąża tyl butla od gazu o subwoofer a to sporo waży
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez luki_92_92 » 9 lut 2011, 20:11

Tak na chłopski rozum sobie wykminiłem – może poprostu tym że gaz jest silniejszy od oleju, dzięki czemu w olejowym auto opiera się bardziej na sprężynie a w gazowym amor ma na tyle siły żeby auto też na nim się opierało, gazowe też są twardsze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MIRU » 9 lut 2011, 20:16

Normalnie nowy amortyzator gazowo-olejowy jest spięty taką zawleczką...
Obrazek
po jej wyciągnięciu tlok sam wychodzi i to szybko :) dlatego po zamontowaniu amorkow "gazowych" auto wyżej stoi. W olejowych tego zjawiska nie ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323