Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod
czemu tak się dzieje? da rade to jakos zniwelować, wyrównać?
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Pewnie ze da rade ale za to bedziesz mial tyl w ciul sztywniejszy, mozna dac takie gumy miedzy zwoje i wtedy ci podniescie madzie na tyle. ja znow mam tak miche przy glebie ze slaby hu..,. mialem juz zamowic dwie z jamexa ale mysle dam tyl nisko przod tez i zima mazda bedzie stac. taka guma kosztuje 7 zl
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):wszytakie tak maja,procz H&R. widzialem na jamexie apex czy jak tam i jeszcze jakies jedne i wszytskie obnizaja bardziej tyl.
a ja właśnie widziałem, że apex ładnie obniża.
Szpary między nadkolem a kółkiem i z przodu, i z tyłu takie same
btw arafał21 możesz mi podesłać fote jak Twoja fura się prezentuję na H&R
byłbym bardzo wdzięczny
Nie tył niżej niż przód tylko wycięcia na koło z przodu są większe niż z tyłu i dlatego tak to wygląda.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Dokładnie
wiekszosc samochodow tak ma... baaa w niektórych autach nawet tylne koła są przysłonięte błotnikiem
Ale jesli komus to przeszkadza to niech kupi sobie zestaw -60 -40 i bedzie SI ewentualnie gwint. Wtedy sobie ustawi jak chce
Ale jesli komus to przeszkadza to niech kupi sobie zestaw -60 -40 i bedzie SI ewentualnie gwint. Wtedy sobie ustawi jak chce
jaaco napisał(a):Nie tył niżej niż przód tylko wycięcia na koło z przodu są większe niż z tyłu i dlatego tak to wygląda.
tak jest i nic z tym nie zrobimy
u mnie przód też wydaje się być wyżej na sprężynach mts czy jak kto woli jamex
miarka nie kłąmie – auto poszło o 4 cm w dół i różnica pomiędzy wielkościami nadkoli się ujwaniła
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
Ale sytuacja z tymi bardziej wyciętymi nadkolami mnie osobiście doprowadza do szału
i całkowicie psuje estetykę linii nadwozia
w wyniku takich moich sondaży i oględzin, hehe, z całą pewnością mogę stwierdzić, że w większości markowe produkty z prestiżem, co za tym-nieco wyższy koszt towaru, mogą załatwić sprawę naszego kłopotliwego zglebowania
a słowo ciałem się stało... Amen

i całkowicie psuje estetykę linii nadwozia
w wyniku takich moich sondaży i oględzin, hehe, z całą pewnością mogę stwierdzić, że w większości markowe produkty z prestiżem, co za tym-nieco wyższy koszt towaru, mogą załatwić sprawę naszego kłopotliwego zglebowania
a słowo ciałem się stało... Amen
Co da założenia nowych amorków gazowych przecież i tak wszystko opiera się na sprężynach.wcześniej miałem jakieś obniżające tylko ze czarne nie ma na nich nazwy tylko symbole cyfrowe ale tył był tak samo jak przód z przodu miałem jakieś czerwone.tynie miały 6 zwoi a te mts maja 9 .dało by coś po założeniu gum w zwoje ca po dwa zwoje bliżej siebie u góry i dołu sprężyny może tam gumy włożyć?da to coś??
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
hopek napisał(a):Daj amorki nowe na tył gazowe to tez dupa pójdzie up...
słuchaj marshal_sila, hopek ma rację sam jestem tego przykładem
marshal_sila napisał(a):Co da założenia nowych amorków gazowych przecież i tak wszystko opiera się na sprężynach.
teoretycznie tak powinno być lecz w praktyce wyszło inaczej. Mi gazówki na ori springach podniosły auto gdzieś o 3centy

hopek napisał(a): misiak, eibachy chyba najwięcej kosztuja a nadkole tak samo się uklada.
nie będę się z Tobą spierał, bo widziałem także 323f na eibachach ale to chyba był KF, a sprawy w autach z tym silnikiem jeśli chodzi o dobór obniżających sprężyn są bezproblemowe.
marmarek napisał(a):wystarczy miec w rece amorek olejowy i olejowo gazowy a wszystko staje sie jasne.
...co jasne

dalej nierozumiem, jaka jest różnica między tymi amorami oprócz tego czym są wypełnione?
budową zewnętrzną?

budową zewnętrzną?

a może długością trzpienia tłoczyska czy wysokością wspawania uchwytów do zwrotnic czy pias???
Tak na chłopski rozum sobie wykminiłem – może poprostu tym że gaz jest silniejszy od oleju, dzięki czemu w olejowym auto opiera się bardziej na sprężynie a w gazowym amor ma na tyle siły żeby auto też na nim się opierało, gazowe też są twardsze.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości