Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MIRU » 11 mar 2011, 23:16

gwint zalatwi sprawe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez marshal_sila » 12 mar 2011, 01:54

o wlasnie pelna regulacja to jest to :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez TonSiL » 12 mar 2011, 12:28

A ktoś z obecnych na forum ma coś takiego jak gwinty zamontowane u siebie w aucie?
Jezdziłem na gwincie ale to był szmecwagen i do tego strasznie wysoko się siedziało...
p.s. Jeszcze się nie rozbiłem (jak to powiedział marshal_sila) <oczko> ) Ale mam plan, żeby moja Madzia dostała konkretne zawieszenie :D
TonSiL
 

Postprzez MIRU » 12 mar 2011, 12:48

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez misiak89-89 » 12 mar 2011, 13:07

TonSiL napisał(a): Ale mam plan, żeby moja Madzia dostała konkretne zawieszenie :D


Zrobić napad na bank? :P



A ja jeździłem civic na gwincie i powiem, że mts są twardsze.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez TonSiL » 12 mar 2011, 13:09

Podziękował <spoko>

A napad też wchodzi w grę... Napad chęci do codziennego kręcenia przy autku :P
TonSiL
 

Postprzez marshal_sila » 12 mar 2011, 17:06

TonSiL napisałem ze niechccialbym abyś zaliczył niemiły incydent:D życzę ci jak najdłuższego i bezproblemowego użytkowania madzi. :D dobrze wiesz ze chodziło mi o to ciecie sprężyn i związane z tym niebezpieczeństwo pozdro :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez Lantis 89 » 13 mar 2011, 00:28

Ma ktoś fotke sprężyn -40 zamontowanych na seryjnych amorach?????
Czy jak skompletujemy amorka ze spręzynka -40 to nie bedzie ona lużno,przecież długośc tłoczyska pozostaje standardowa a spring jest krótszy o 4cm????
Mógł by mi to ktoś wyjaśnić?????
Lantis 89
 

Postprzez luki_92_92 » 13 mar 2011, 00:32

No chyba tłok się wtedy chowa bardziej w środku i tyle nie? dlatego jest sztywniej bo mu ciężej wchodzić głębiej bo już jest wciśnięty bardziej niż normalnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 13 mar 2011, 10:16

Nie dlatego jest sztywniej, sprezyny obnizajace maja wiecej zwojow i sa zrobione z bardziej miekkiego materialu, jesli zalozysz takie sprigni swoje sie schodza i dlatego jest wrazenie ze samochod jest sztywniejszy, a amory maja przez tez swoj skok, jesli zapakujesz samochod to na ori sprezynach przzeciez samochod nie zostaje na jednej wysokosci.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Lantis 89 » 13 mar 2011, 10:22

Czyli kładąc obok siebie spring OE i MTS maja ta samą wysokość??????
Lantis 89
 

Postprzez rafał88 » 13 mar 2011, 10:29

Tak chyba tak. ale mi sie wydaje ze mts bedzie deko nizszy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Lantis 89 » 13 mar 2011, 10:47

No dobra,a jak zachowują sie takie springi jak mam komplet ludzi w aucie i jakieś bagaże?????
Mocno wszystko siada????
Lantis 89
 

Postprzez rafał88 » 13 mar 2011, 11:21

No troche siada, jechalismy w zeszlym roku kumpla madzia na jamex'ach 5 osob plus bagaz, i powiem ze nie bylo zle, w lubline byla maskara droga dziura dziure poganiala i jechalo sie calkiem dobrze tylko ze kolega ma 15"185/60 continetala, takze to tez jest roznica ja mam 50 profil i juz jest duzo sztywniej. takzze te obnizanie nie jest takie zle lepiej sie prwadzi samochod, oczywiscie na drogach bez dziur.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Lantis 89 » 13 mar 2011, 11:28

No zamówię dzisiaj te MTS -40 i zobacze jak to wyjdzie,najwyżej sprzedam jak mi sie nie spodoba :)
W tej cenie sa jeszcze JAMEX,które lesze?????
Lantis 89
 

Postprzez rafał88 » 13 mar 2011, 14:04

Nie wiem, chyba mts.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez MIRU » 13 mar 2011, 15:54

Co miałes na mysli pisząc lepsze ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Lantis 89 » 13 mar 2011, 18:04

MIRU napisał(a):Co miałes na mysli pisząc lepsze ??

Lepsze=komfort plus wygląd <spoko>
Lantis 89
 

Postprzez luki_92_92 » 13 mar 2011, 18:41

arafal21 napisał(a):Nie dlatego jest sztywniej, sprezyny obnizajace maja wiecej zwojow i sa zrobione z bardziej miekkiego materialu, jesli zalozysz takie sprigni swoje sie schodza i dlatego jest wrazenie ze samochod jest sztywniejszy, a amory maja przez tez swoj skok, jesli zapakujesz samochod to na ori sprezynach przzeciez samochod nie zostaje na jednej wysokosci.


A wg mnie na chłopski rozum właśnie tak jest, i dlatego sprężyny obniżające mają więcej zwojów żeby jeszcze bardziej nie siadało pod obciążeniem żeby się amortyzatory nie zepsuły. Jak masz amortyzator normalny i ori sprężyny to tłok chowa się do jakiegoś tam swojego punktu, więc jeśli założysz sprężyny obniżające które są chyba krótsze to ten tłok w amortyzatorze nie jest na takiej samej odległości wysunięty jak w ori sprężynie (bo by sprężyna luźno wisiała) tylko jeździsz z tłokiem który jest głębiej schowany w amortyzatorze, dlatego jest sztywniej ponieważ tłok nie ma już gdzie dalej wchodzić (tzn ma ale jak w amortyzatorze masz olej czy gaz to przecież to jest szczelne i jak mocniej ściskasz to potrzeba coraz większej siły żeby wcisnąć a więc jest sztywniej)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MIRU » 13 mar 2011, 19:25

Limited Edition napisał(a):
MIRU napisał(a):Co miałes na mysli pisząc lepsze ??

Lepsze=komfort plus wygląd <spoko>

wszystko jeden shitt :) a jamexy podbno robili w tej samej fabryce co weitec czyli tez shitt :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323