Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod
o wlasnie pelna regulacja to jest to 
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
A ktoś z obecnych na forum ma coś takiego jak gwinty zamontowane u siebie w aucie?
Jezdziłem na gwincie ale to był szmecwagen i do tego strasznie wysoko się siedziało...
p.s. Jeszcze się nie rozbiłem (jak to powiedział marshal_sila)
) Ale mam plan, żeby moja Madzia dostała konkretne zawieszenie 
Jezdziłem na gwincie ale to był szmecwagen i do tego strasznie wysoko się siedziało...
p.s. Jeszcze się nie rozbiłem (jak to powiedział marshal_sila)
-
TonSiL
TonSiL napisał(a): Ale mam plan, żeby moja Madzia dostała konkretne zawieszenie
Zrobić napad na bank?
A ja jeździłem civic na gwincie i powiem, że mts są twardsze.
TonSiL napisałem ze niechccialbym abyś zaliczył niemiły incydent:D życzę ci jak najdłuższego i bezproblemowego użytkowania madzi.
dobrze wiesz ze chodziło mi o to ciecie sprężyn i związane z tym niebezpieczeństwo pozdro 
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Ma ktoś fotke sprężyn -40 zamontowanych na seryjnych amorach?????
Czy jak skompletujemy amorka ze spręzynka -40 to nie bedzie ona lużno,przecież długośc tłoczyska pozostaje standardowa a spring jest krótszy o 4cm????
Mógł by mi to ktoś wyjaśnić?????
Czy jak skompletujemy amorka ze spręzynka -40 to nie bedzie ona lużno,przecież długośc tłoczyska pozostaje standardowa a spring jest krótszy o 4cm????
Mógł by mi to ktoś wyjaśnić?????
-
Lantis 89
No chyba tłok się wtedy chowa bardziej w środku i tyle nie? dlatego jest sztywniej bo mu ciężej wchodzić głębiej bo już jest wciśnięty bardziej niż normalnie
Nie dlatego jest sztywniej, sprezyny obnizajace maja wiecej zwojow i sa zrobione z bardziej miekkiego materialu, jesli zalozysz takie sprigni swoje sie schodza i dlatego jest wrazenie ze samochod jest sztywniejszy, a amory maja przez tez swoj skok, jesli zapakujesz samochod to na ori sprezynach przzeciez samochod nie zostaje na jednej wysokosci.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No dobra,a jak zachowują sie takie springi jak mam komplet ludzi w aucie i jakieś bagaże?????
Mocno wszystko siada????
Mocno wszystko siada????
-
Lantis 89
No troche siada, jechalismy w zeszlym roku kumpla madzia na jamex'ach 5 osob plus bagaz, i powiem ze nie bylo zle, w lubline byla maskara droga dziura dziure poganiala i jechalo sie calkiem dobrze tylko ze kolega ma 15"185/60 continetala, takze to tez jest roznica ja mam 50 profil i juz jest duzo sztywniej. takzze te obnizanie nie jest takie zle lepiej sie prwadzi samochod, oczywiscie na drogach bez dziur.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No zamówię dzisiaj te MTS -40 i zobacze jak to wyjdzie,najwyżej sprzedam jak mi sie nie spodoba 
W tej cenie sa jeszcze JAMEX,które lesze?????
W tej cenie sa jeszcze JAMEX,które lesze?????
-
Lantis 89
arafal21 napisał(a):Nie dlatego jest sztywniej, sprezyny obnizajace maja wiecej zwojow i sa zrobione z bardziej miekkiego materialu, jesli zalozysz takie sprigni swoje sie schodza i dlatego jest wrazenie ze samochod jest sztywniejszy, a amory maja przez tez swoj skok, jesli zapakujesz samochod to na ori sprezynach przzeciez samochod nie zostaje na jednej wysokosci.
A wg mnie na chłopski rozum właśnie tak jest, i dlatego sprężyny obniżające mają więcej zwojów żeby jeszcze bardziej nie siadało pod obciążeniem żeby się amortyzatory nie zepsuły. Jak masz amortyzator normalny i ori sprężyny to tłok chowa się do jakiegoś tam swojego punktu, więc jeśli założysz sprężyny obniżające które są chyba krótsze to ten tłok w amortyzatorze nie jest na takiej samej odległości wysunięty jak w ori sprężynie (bo by sprężyna luźno wisiała) tylko jeździsz z tłokiem który jest głębiej schowany w amortyzatorze, dlatego jest sztywniej ponieważ tłok nie ma już gdzie dalej wchodzić (tzn ma ale jak w amortyzatorze masz olej czy gaz to przecież to jest szczelne i jak mocniej ściskasz to potrzeba coraz większej siły żeby wcisnąć a więc jest sztywniej)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości