Może najpierw zaczne od tego jak to się stało. Miałem już wcześniej mały problem z 2 i 4 biegiem. Było nieco głośniej słychać jak one wchodziły, jednak działały. Postanowiłem wymienić olej w skrzyni biegów. Spuszczenie oleju poszło bez problemu. Jednak z wlewem miałem problem, sruba przy ślimaku prędkościomierza była ułamana i nie szło wykręcić ślimaka. Ostatecznie oleju do skrzyni wlałem przez wylew. Wpuściłem tam węża i 0,5-litrową strzykawką wpuściłem tam olej(ok. 3 litrów – nie wiem ile dokładnie,bo troche mi się wylało).
Przejechałem ok. 3 kilometry. Stanąłem na światłach, wrzuciłem jedynke, ruszam i probuje wrzucić 2 bieg,ale nie idzie.. no i do teraz nie moge go wrzucić. Jest mechaniczny blok,którego nie można pokonać. 4 bieg nadal głośniej wchodzi,ale działa. Nie wiem czy wymiana oleju w skrzyni miała jakikolwiek związek z pojawieniem się problemu z 2 biegiem..
Mój brat ma pewne podejrzenia,że mam skrzynie od innego modelu i stąd prośba do Was o ocenienie czy to skrzynia od mojego modelu czy od innego. Zbieram się do kupna nowej(używanej) skrzyni i nie chce kupować oryginału(który jak wiecie cieżko dostać) jeśli ta którą mam aktualnie jest od innego modelu.
Wybaczcie za jakość zdjęć,ale robione były telefonem.. tak wiem,że skrzynia jest cała brudna i zasyfiona.. jednak samochód mam dopiero od 3 dni i to wina poprzedniego właściciela.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Oto zdjęcia :









Klikając w każde można je powiększyć.
Raz jeszcze wielkie dzięki za pomoc.