Hamulce ( pulsujacy pedał hamulca)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez msz » 21 gru 2007, 18:36

Witam
Ostatnio wymieniłem klocki ( na ferodo) i po około 30 km od wymiany pedał hamulca zaczął dziwnie pulsować. Myślałem ze jest to kwestia tzw. ułożenia klocków ale w tej chwili na nowych klockach mam przejechane około 150km a problem dalej jest. Chyba nie mam krzywych tarcz ponieważ nie czuć tych drgań na kierownicy i poprzednie klocki tez nie były do końca zużyte. A może one sie jeszcze ułożą? Co to może być
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 mar 2007, 09:44
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: 323c z5 BA

Postprzez slawek323 » 21 gru 2007, 19:54

krzywe tarcze kolego ewentualnie moze ktos nie rozruszał zacisku ( w co wątpie) nowe klocki byly twardsze i mogły prrzegrzac uzywaną pewnie juz nie zagrubą tarcz hamulca
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2006, 19:04
Posty: 114
Skąd: prawie Bydgoszcz
Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6

Postprzez TALREP » 21 gru 2007, 21:54

tez stawiam na tarcze. mozesz sprobowac jeszcze delikatnie hamowac gdy auto sie powili toczy, jesli tarcze sa krzywe odczujesz, ze samochod sie buja i nierowno hamuje.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez msz » 22 gru 2007, 20:55

to nie było by dobrze jak będą to tarcze bo szykuje mi sie wyjazd około 400km w jedna stronę i nie zdążę już kupić i wymienić tarcz. Jutro na szybko zdejmę kolo i zobaczę co to.
Powiedzcie mi czy mogę tak jechać w taka podróż na tych tarczach?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 mar 2007, 09:44
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: 323c z5 BA

Postprzez Konspi » 22 gru 2007, 22:01

Jechac mozesz oczywiscie na wlasna odpowiedzialnosc. Jesli bicia nie było na poprzednich klockach a teraz jest faktycznie klocki mogly sie jeszcze nie dotrzec do ksztaltu tarczy.
Ferodo z tego co pamietam robi dosc twarde klocki ja w swojej madzi docieralem je przez 500 km.
Mazda 323 1.5 85' ==> Mitsubishi Lancer 1.5 88' ==> Mazda 323 F 1.6 16v 91' ==> Mazda 323 F 2.0 V6 Lantis 97'==>BMW 318i E46 02'==> bedzie mps
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2007, 12:58
Posty: 253
Skąd: Polkowice
Auto: Bayerische Motoren Werke

Postprzez qbass » 23 gru 2007, 00:09

Daj hamulcom porządny wycisk, po prostu dużo ostrych hamowań i powinno być OK ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Konspi » 23 gru 2007, 00:13

qbass napisał(a):Daj hamulcom porządny wycisk, po prostu dużo ostrych hamowań i powinno być OK ;)


No moze nie koniecznie bo klocki mogą sie zeszklic i będą nieprzyjemnie piszczec :P
Lepiej powoli docierac :]
Mazda 323 1.5 85' ==> Mitsubishi Lancer 1.5 88' ==> Mazda 323 F 1.6 16v 91' ==> Mazda 323 F 2.0 V6 Lantis 97'==>BMW 318i E46 02'==> bedzie mps
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2007, 12:58
Posty: 253
Skąd: Polkowice
Auto: Bayerische Motoren Werke

Postprzez qbass » 23 gru 2007, 00:25

Mówię to z doświadczenia własnego i nie tylko. Metoda jest skuteczna.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323