Wyjmowanie półosi ze skrzyni
Strona 1 z 1
Nooo wiesz prawa poloz jest dluga i mozesz ją na 2 czesci rozberac i CI wyjdzie calosc ze skrzyni , lewa krotka i tego nie wyjmowalem ,zeby ze skrzyni wyszlo.
A takie pytanie , po co chcesz to robic??
A takie pytanie , po co chcesz to robic??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Tooo kurde:) Lewa strona sciagasz opaske co trzyma oslone i połos ma wyjsc, prawa strona tak jak pisze, mozesz odkrecic mocowanie na łozysku i tez powinno w calosci pojsc. Aaa tu na piastach odkreciles calosc??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Porób trochę fotek – może jakąś fotorelację zrobiłbyś o wymianie sprzęgła? 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
To nie chodzi o profesjonalne warunki bo takowych większość po prostu nie ma, tak samo mało który jest typowym mechanikiem samochodowym z wykształcenia 
Ale z drugiej strony to wiele prostych napraw w aucie można zrobić też na parkingu pod blokiem i dlatego własnie warto czasem podeprzeć się jakąś fotorelacją.
A zapytać o to czy o tamto nie stanowi jakiegoś problemu.
Na końcu wieloklinu wchodzącego w skrzynię masz zabezpieczenie aby to sobie samo nie wypadło więc po prostu trzeba trochę użyć siły aby wyskoczyło.
Ale z drugiej strony to wiele prostych napraw w aucie można zrobić też na parkingu pod blokiem i dlatego własnie warto czasem podeprzeć się jakąś fotorelacją.
A zapytać o to czy o tamto nie stanowi jakiegoś problemu.
Na końcu wieloklinu wchodzącego w skrzynię masz zabezpieczenie aby to sobie samo nie wypadło więc po prostu trzeba trochę użyć siły aby wyskoczyło.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Prawa półoś praktycznie sama schodzi po zdemontowaniu podpory. Co do lewej to łycha do opon zapieramy między przegub wewnętrzny a skrzynię i z wyczuciem podważamy.
Skrzynia zwalona, sprzęgło zdemontowane. Na dziś koniec zmagań.
Przy okazji przyjechały nowe graty
Skrzynia zwalona, sprzęgło zdemontowane. Na dziś koniec zmagań.
Przy okazji przyjechały nowe graty
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości