Problem z doborem sprężyn do Mazdy 323F BA.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez carsinter » 24 lut 2015, 07:49

Witam, mam mały problem z doborem sprężyn. Zakupiłem auto na sprężynach firmy APEX , niestety maja już swój koniec i trzeba je wymienić. Wiem ze te co mam obniżają auto tylko niewiem o ile. Z tego co rozmawiałem z jednym ze sprzedawców tej firmy , stwierdził że do mojej mazdy 323f V BA jest tylko obniżenie -40 mm ale niewiem czy mu wierzyć. Może ktoś z was ma bądź miał takie amorki i mógłby się wypowiedzieć. Chciałem poszukać po numerze seryjnym springów ale niestety czAs zrobił swoje i takowe zamazał:P postaram się wrzucić jakieś foto w wolnej chwili. Ewentualnie patrzyłem tez za firma Eibach Pro kit ale niewiem czy na eibachach przod nie bedzie wyżej niż tył . Na tych APEX co mam wszystko jest idealnie.
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez rafał88 » 24 lut 2015, 09:46

Apex -40mm obnizajaca, ale jak sprezyna sie ulezala moze byc nieco nizej , ale nie spodziewalbym sie. Czemu zmieniarz?? Pekła Ci jedna??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez carsinter » 24 lut 2015, 11:46

Z użyły sie na naszych pięknych równych drogach auto zostalo kupione w Niemczech tam zawieszenie mało pracowało a po sprowadzeniu auta po pół roku auto ewidentnie siadło z tyłu

Dopisano 24 lut 2015, 10:48:

WP_20150224_10_42_18_Pro.jpg


Dopisano 24 lut 2015, 10:50:

Czuć na równej drodze nawet jak pupę ciągnie za sobą
Załączniki
WP_20150224_10_43_27_Pro.jpg
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez rafał88 » 24 lut 2015, 15:06

Nooo kurde siadla pupeczka :| Jedne by sie cieszyl a Ty placzesz :P Wyglada jak na gwincie polozna :P Kup sobie jamex i bedzie git:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez carsinter » 24 lut 2015, 20:25

no właśnie chce takie jak te co mam bo byłem z nich bardzo zadowolony;d jamex brzmi mi troche tandetnie:) a jak sie dowiedzialem ze sa dostepne z obnizeniem to sie troche obawiałem czy to nie za nisko jak na nasze drogi;p ale skoro takie były wczesniej i dawały rade to nie jest tak źle:) a jeszcze mam pytanie co do springów EIBACHA , czy ktoś miał już takie zamontowane i czy na tych sprężynach tył nie jest niżej niż przód?

Dopisano 24 lut 2015, 19:32:

cieszył bym się z obniżenia gdyby nie to że auto plywa na drodze i osłoną szuram po asfalcie na wybojach:p :D
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez rafał88 » 24 lut 2015, 21:02

Podbno Eibach bardzo fajny, nie obniza duzo bo chyba -30mm. I z tego co widzialem u jednego kolegi auto rowno siada.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez carsinter » 24 lut 2015, 21:39

ok więc zamówie EIBACHY cena się dużo nie różnią od APEX także dzięki ;p
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez rafał88 » 24 lut 2015, 21:43

Eibach to Eibach , choc te inne te sa dobre :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323