WItam , mam problem , dzis bylem na ogledzinach u mechanika i stwierdzil , ze mam uszkodzona maglownica... Nie chce mi sie w to zbytnio wierzyc , bo slyszalem ze objawy uszkodzonej maglownicy sa inne niz te ktore u mnie wystepuja...
Mam mazde 323c 95r 1.3 16v , a teraz objawy....
-przy wjezdzaniu do dziury.... slychac stuk (nie metaliczny) ogolnie nie zdaza sie to czesto , ale np. kiedy wjezdzam na podjazd (niski kraweznik)
– czasami przy szybszym ruszaniu uslysze ten sam stuk.... (sporadycznie)
-kiedy ruszam szybko kierownica w obydwie strony w miejscu (na wylaczonym silniku) to slychac wlasnie te stuki....
ten mechanik u ktorego bylem stwierdzil ze te stuki wydobywaja sie z maglownicy....
ogolnie to samochodu nie sciaga , wspomaganie dobrze chodzi , nie wystepuja drgania na kierownicy , nawet przy wiekszych predkosciach.....
prosilbym o jakies opinie co wedlog was to moze byc ....
pozdro
Uszkodzona maglownica??
Strona 1 z 1
witam,
wymień łączniki stabilizatorów ja miałem podobnie nawet na szarpakach nie wyszła ta wada pewnie diagnosta do du... . Kupiłem maglownice zaprowadziłem do mechanika i stwierdził ze łącznik.
Łącznik kupiłem od polskiego producenta tanie http://www.ramech.pl/ przejechałem na nich 40tys. polecam jak na razie nic nie puka.
wymień łączniki stabilizatorów ja miałem podobnie nawet na szarpakach nie wyszła ta wada pewnie diagnosta do du... . Kupiłem maglownice zaprowadziłem do mechanika i stwierdził ze łącznik.
Łącznik kupiłem od polskiego producenta tanie http://www.ramech.pl/ przejechałem na nich 40tys. polecam jak na razie nic nie puka.
bardzo mozliwe ze to uszkodzona maglownica – mam to samo.
nowe laczniki, koncowki drazkow, swoznie. po sciagnieciu koncowki drazka z macphersona i sprawdzilem sam drazek – zero luzow. przy ostrych ruchach kierownica (tak jak opisal artopoo) stuka nadal w maglownicy wiec drazki i wszelkie elementy zawieszenia odpadala. u mnie stuki wydobywaja sie z maglownicy od strony alternatora (ale mam angola wiec moze u was stukac z drugiej strony).
dodam ze tez nie mam zadnych luzow w ukladzie, auto nie plywa ani nie ucieka. sprobuje podciagnac maglownice wedlug fotorelacji i dam znac.
pozdro
nowe laczniki, koncowki drazkow, swoznie. po sciagnieciu koncowki drazka z macphersona i sprawdzilem sam drazek – zero luzow. przy ostrych ruchach kierownica (tak jak opisal artopoo) stuka nadal w maglownicy wiec drazki i wszelkie elementy zawieszenia odpadala. u mnie stuki wydobywaja sie z maglownicy od strony alternatora (ale mam angola wiec moze u was stukac z drugiej strony).
dodam ze tez nie mam zadnych luzow w ukladzie, auto nie plywa ani nie ucieka. sprobuje podciagnac maglownice wedlug fotorelacji i dam znac.
pozdro
- Od: 13 lut 2010, 20:10
- Posty: 80
- Skąd: Galway - IRL
- Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow
Witam
mi także mechanik obwieścił problem z maglownicą tzn. mały wyciek płynu wspomagania z prawej strony (ze skręcaniem nie ma problemów, wspomaganie działa więc chyba pompa ok. stukania – brak ). Możliwe że to tylko uszczelki
Może ktoś mi poleci kogoś najlepiej z Wawy (oczywiście Jaksa ale komunikacja nie bardzo w razie pozostawienia auta) do sprawdzenia co w trawie piszczy i ewentualnej naprawy...
Pozdro
mi także mechanik obwieścił problem z maglownicą tzn. mały wyciek płynu wspomagania z prawej strony (ze skręcaniem nie ma problemów, wspomaganie działa więc chyba pompa ok. stukania – brak ). Możliwe że to tylko uszczelki
Może ktoś mi poleci kogoś najlepiej z Wawy (oczywiście Jaksa ale komunikacja nie bardzo w razie pozostawienia auta) do sprawdzenia co w trawie piszczy i ewentualnej naprawy...
Pozdro
- Od: 10 kwi 2008, 19:23
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F 2.0V6 KAT
W mojej dawnej 323c 1.3 takie stuki byly spowodowane zuzytymi gumami stabilizatora. Po wymianie cicho 
-
Przemek323c
Witam,
Miałem identyczne objawy i również stawiano na maglownice. Ale jednak to nie była ona. Stwierdzono u mnie, ze to łączniki stabilizatora, wiec je wymieniłem ale nie pomogło. Okazało się, ze jest to sworzeń wymieniłem i po kłopocie. Koszt sworznia 555 czy GMB to ok. 60zl.
Pozdrawiam.
Miałem identyczne objawy i również stawiano na maglownice. Ale jednak to nie była ona. Stwierdzono u mnie, ze to łączniki stabilizatora, wiec je wymieniłem ale nie pomogło. Okazało się, ze jest to sworzeń wymieniłem i po kłopocie. Koszt sworznia 555 czy GMB to ok. 60zl.
Pozdrawiam.
- Od: 28 mar 2010, 23:46
- Posty: 11
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323F 1.5 96'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości