Od jakiegoś czasu męczę się z problemem poprawnie ustawionej zbieżności.Autko ściąga w lewo,a zaczęło się to od wymiany prawego przegubu.Byłem na paru stacjach i nic mi nie pomogli.
W końcu zdecydowałem się na zbieżność cyfrową i dalej coś nie tak.Zacząłem szukać przyczyn w przegubie.Zdemontowałem nowy i porównałem ze starym.
Stary przegub na wewnętrznym wieloklinie nie ma wcięcia,a nowy pod koniec (patrząc w głąb) ma wcięcie i nie wchodzi do końca ośki.
Teraz pytanie czy ma to wpływ na zbieżność?Mieliście już podobny problem?
Przegub jest firmy dachstein więc nie ma się co spodziewać.
Dodam że prawe koło podczas przyśpieszania zbiera się szybciej i samochód gwałtownie znosi w lewo.
Poniżej fotki:
Stary wieloklin z przegubu:

Nowy przegub:
