Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Leszek » 8 kwi 2011, 16:39

arafal21 napisał(a):A kolega Tonsil nam zamaral jak uglebiane przez obcinanie??

Już kiedyś Wam mówiłem , że obcinanie sprężyn jest jak gra w rosyjską ruletkę. Błagam, nie woźcie dzieci i kobiet jak macie takie coś zamiar robić. :| <oczy> <cisza>
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez rafał88 » 8 kwi 2011, 19:35

no znalazl sie jeden taki ale nic nie slychac zeby bylo zrobione
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 9 kwi 2011, 13:44

Może już nie żyje?:p Ja bym się bał jeździć na obcinanych. Jeszcze myśleć że jedziesz na obciętch z duża predkością zakręt a tam wyboje... Po zakręcie trzeba kół szukać;d
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez Lantis 89 » 9 kwi 2011, 14:07

Witam.
ostatnio mam sporo pytań odnośnie Sprężyn APEX wiec postanowiłem wstawić zdjęcia.
W miarę możliwości postaram sie odpowiedzieć na wszystkie pytania :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Oczywiście niebawem bedzie 16" wiec bedzie to całkiem inaczej wyglądać.
Przy montażu sprężyn wymieniłem również gumowe podkładki pod sprężyny,amorki na KYB gazo-olej,mocowania amorka-przód,oraz przeprowadziłem konserwacje nadkoli(była do tego swietna okazja i pogoda dopisała :) )
Lantis 89
 

Postprzez rafał88 » 9 kwi 2011, 20:36

I widac ze tyl siedzi minimalnie nizej ale i tak ladnie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez misiak89-89 » 10 kwi 2011, 01:12

arafal21 napisał(a):I widac ze tyl siedzi minimalnie nizej ale i tak ladnie :)


ale to jest praktycznie nie zauważalne w porównaniu z mts/jamex szit
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez rafał88 » 10 kwi 2011, 09:18

No fakt faktem jest mnimalna roznica, ale tez zalezy wczoraj widzialem wlasnie ma apex'ie madzie i siedziala jak na jamex'ie bylo widac ze tyl nizej i to konkretnie i kolesie ze mna kloci ze nie podjechalem swoja a ja mam minimalnie tyl wyzej niz przod. Zdanie w momencie zmienil, nie wiem od czego to obnizanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez lukaszsss6 » 8 maja 2011, 11:25

Witam to jest mazda z silnikiem Z5?? i jaki ma przeswit po zalozeniu tych sprężyn APEX ?? Chcialbym wlasnie zrobic tak samo swoja mazde kolego "Limited Edition" tylko zastanawiam sie jak tym sie jezdzi po naszych polskich dziurawych drogach nie chcial bym po jakims czasie remontowac zawieszenie ;)
pozdrawiam
lukaszsss6
 

Postprzez lukasssss1 » 8 maja 2011, 11:37

nie powiedziałbym że MTS to szit, tak wyglądało u mnie auto po założeniu MTS -40 :

Obrazek
Obrazek

i nie powiedziałbym że tył siedzi niżej niż przód ;p
i sprężynki te mam na sprzedaż jakby ktoś chciał założyć glebę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez buczers1 » 8 maja 2011, 11:38

Witam, mam złamaną jedną sprężynę z tyłu i właśnie zastanawiam się nad jej wymianą, tylko teraz nie wiem na jakie sprężyny zmienić, czy na oryginalne czy też na obniżające, zależy mi troszeczkę na komforcie jazdy ponieważ mam 17 felgi na profilu 45 i nie chce żeby było jeszcze twardziej. I moje pytanie brzmi czy jak zmienię na sprężyny obniżające komfort jazdy bardzo zmaleje ? Z góry dziękuje za odpowiedz.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2010, 22:40
Posty: 25
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 323f BA Z5 97 rok

Postprzez lukasssss1 » 8 maja 2011, 12:05

buczers1 napisał(a):Witam, mam złamaną jedną sprężynę z tyłu i właśnie zastanawiam się nad jej wymianą, tylko teraz nie wiem na jakie sprężyny zmienić, czy na oryginalne czy też na obniżające, zależy mi troszeczkę na komforcie jazdy ponieważ mam 17 felgi na profilu 45 i nie chce żeby było jeszcze twardziej. I moje pytanie brzmi czy jak zmienię na sprężyny obniżające komfort jazdy bardzo zmaleje ? Z góry dziękuje za odpowiedz.


Jakąś różnice na pewno odczujesz na glebie stracisz trochę na komforcie, ale zyskasz na wyglądzie, "ostrzejszej" jeździe, na zakrętach, no wiadomo coś za coś ;p może źle prawie ale to moje odczucia na glebie, a ktoś bardziej obcykany sich powie bardziej technicznie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez buczers1 » 8 maja 2011, 12:18

Bardziej technicznie nie potrzebuje :P Coś będę kminił bo mi bardzo zaczęła stukać już. Dzięki :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2010, 22:40
Posty: 25
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 323f BA Z5 97 rok

Postprzez buczers1 » 8 maja 2011, 12:19

A za ten swój komplecik gleby ile krzyczysz ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2010, 22:40
Posty: 25
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 323f BA Z5 97 rok

Postprzez MIRU » 8 maja 2011, 14:01

lukasssss1 napisał(a):nie powiedziałbym że MTS to szit, tak wyglądało u mnie auto po założeniu MTS -40 :



i nie powiedziałbym że tył siedzi niżej niż przód ;p
...


tylko ze Ty masz v6 a w tym przypadku przód jest mega cięzki i dlatego siada :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez rafał88 » 9 maja 2011, 08:43

Dokladnie a Z5 to prawie polowka tego silnika. Dlatego ci tak ladnie siadla.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 16 maja 2011, 14:39

Zakupiłem amorki gaz KYB i sprężyny Apex -40mm w tym tyg założe, wrzucę fotki jeśli chcecie.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez rafał88 » 16 maja 2011, 19:56

Pewnie ze chcemy:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Kuklex » 23 cze 2011, 21:37

mam pytanko do osób które mają obniżane sprężyny. jaka jest różnica miedzy serią a -40? jest jakaś bardzo duża różnica czy jest znośnie? po prostu boje się że kupię i po kilku km będę chciał wysiąść. w sumie jazda na oponach 205/40/17 była dla mnie znośna więc może to być jakiś odnośnik
pozdro
Moja Madzia
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2010, 20:10
Posty: 80
Skąd: Galway - IRL
Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow

Postprzez MIRU » 23 cze 2011, 23:11

jak masz dobre drogi to zakładaj smiało :) a jak połatane i pofalowane to szybko nie pojedziesz bo auto bedzie skakac jak piłka :) taki urok springów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Kuklex » 23 cze 2011, 23:36

drogi na ogół dobre, ale z bocznymi już trochę gorzej. co do braku komfortu to już na 17kach dawałem rady więc mam nadzieję że na zestawie mts + tył KYB gaz + 195/50/15 też będzie dobrze. liczę się z obniżeniem komfortu ale potrzebuje troszkę sztywniejszego zawieszenia (lubię szybkie zakręty ;))
dzięki za pomoc
pozdro
Moja Madzia
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2010, 20:10
Posty: 80
Skąd: Galway - IRL
Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323