Jakieś 200-300 kilometrów temu wymieniałem klocki(TRW) i tarcze(ADL) przód, wcześniej ich nie nadwyrężałem, dziś kilka razy pod rząd ostrzej hamowałem z większych prędkości i pierwszy objaw był że hamulce zachowywały się jak stare zjechane – dużo gorzej hamowały po rozgrzaniu, jak wysiadłem z samochodu śmierdziało spalenizną i czuć gorąco z tarcz, klocków, alufelg.
Czy zjawisko smrodu było związane z wypalaniem się farby na klockach? kiepskich klocków?
Czy gorzej hamujące nowe klocki i tarcze po rozgrzaniu to wina słabej ich jakości może?
			
			
		Śmierdzą hamulce przednie po ostrzejszym hamowaniu, BA v6
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	300km to już powinny się ułożyć, jak kiepsko hamują i śmierdzą i się grzeją to przyczyny są dwie;
albo są do pupy klocki
albo ekstremalnie je użytkujesz
			
			albo są do pupy klocki
albo ekstremalnie je użytkujesz
Pozdrawiam Kuba[color=#0080BF][/color]
		
- Od: 27 paź 2009, 23:18
 - Posty: 101
 - Skąd: Poznan\Luboń
 - Auto: Jest: 323C 1.5 16v 98r – LIFT 
była mx-3: 1.6 16v 94r – LIFT 
Popieram poprzednika choc bardziej moze obstawiam 1 wersje słabej jakosci klocki:) a jeśli szybko ci sie brudza fele od hamowania(a nie kurzu) to napewno ciulowe klocki-moga smrodzic i kopcic fele:/
			
			Mody w toku choc brakuje kasy:( ale juz alusy czarne sa:)niedlugo czarne szybki i tłumik przelot i dolot, a pózniej moze 4-2-1,a kiedys kiedys sport zawiecha  :)
		
- Od: 17 maja 2010, 21:56
 - Posty: 16
 - Skąd: Parczew
 - Auto: 323F BA 1.8 DOHC 16V 95r w sekwencji
 
Klocki TRW są OK, tarcze jakieś lipne masz. 
PS. to że klocek pyli felgę nie oznacza, że jest słaby. Ja mam TRW i jestem z nich mega zadowolony, jakością dorównują ori klockom.
			
			
		PS. to że klocek pyli felgę nie oznacza, że jest słaby. Ja mam TRW i jestem z nich mega zadowolony, jakością dorównują ori klockom.
Zgadzam sie:)jakosc tarcz tez ma znaczenie, i nie mówie ze TRW sa złe,tylko jesli brudza fele to nie sa za dobre bo sa miekkie,jeli klocki beda twarde nie beda tak brudzić ale beda bardziej zurzywac tarcze:)sam nie wiem czy kiedys nie kupowałem TRW tyle ze do innego auta i nie narzekałem,a wszystko zalezy od tych 2 elementów:tarcza-klocki:)i  na mój gust pewnie ma miekkie i przez to mu moze smrodzą:)ale to tylko moja sugestia:)kazdy moze miec rózne doświadczenia i zdanie i tez bedzie miał racje:)pozdro
			
			Mody w toku choc brakuje kasy:( ale juz alusy czarne sa:)niedlugo czarne szybki i tłumik przelot i dolot, a pózniej moze 4-2-1,a kiedys kiedys sport zawiecha  :)
		
- Od: 17 maja 2010, 21:56
 - Posty: 16
 - Skąd: Parczew
 - Auto: 323F BA 1.8 DOHC 16V 95r w sekwencji
 
u mnie np klocki są strasznie "głośne, hałasują jak zużyte" U ciebie bardziej zastanawiające jest dlaczego po 1 czy 2 hamowaniach są mniej wydajne, to ze się grzeją to pół biedy mają być przede wszystkim wydajne, sprawdz też poziom płynu ham, tak na wszelki wypadek może i tu jest jakas przyczyna w kiepskim hamowaniem 
			
			
Pozdrawiam Kuba[color=#0080BF][/color]
		
- Od: 27 paź 2009, 23:18
 - Posty: 101
 - Skąd: Poznan\Luboń
 - Auto: Jest: 323C 1.5 16v 98r – LIFT 
była mx-3: 1.6 16v 94r – LIFT 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
