No to ambitne plany

Powodzenia i cierpliwości życzę
A tak już na temat – Wydaje mi się, że z GT będzie najlepszym pomysłem. Różnica w średnicy tarczy (przód) z tego co pamiętam to ok 22 mm – to już jest coś

I na pewno odczujesz różnice. Nie pakuj się w tarcze brembo – krzywią się bardzo szybko... Jeśli nie będzie Ci przeszkadzać ciut większe pylenie z klocków to polecam TRW.
Będąc na Twoim miejscu, poszedłbym w kierunku większego przodu – sprawdził, a dopiero ewentualnie później bawił się z tyłem. Jak pisałem wcześniej tył tylko wyrównuje tor, a hamujesz przodem. Wydaje mi się, że nie odczujesz zbyt dużej różnicy miedzy bębnami, a tarczami. No chyba, że hamujesz na dystansie 300 metrów – fakt – bębny z racji swojej konstrukcji przy takim hamowaniu wysiadają...
Pozdrawiam