Prawdopodobnie mam do wymiany z lewej strony przegub wewnętrzny.
Objawy:
Wibracje karoserii podczas jazdy przy min. 90km/h ale także podczas szybkiego przyspieszania, toczenia się na biegu i hamowania silnikiem. Stukot i hałas który wydobywa się z miejsca na nogi pasażera. Wszystkie objawy ustają po wrzuceniu na luz.
Sprawdziłem to w następujący sposób:
Po podniesieniu lewej strony auta i pokręceniu kołem słychać jak coś chrubocze w tym
przegubie. Czuć luzy na półosi.
I teraz moje pytania:
1.Co jest powodem uszkodzenia tego przegubu? krzywa półoś? krzywe sprzęgło?
(jak rozpoznać że jest krzywa półoś lub sprzęgło), uderzenie w koło? (był malowany cały błotnik)
2. Czy można wymienić tylko przegub bez półosi? Jeśli tak to czy ten przegub będzie pasował? http://www.przeguby.pl/sklep/catalogue/produkt.php?id=5335
3. Czy można to wymienić w warunkach domowych tzn bez kanału.