Stukanie przy skręcaniu kierownicą na postoju
mozliwe,ze to laczniki,bo na szarpaku nie wyczaisz gadow.ale to sie dzieje przy skrecaniu w jedna strone czy w druga tez??
-
waldii
w obydwie...
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
U mnie w 323BG też gruchotały przeguby kręcąc w obie strony kierownicą i fakt oba były uszkodzone ;( zanim wymieniłem kosztowało mnie to trochę nerwów i kasy bo okazało się że kolo w sklepie dał mi te co nie trzeba bo do 323 '89 /90 wychodzily chyba ze 3 modele, zależnie od silnika itp.Do tego TYLKO oryginalne gumy bo uniwersalne albo pękają ,albo sie kończą za szybko...
BTW przy skręcaniu w obie strony i nie tylko na postoju,jak jechałem to się ludzie oglądali i musiałem manewrować sprzęgłem żeby ciszej jeździć ;d
BTW przy skręcaniu w obie strony i nie tylko na postoju,jak jechałem to się ludzie oglądali i musiałem manewrować sprzęgłem żeby ciszej jeździć ;d
-
DoctorX
No mi tez delikatnie skrzypi przy skrecaniu i w poniedzialek bede wiedzial co z tym dokladnie jest i ile zaplace za naprawe. Wstepnie powiedzieli mi ze za wymiane jednego lozyska – robota i czesci to koszt 190zl.
A tak ku przestrodze dodam zeby uwazac na tych smiesznych mechanikow, ja mialem taki przypadek ze za wymiane zacisku hamulcowego tylnego na nowy chcieli ok 7000zl
a za regeneracje 600zl nie wiem skad te ceny.... no masakra i szukanie totalnych frajerow
Dla chetnych ze Slaska podam adres tego warsztatu samochodowego – unikac szerokim lukiem 
A tak ku przestrodze dodam zeby uwazac na tych smiesznych mechanikow, ja mialem taki przypadek ze za wymiane zacisku hamulcowego tylnego na nowy chcieli ok 7000zl

- Od: 24 lut 2008, 15:54
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323F 1.8/16V BG – 94r
Hej!
Pomóżcie, do niedawna myślałem że mam problem z przegubami, ale trochę poczytałem na forum i teraz już nie wiem.
Przy skrętach coś puka, szczególnie jak hamuje i wchodzę w zakręt, ale nie tak że jak skręcam w lewo to słychać z prawej i na odwrót, ale słychać tylko po prawej stronie (w moim przypadku to od strony kierownicy).Przy jeździe na wprost, przy ruszaniu czy hamowaniu nic nie słychać tylko jak wchodzę w zakręty, czy to też przeguby
Pomóżcie, do niedawna myślałem że mam problem z przegubami, ale trochę poczytałem na forum i teraz już nie wiem.

Przy skrętach coś puka, szczególnie jak hamuje i wchodzę w zakręt, ale nie tak że jak skręcam w lewo to słychać z prawej i na odwrót, ale słychać tylko po prawej stronie (w moim przypadku to od strony kierownicy).Przy jeździe na wprost, przy ruszaniu czy hamowaniu nic nie słychać tylko jak wchodzę w zakręty, czy to też przeguby
- Od: 9 lis 2007, 00:44
- Posty: 37
- Skąd: Grudziądz / York(UK)
- Auto: Mazda 6 2,2 D TS 2009r. (163)
cisiel napisał(a):Dzięki waldii, to dobra wiadomość
mam nadzieje,ze to to
A gumy ostatnio kupowalem tylko na tyl u Smirnoffa.Skontaktuj sie z nim.A placilem 28zl/szt ori mazda
-
waldii
Smirnoff
i przedstawia firme
www.carspeed.pl
P.S.zamow troche szybciej,bo akurat na te gumki troche sie naczekalem(nie z winy Smirnoffa)
i przedstawia firme
www.carspeed.pl
P.S.zamow troche szybciej,bo akurat na te gumki troche sie naczekalem(nie z winy Smirnoffa)
-
waldii
No i może to być jeszcze łożysko kolumny McPherson'a. Gdy kręcisz na postoju i słyszysz "strzelanie", to jest duże prawdopodobieństwo.
Powodzenia
..::GofNet::..
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
koles nie robi mazdy i tak ci powiedzial same lożyska i po problemie chyba ze to sie rozlecialo
ale nie sadze padaja z tylu od rdzy .. cala ta robota zajmuje max 30 minut przewidywalny koszt wymiany tych samoslizgow to jakies 60zl + czesci
ale nie sadze padaja z tylu od rdzy .. cala ta robota zajmuje max 30 minut przewidywalny koszt wymiany tych samoslizgow to jakies 60zl + czesci
haha to sie poprawie w tej chwili jakie lozyska
? )) co jak co to one nie stukaja a raczej sa to przeskoki ..
co do przegubow to se skrec kolami i zerknij czy oslony sa cale jesli nie to niema czego tu wiecej szukac ..
podnosisz kolo wsiadzasz do auta wkladasz 2 pomalu gazu lekko hamulec i skrecasz kolami jak stuka trach trach trach to wiadomo o co chodzi
przegub

co do przegubow to se skrec kolami i zerknij czy oslony sa cale jesli nie to niema czego tu wiecej szukac ..
podnosisz kolo wsiadzasz do auta wkladasz 2 pomalu gazu lekko hamulec i skrecasz kolami jak stuka trach trach trach to wiadomo o co chodzi
A co to może być, że jak wjeżdżam na próg zwalniający albo na takie pofałdowania od kół tirów przed światłami w asfalcie to coś mi tak jakby uderza coś o coś. A jak wjeżdżam na progi zwalniające lub krawężnik mały to uczucie jest takie, jakby koło się delikatnie przemieszczało do tyłu. Tak się raczej nie dzieje tylko takie uczucie jak by się coś cofało i takie głuche ciche uderzenie wtedy jest.
- Od: 4 paź 2007, 15:06
- Posty: 150
- Skąd: Kraków + okolice
- Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r
Na wstępie przepraszam za archeologię, ale właśnie dopadł mnie problem "trzeszczenia" przy kręceniu kołami na postoju. Przy okazji, ostatnio zmieniałem amorki z przodu i nie jestem pewien, czy spece skręcili wszystko w odpowiedniej pozycji (bo podobno da się z tym pomieszać). Jak sprawdzić, czy kolumny są wkręcone w odpowiednim położeniu? Macie może jakieś schematy/zdjęcia jak to powinno wyglądać? Przy okazji zmiany tych łożysk pod kolumnami, kazałbym im ewentualnie poskręcać wszystko jak należy. Pozdrawiam!
Wczoraj nie istnieje, dziś dobiega końca, jutro niszczy nadzieję.
- Od: 11 sty 2006, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: Toruń
- Auto: Był Xedos CA KF
Jest 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości