Problem z hamulcami tył
Strona 1 z 1
Witam. Chciałem zrobić przegląd i wyszło ze z tyłu jedno koło źle hamuje i jest różnica ok 65%. Wymieniłem cylinderek, okładziny (bęben jest ok), przewody hamulcowe (tył – bo już przeżerała je rdza), po wymianie wszystkie hamulce zostały odpowietrzone, a problem dalej nie zniknął, jak jedno koło nie hamowało tak nie hamuje. Nie wiem czy każda mazda tak ma, że przy hamowaniu tył jak by łapał pierwszy? może ktoś miał podobnie i pomoże :/
- Od: 9 kwi 2009, 21:31
- Posty: 40
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r
A korektor hamowania sprawny ? Miałem tak kiedyś w fiacie Punto I ,ze hample tył były słabe z noznego . A ręczny masz w porzo? O korektor pytam,bo u dziewczyny w aucie Toyocie byłk padnięty i był przyczyna słabych hamulców 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
gadula napisał(a):To jest właśnie ten korektor siły hamowania usmiech
_________________
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
jak to działa to niewiem ale powiem ci ,ze koszt takiego korektora w serwisie Toyoty do Starlet 1.3 z 90 roku kosztuje 960 zł
rozmiar jakieś 3x3 cm 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Ja mialem z tylem tak, ze recznego nie miale praktycznie wogole, a nozny slabiutki. Co ciekawe reczny lapal lepiej na jedno kolo a nozny na drugie. Wymienione zostaly szczeki hamulcowe i sila hamowania poprawila sie znacznie.
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
Mam podobny problem tylne lewe koło jest słabsze o 60%. Dziwi fakt, że słabsze jest identycznie o tą samą wartość na hamulcu ręcznym i roboczym. A przecież ręczny jest mechaniczni (linka) a roboczy hydrauliczny. Co to może być? Zużycie?
eFKA 323 1.8 Automat + LPG sequent 24
http://ussemo.eu/
http://ussemo.eu/
- Od: 17 lis 2008, 23:40
- Posty: 70
- Skąd: Gniezno
- Auto: 323F BA 1.8 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości