Problem z hamulcami tył

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MAcieja87 » 13 cze 2009, 22:51

Witam. Chciałem zrobić przegląd i wyszło ze z tyłu jedno koło źle hamuje i jest różnica ok 65%. Wymieniłem cylinderek, okładziny (bęben jest ok), przewody hamulcowe (tył – bo już przeżerała je rdza), po wymianie wszystkie hamulce zostały odpowietrzone, a problem dalej nie zniknął, jak jedno koło nie hamowało tak nie hamuje. Nie wiem czy każda mazda tak ma, że przy hamowaniu tył jak by łapał pierwszy? może ktoś miał podobnie i pomoże :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez sps-snipers » 14 cze 2009, 00:22

A korektor hamowania sprawny ? Miałem tak kiedyś w fiacie Punto I ,ze hample tył były słabe z noznego . A ręczny masz w porzo? O korektor pytam,bo u dziewczyny w aucie Toyocie byłk padnięty i był przyczyna słabych hamulców ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MAcieja87 » 14 cze 2009, 12:05

Ręczny działa elegancko. Może ktoś się orientuje jeszcze jak to jest z trójnikiem do którego idą przewody hamulcowe(jest zaraz za silnikiem), bo słyszałem, że z tym też mogą być problemy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez gadula » 14 cze 2009, 12:12

MAcieja87 To jest właśnie ten korektor siły hamowania :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez sps-snipers » 14 cze 2009, 12:28

gadula napisał(a):To jest właśnie ten korektor siły hamowania usmiech
_________________

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MAcieja87 » 14 cze 2009, 13:17

Nie każdy musi wszystko wiedzieć :D jak to ogólnie działa, bo po wykręceniu tego nie wygląda to na zbyt skomplikowane, a jak sprawdzałem to normalnie przez to płyn przepływa :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez sps-snipers » 14 cze 2009, 14:15

jak to działa to niewiem ale powiem ci ,ze koszt takiego korektora w serwisie Toyoty do Starlet 1.3 z 90 roku kosztuje 960 zł :| rozmiar jakieś 3x3 cm ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MAcieja87 » 14 cze 2009, 22:24

Kupiłem na szrocie używany (60zl), teraz tył jak by nie łapał, a na pewno jest inaczej jak wcześniej. Jutro rano pojadę na przegląd to się okaże :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez nicek777 » 14 cze 2009, 23:01

Ja mialem z tylem tak, ze recznego nie miale praktycznie wogole, a nozny slabiutki. Co ciekawe reczny lapal lepiej na jedno kolo a nozny na drugie. Wymienione zostaly szczeki hamulcowe i sila hamowania poprawila sie znacznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez MAcieja87 » 15 cze 2009, 11:07

Różnica jest ale nie taka aby mogło przejść przegląd. Nadal prawe tylne koło nie jest w przedziale aby auto mogło przejść :((((
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez MAcieja87 » 15 cze 2009, 13:57

A może ktoś wie czy można (jak można to jak) odpowietrzyć pompę ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:31
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Ford Probe 2.5 v6 95r

Postprzez XEEEnq » 26 paź 2009, 20:27

Mam podobny problem tylne lewe koło jest słabsze o 60%. Dziwi fakt, że słabsze jest identycznie o tą samą wartość na hamulcu ręcznym i roboczym. A przecież ręczny jest mechaniczni (linka) a roboczy hydrauliczny. Co to może być? Zużycie?
eFKA 323 1.8 Automat + LPG sequent 24


http://ussemo.eu/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 23:40
Posty: 70
Skąd: Gniezno
Auto: 323F BA 1.8 AT

Postprzez Krzysiek27 » 26 paź 2009, 21:45

.
Krzysiek27
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323