Montaz fabryczny jest jakby na zakladke czyli zakladali najpierw podsufitke pozniej plastiki w slupkach przednie srodkowe i tylne, pozniej tylne boczki wiec demontujesz w kolejnosci (taka robota od d..y strony):
-tylna kanapa-calosc
-plastiki w bagazniku
-oslony progow
-tapicerke boczna z tylu
-plastikowe slupki przednie srodkowe i tylne
-raczki pod dachem + oswietlenie + daszki sloneczne
-podsufitka
ogolnie to zeby zdjac gore musisz zdjac dol cos jak dachowki jedno zachodzi na drugie, czesc plastikow bedzie wisiala na pasach bezpieczenstwa, musisz pilnowac kolejnosci rozkladania wnetrznosci zeby nie wyszly jajca ze zlozeniem,
Mozna to szybciej zrobic ale musisz kilka elementow porozginac na boki lub gora-dol ale cos peknie to lipa bedzie
znajde fotki to zalacze ale z 323p jak mialem problem z szyberdachem ale robota rozbiorki ta sama
http://janusz626.fotosik.pl/albumy/476910.htmlJak masz szyberdach i wgniecenie bedzie wymagac demontarz to jeszcze mocno komplikuje sprawe gdyz nie wiem czy 323c ale w 323p silniczek jest w tylnej czesci dachu a szyber jest mocno rozbudowany i uzbrojony prawie na calym dachu.
Ogolnie jest duuuzo pracy i troche zapinek koleczkow srubek itp.
powodzenia
