Ok.Nie pytałem o moduł,ale o przewody przekaźnika idące do komputera,ale jak już napisałeś to może potomnym się przyda.
Jakby kogoś to interesowało to chcąc podpiąć się pod włącznik,który jest w skrzyni,trzeba dostać się do kompa (jest za zapalniczką) wypiąć wtyczkę,pierwszą od pasażera,odwrócić ją do góry bez obracania w prawo lub lewo tak,aby zatrzask był skierowany w naszą stronę.

Od lewej:Szósty pin u góry i Trzeci na dole to piny włącznika skrzyni.Zielono żółty i brązowo czarny,nie pamiętam który jest który.
Przekaźnikiem podpinamy się pod Szósty pin ponieważ on jest rozłączany,a Trzeci pin jest pinem zasilającym włącznik w masę.
Trochę nie spodobało mi się rozwiązanie
Bomber.ktmg:
Jak samochód jest na luzie to jest obwód zamknięty (przekaźnik dałem w wersji "normalnie otwarty" i jest sterowany – )
Jeśli wszystko jest ok,czyli autko jest na luzie to przekaźnik jest cały czas zamknięty i żre prąd z akumulatora.Dlatego wykorzystałem "dodatkowy kanał" w swoim alarmie do zasilania jeszcze jednego przekaźnika,który załącza ten podpięty do obwodu skrzyni.Po naciśnięciu przycisku w pilocie załącza się "dodatkowy kanał" i dopiero wtedy mogę odpalić autko.Jest to również dodatkowe zabezpieczenie przed niepowołanym osobnikiem
