Strona 1 z 1

Demontaz xenonow

PostNapisane: 20 gru 2009, 13:41
przez duzy1984
Witam. Otoz mam taki problem, gdyz nie dostalem przegladu ze wzgleu na ksenony. Chce sie ich pozbyc. Zarowka xenonowa jest bezposrednio wlozona do klosza a kable od niej ida do przetwornicy. Jak wyglada sprawa z podlaczeniem teraz zwyklej zarowki h1. Z tego co rozumuje to trzeba wywalic przetwornice i 2 kable ktore ida do przetwornicy podlaczyc bezposrednio do zarowki h1. Kable sa uciete i nie ma tam zadnej oprawki aby wczepic zarowke h1. Czy ktos potrafi pomoc

PostNapisane: 20 gru 2009, 13:47
przez Adaś
Ktoś niezłego druta odstawił montując żarnik. Oprawka powinna być, bo żarnik ma mocowanie jak H1, natomiast kable wczepia się w kable od żarnika, więc nie ma potrzeby ich cięcia.

PostNapisane: 20 gru 2009, 13:52
przez duzy1984
wyglada to dokladnie tak. ida 2 kable do przetwornicy. i z przetwtornicy 2 do zarnika. Zarnik jest wlozony do klosza i przycisniety tym metalowym klipsem. Zeby zamonotowac h1 to potrzebne chyba jest gniazdo zeby pod to gniazdo poprawdzic kable ktore sa przed przetwornica. Musze miec chyba gniadzo P14,5s zeby zarowka sie trzymala.

Mozna takie gniazdo dostac??

PostNapisane: 20 gru 2009, 18:37
przez gregorius 323 F
Nic takiego nie trzeba.
Mocowanie w lampie masz przetłoczone na żarówkę h1 i przyciskasz ją do tego przetłoczenia metalowym klipsem drucikiem.
Wyjmij tylko palnik xenonowy z mocowania włóż żarówkę podłącz + wsuwka do żarówki i tyle przetwornice mogą zostać.

Pozdrawiam

PostNapisane: 20 gru 2009, 20:15
przez duzy1984
czyli czerwony kabel bezposrednio do zarowki a czarny pod do wsuwki co jest przy lampie tak?

PostNapisane: 20 gru 2009, 21:08
przez esina
to co zasila przetwornice powinno zasilać zwykłą żarówkę H1
czarny to masa, czerwony bezpośrednio do żarówki.

PostNapisane: 20 gru 2009, 22:38
przez duzy1984
ok dzieki wielkie :)