parujące zegary (obrotomierz + prędkościomierz )

Paruje mi dokładnie obrotomierz i prędkościomierz od środka.
Parują zawsze jak jest chłodniej i przy zimnym silniku....w miarę upływu czasu jak się zrobi cieplej w kabinie wszystko mija. Jak są zaparowane to prędkościomierz jak i obrotomierz przycinają się. Obrotomierz na początku wcale czasami nie działa.
Trochę to jest upierdliwe......wydaje mi się że to się zaczeło od tego jak wymieniałem przepalona żarówkę w zestawie wskażników (podświetlenie rezerwy)
Planuje wyjąć zestaw wskażników i położyć koło grzejnika na noc.
Jakieś inne pomysły ?
Parują zawsze jak jest chłodniej i przy zimnym silniku....w miarę upływu czasu jak się zrobi cieplej w kabinie wszystko mija. Jak są zaparowane to prędkościomierz jak i obrotomierz przycinają się. Obrotomierz na początku wcale czasami nie działa.
Trochę to jest upierdliwe......wydaje mi się że to się zaczeło od tego jak wymieniałem przepalona żarówkę w zestawie wskażników (podświetlenie rezerwy)
Planuje wyjąć zestaw wskażników i położyć koło grzejnika na noc.
Jakieś inne pomysły ?