D4NI3L napisał(a):który bezpiecznik odpowiada za nawiew
a co to ma do rzeczy? przeciez nagrzewnica nie jest elektryczna tylko obieg plynu chlodniczego ja nagrzewa...
prosty sposob na sprawdzenie... pod maska masz dwa weze wchodzace w grodz silnikowa... po nagrzaniu silnika (tylko sie nei poparz ) dotknij jednego i drugiego czy sa cieple tak tak tzn ze nagrzewnica nei zbiera ciepla (zasyfiona lub zakamieniona – trzeba wyczyscic albo podlaczajac waz z woda albo jakims specyfikiem do czyszczenie), a mozesz jeszcze sprawdzic zeby wykluczyc zle dzialanie klapek ktorych polozenie zmieniasz za pomoca guzikow od wentylacji... po nagrzaniu silnika, przy nogach pasarzera masz dmuchawe i od niej idzie taka trojkatkna rura (tzn slon) i ona idzie od dmuchawy do tunelu gdzie jest nagrzewnica i wszelkie klapki, zdejmij ta rure przy tunelu (blizej kierowcy) i tam w srodku jest nagrzewnica, ostroznie jej dotknij... jak bedzie goraca to cos z klapkami moze byc (nie otwieraja sie jak powinny) a jakj zimna albo ledwo letnia to znaczy ze nie bierze ciepla – zasyfiona lub zakamieniona.
powodzenie... obecnie tez z tym problemem sie borykam i zostalo mi wlasnie wyczyscic nagrzewnice jakims odkamieniaczem do systemow chlodzenia bo pozatym wszystko jest ok
Darkus85 – sprawdz czy CI rura nie spadla z dmuchawy (ten slon o ktorym wspomnialem wyzej.) bo jak lekko sie poluzuje to leci z smuchawy zimne powietrze a reszta leci przez nagrzewnice.. najlepiej polozyc sie pod dmuchawa i wlaczyc dmuchanie i zobaczysz skad zimne leci...