Brak ciepłego powietrza (nawiew)
no u mnie nagrzewnica jest lekko letnia
no jeżeli nikomu sie nie dało zregenerować nagrzewnicy to pewnie nic z tego nie bedzie
na razie zamawiam nagrzewnice od jednego z naszych forumowiczów mam nadzeje ze wyśle mi sprawną nagrzewnice...
na razie zamawiam nagrzewnice od jednego z naszych forumowiczów mam nadzeje ze wyśle mi sprawną nagrzewnice...
słuchajcie teraz jak wymieniłem sam płyn na nowy to podczas jazdy na obwodnicy przy predkości 110km/h podnosi sie temperatura co jest grane zatrzymałem sie i sprawdziłęm rurki od chłodnicy jedna z prawej była gorąca
a druga z lewej nie za zimna nie za ciepła normalna temperatue miała
co jest grane?? zaczyna sie cos pier...ić znowu
a druga z lewej nie za zimna nie za ciepła normalna temperatue miała
co jest grane?? zaczyna sie cos pier...ić znowu
gogo napisał(a):To tym bardziej tam w srodku musi być bagno zeby
wlasnie bagno wylkuczylem – przeplukalem woda ze szlaucha i leciala czysciutka woda, zero syfu wiec obstawiam gruby kamien na sciankach rurek.
D4NI3L napisał(a):słuchajcie teraz jak wymieniłem sam płyn na nowy to podczas jazdy na obwodnicy przy predkości 110km/h podnosi sie temperatura co jest grane zatrzymałem sie i sprawdziłęm rurki od chłodnicy jedna z prawej była gorąca
a druga z lewej nie za zimna nie za ciepła normalna temperatue miała
a odpowietrzales uklad? bylo gdzies na forum jak to robic... moze zapowietrzony i dlatego nei chlodzi jak powinien.
D4NI3L napisał(a):co jest grane?? zaczyna sie cos pier...ić znowu
tego nei unikniesz... ja tesz tak mam ze jak cos sie dzieje to zaraz cos kolejnego itd itd... ale twardy badz i odpowietrz uklad jak nalezy...
pzdr
hmm ja odkrecam korek od chłodnicy (co jest po lewej stronie)i dolewam do pełna jak jest pusty oczywiście na zimnym silniku
nie wiem czy własnie tak się odpowietrza czy moze inaczej??
nie wiem czy własnie tak się odpowietrza czy moze inaczej??
ale Ty masz korek na chlodnicy czy tylko przy zbiorniczku wyrownawczym? pametaj ze jak bedzie pod korek w wyrownawczym to tez bedzie sie grzala bo za duzo plynu bedzie.
odkrec koler i odpal silnik i jak bedie ubywalo pod korkiem to to dolewaj i tak niech pracuje az wlaczy sie wiatrak (najlepiej ze dwa razy niech sie wlaczy)... wazne zeby dolewac podczas pracy silnika...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38692 tu masz temat jakbys chcial rozkrecac swoja mazde zeby wymienci nagrzewnice
odkrec koler i odpal silnik i jak bedie ubywalo pod korkiem to to dolewaj i tak niech pracuje az wlaczy sie wiatrak (najlepiej ze dwa razy niech sie wlaczy)... wazne zeby dolewac podczas pracy silnika...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38692 tu masz temat jakbys chcial rozkrecac swoja mazde zeby wymienci nagrzewnice
kurcze dzieki WIELKIE bigus za pomoc
dziś podobno z naszych forumowiczów wysłał nagrzewnice, w pon wt powinna jakoś dojść
także zabiore się za to jak tylko znajde czas i napisze jaki efekt
dziś podobno z naszych forumowiczów wysłał nagrzewnice, w pon wt powinna jakoś dojść
także zabiore się za to jak tylko znajde czas i napisze jaki efekt
zanim wymienisz sprawdz czy jest ciepla i mozesz zalac ja czyms czyszczacym... po co rozbierac caly samochod jak moze wystarczy przeplukac i bedzie grzalo... ja teraz w weekend bede tak u siebie robic, mam jakis plyn do czyszcznia instalacji chlodzniczych (odkamieniacz i odsyfiacz ) i jak to nie przyniesie oczekiwanych rezultatow to tez czeka mnie wymiana ale zanim rozbiore caly samochod wole spróbować wszystkich innych opcji
zdejmij ta rure i dotknij nagrzewnicy, a moze sie okaze ze poprostu masz tam od cholery jakis lisci i przeplyw powietrza jest cienki...
zdejmij ta rure i dotknij nagrzewnicy, a moze sie okaze ze poprostu masz tam od cholery jakis lisci i przeplyw powietrza jest cienki...
hej juz wiem czemu silnik dostawał temperatury bo były podziurawione wężyki parownika od gazu i dla tego sie zapowietrzał teraz myśle ze jest ok ale musze jeszcze sprawdzi wiatrak bo cos też nawala nie chce się włączać , bezpiecznik jest ok, sprawdzić muszę jeszcze czujnik chyba tylko nie wiem jak eh
a do do nagrzewnicy to sprawdzałem organoleptycznie i po częsci jest ciepła a po druiej zimna także na bank do wymiany
a do do nagrzewnicy to sprawdzałem organoleptycznie i po częsci jest ciepła a po druiej zimna także na bank do wymiany
D4NI3L napisał(a):a do do nagrzewnicy to sprawdzałem organoleptycznie i po częsci jest ciepła a po druiej zimna także na bank do wymiany
tzn ze zapchana pewnie... ale jak chcesz to wymienial i bedzie po problemie
D4NI3L napisał(a):wiatrak bo cos też nawala nie chce się włączać , bezpiecznik jest ok, sprawdzić muszę jeszcze czujnik chyba tylko nie wiem jak eh
moze styki zasniedziale sa? odpenij wtyczke od kostki i prysnij w nia jakims wd40 albo jakims preparatem do stykow , albo przejedz je papierem sciernym moze tam jest problem....
ale najlepiej zacznij od tego ze odepnij wtyczke i wez dwa kabelki i na krotko podepnij wiatrak do aku zeby sprawdzic czy on dziala...
nagrzewnica zrobiona i wiatrak wymieniony od chłodnicy i teraz grzeje ze można na majtach siedzieć
Cześć , odgrzebię trochę temat.
Jak dostać się do tej rury w kokpicie żeby sprawdzić czy nagrzewnica nie jest zasyfiona tzn nie ma liści itd. co trzeba zdemontować?
I jakimi środkami płukaliście chłodnicę? ja użyłem preston płukacz do chłodnic ale nic nie dało ;/ może jakiś inny użyć.
Pod maską te dwa grubsze węże co wchodzą już do środka auta są oba gorące
Jak dostać się do tej rury w kokpicie żeby sprawdzić czy nagrzewnica nie jest zasyfiona tzn nie ma liści itd. co trzeba zdemontować?
I jakimi środkami płukaliście chłodnicę? ja użyłem preston płukacz do chłodnic ale nic nie dało ;/ może jakiś inny użyć.
Pod maską te dwa grubsze węże co wchodzą już do środka auta są oba gorące
Tak nie do końca wiem o jakie auto pytasz – w profilu masz wpisane BK a pytanie zadałeś w dziale BA
Jeśli masz zamontowany filtr kabinowy to na nagrzewnicy syfu nie powinno być. Zresztą ten syf tylko ograniczałby przepływ powietrza a nie wody.
Nagrzewnica może być najzwyczajniej zakamieniona.
Wlej w te węże (po odpięciu ich od reszty układu) jakiś odkamieniacz (np. zwykły Kamix w zwiększonym stężeniu) lub nawet ocet czy jakiś Cillit i zostaw tak ma kilkanaście min.
Po tym zabiegu przepłucz nagrzewnicę i podłącz ponownie do układu.
Mi to znacząco pomogło chociaż .... jakiś czas później nagrzewnica zaczęła mi cieknąć więc musiałem ją wymienić (wiąże się z tym demontaż całego kokpitu!).
Nagrzewnica jest alu wiec osobiście nie polecam używać "Kreta" i innych podobnych preparatów silnie zasadowych. Zresztą te osady najprościej jest kwasem usuwać.
Remster napisał(a):Jak dostać się do tej rury w kokpicie żeby sprawdzić czy nagrzewnica nie jest zasyfiona tzn nie ma liści itd. co trzeba zdemontować?
Jeśli masz zamontowany filtr kabinowy to na nagrzewnicy syfu nie powinno być. Zresztą ten syf tylko ograniczałby przepływ powietrza a nie wody.
Remster napisał(a):Pod maską te dwa grubsze węże co wchodzą już do środka auta są oba gorące
Nagrzewnica może być najzwyczajniej zakamieniona.
Wlej w te węże (po odpięciu ich od reszty układu) jakiś odkamieniacz (np. zwykły Kamix w zwiększonym stężeniu) lub nawet ocet czy jakiś Cillit i zostaw tak ma kilkanaście min.
Po tym zabiegu przepłucz nagrzewnicę i podłącz ponownie do układu.
Mi to znacząco pomogło chociaż .... jakiś czas później nagrzewnica zaczęła mi cieknąć więc musiałem ją wymienić (wiąże się z tym demontaż całego kokpitu!).
Nagrzewnica jest alu wiec osobiście nie polecam używać "Kreta" i innych podobnych preparatów silnie zasadowych. Zresztą te osady najprościej jest kwasem usuwać.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W ten sposób płuczesz cały układ co tez nie zaszkodzi.
Ale jak nagrzewnica jest zakamieniona to tak lekko nie będzie z jej oczyszczeniem takim sposobem – już to przerabiałem z mizernym skutkiem
Ale jak nagrzewnica jest zakamieniona to tak lekko nie będzie z jej oczyszczeniem takim sposobem – już to przerabiałem z mizernym skutkiem
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
K2 to trochę moim zdaniem zbyt delikatny preparat aby odmienić nagrzewnicę użyj lepiej octu
Płyn wlewasz do nagrzewnicy, która trzeba oczywiście odłączyć od silnika. Płyn wlewasz po prostu do odpiętych węży i tak zostawiasz na np. 20min.
Później płuczesz nagrzewnicę, podłączasz węże, napełniasz układ, odpalasz auto, odpowietrzasz układ i... patrzysz jak grzeje.
Płyn wlewasz do nagrzewnicy, która trzeba oczywiście odłączyć od silnika. Płyn wlewasz po prostu do odpiętych węży i tak zostawiasz na np. 20min.
Później płuczesz nagrzewnicę, podłączasz węże, napełniasz układ, odpalasz auto, odpowietrzasz układ i... patrzysz jak grzeje.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Z octem bym raczej nie ryzykował do aluminiowej chłodnicy a po wlaniu preparatu do nagrzewnicy wężem nie trzeba tego nagrzać? od tak odkamieni ?
Juz raz płukałem preparatem Preston płukacz do chłodnic ale wlewałem do zbiorniczka i zalałem wodą jak w instrukcji potem auto uruchomione stało ale nic nie pomogło może ciut cieplejsze leci.
a jak są możliwości to cciałbym sam popróbować zanim oddam do mechanika bo sporo wołają.
Juz raz płukałem preparatem Preston płukacz do chłodnic ale wlewałem do zbiorniczka i zalałem wodą jak w instrukcji potem auto uruchomione stało ale nic nie pomogło może ciut cieplejsze leci.
a jak są możliwości to cciałbym sam popróbować zanim oddam do mechanika bo sporo wołają.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości