Strona 1 z 9

323f BA przed i po lifcie

PostNapisane: 5 sty 2008, 10:17
przez MAZDA_323F
Witem Wszystkich !!
W grudniu miałem wypadek moją kochana madzia i aktualnie szykuje sie na czesci bo wyklepac to jej sie nie da... ;((
Teraz poszukuje nowej(oczywiscie 323F BA) Ale zastanawiem sie nad jedym. Czy po licie zmieniło się coś ?? Chodzi mi głównie o silnik?? Z5 nadal jest taka Dymiąca i wielce paląca ?? Są mazdy po lifcie z wiekszymi silnikami niż 1.5 ?? Co byście mi doradzili ??

PS. MAZDA TO NAPRAWDE BEZPIECZNE AUTO !![/b]

PostNapisane: 5 sty 2008, 12:36
przez darekk86
no to widze ze nastepna osoba co w grudniu skasowala mazde :(

po lifcie zmienilo sie wnetrze i podobno ulepszyli troche silnik Z5. Podobno juz nie ma takich problemow z olejem. Ale do chyba dopiero od 98r, czyli jak juz byl calkowity lift, a nie te posrednie.

Oczywiscie ze sa mazdy 1 .8 no i 2.0 :D I uwazam ze zdecydowanie lepiej wybrac ktoras z tych jak sie taka trafi. 1.5 potrafi spalac podobnie jak 1.8 a nawet 2.0, wiec ja bym 1.5 nie kupil.

Ale mazda to niestety nie jest bezpieczne auto... Przy jakiej predkosci przywaliles? I w co? Bo mi sie zdaje ze jak bym walnal przy jakis 60km/h to by z samochodu i ze mnie niewiele zostalo.

Pozdrawiam

PostNapisane: 5 sty 2008, 12:41
przez Beny
darekk86 napisał(a):po lifcie zmienilo sie wnetrze i podobno ulepszyli troche silnik Z5
doszlo tylne swiatlo stop w na szybie tylnej w czarnej lotce i ktos twierdzil ze lusterka maja inny ksztalt ;) A co do silnika to poprawili ale taz nie wiem dokladnie czy od 97 czy 98.I polecam jak najberdziej 1,8 niz Z5

PostNapisane: 5 sty 2008, 12:52
przez darekk86
no tak, pozmienialo sie pare szczegolow, ale raczej malo istotnych. najbardziej istotne to wlasnie wnetrze no i silnik.
Bo tak to jeszcze byla zmiana zamka w klapie tylnej (na gorsze, bo otwierany tylko ze srodka).

Mi wnetrze duzo bardziej podoba sie przed liftem, po lifcie juz nie jest tak zaokraglone jak caly ksztalt samochodu, wyglada na nowsze ale mi nie pasuje akurat.

PostNapisane: 5 sty 2008, 12:55
przez Beny
darekk86 napisał(a):Bo tak to jeszcze byla zmiana zamka w klapie tylnej (na gorsze, bo otwierany tylko ze srodka).

ah te szczegoliki :P
darekk86 napisał(a):Mi wnetrze duzo bardziej podoba sie przed liftem, po lifcie juz nie jest tak zaokraglone jak caly ksztalt samochodu, wyglada na nowsze ale mi nie pasuje akurat.

<spoko>

PostNapisane: 5 sty 2008, 12:57
przez Artiks
darekk86 napisał(a):Podobno juz nie ma takich problemow z olejem
Z tym to jest raczej pic, bo po lifcie to ma inny dolot trochę, nie ma łancucha między wałkami tylko pasek i kolektor jest bez pre-kata. Znam kilka Mazd 323F BA 1998 rok z problemami pierścieni :D Te auta albo nie mają takich przebiegów jak te starsze, albo właściciele są mądrzejsi i nauczyli się na niewybaczalnych błędach wcześniejszych właścicieli 323F BA Z5, że do tych silników leje się wyłącznie dobre oleje i max pólsyntetyki.

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:07
przez MAZDA_323F
Ale mazda to niestety nie jest bezpieczne auto... Przy jakiej predkosci przywaliles? I w co? Bo mi sie zdaje ze jak bym walnal przy jakis 60km/h to by z samochodu i ze mnie niewiele zostalo.


Nie ja przywaliłem tylko we mnie i to od boku. miał ok 50km/h ale cos czuje że wiecej. Zreszta sami ocencie Obrazek http://img235.imageshack.us/my.php?imag ... 834ib7.jpg

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:11
przez Beny
uuu no nieladnie to wyglada :( Dobrze ze Ty caly jestes miales jakies obrazenia?

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:29
przez MAZDA_323F
Wstrząs Muzgu cały poobijany i jeszcze urazy kregosłupa. Kretyni jeżdzą na czerwonym. Najpier Rover 200 we mnie walna od boku to tak leciałem że po obruceniu sie 180' walnołem jeszcze o Autobus Miejski. NIe wiecie może czy ktoś chciałby qpić taką mazde na częsci ?? Bo mi sie strasznie nie chce w to bawic. Teraz juz mi zostało znaleść jakaś piekną ksiażniczke. Już sie nie moge doczekać kiedy bede miał nową i to napewno mocniejsza. Czytałem kiedys na forum że te po lifcie niby mniej palą ale ja teraz widze to bardzo chętnie kupie 1.8 a jak dobrze pojdzie to i 2.0 ;))Tą co miałem 1.5 w mieście w lecie przy spokojnej jeździe spalała mi 11,6 l na 100km ;/

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:34
przez Beny
o korde no to powazna sprawa byla.
MAZDA_323F napisał(a):Tą co miałem 1.5 w mieście w lecie przy spokojnej jeździe spalała mi 11,6 l na 100km ;/

Bo z tymi 1,5 to jest tak ze jedne pala 7-8 a inne 10-11 wiem z autopsji po kumpel mial taka 1,5 i tez narzekal.Wiec jak najbardziej 1,8 lub 2,0

MAZDA_323F napisał(a):NIe wiecie może czy ktoś chciałby qpić taką mazde na częsci

Wystaw na forum ale podejrzewam ze bez zabawy sie nie obejdzie ale napewno to co dobre sprzedaz tylko bedziesz czestym gosciem na poczcie :P

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:34
przez brii
Patrząc na to jak się schował środkowy słupek i próg to mam coraz mniej zaufania do Mazdy :|

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:35
przez darekk86
uuu no to ladnie sie pogielo :/ No po takim strzale to juz faktycznie nie ma sensu naprawiac :(
Szkoda mazdy :( Ladna byla... I czerwona :)

PostNapisane: 5 sty 2008, 13:37
przez MAZDA_323F
Patrząc na to jak się schował środkowy słupek i próg to mam coraz mniej zaufania do Mazdy


Ej no co ty ;p Przy tej predkosci co we mnie walną to w golfie ten słupek zatrzymał by się w środku samochodu.

PS. Popatrz na crash test :D http://youtube.com/watch?v=OsK4-zjX2K8

PostNapisane: 5 sty 2008, 14:31
przez MAZDA_323F
Powiedzieliśmy o 1.5 a jak jest z 1.8 i 2.0 V6 ?? Po lifcie się coś zmieniło ?? Maja jakieś wady ??

PostNapisane: 5 sty 2008, 21:27
przez dawidek578
Ale masakra :| MAZDA_323F przy ilu to było?W mazdzie po lifcie zmieniły sie też lampy gorzej świecą łatwo po tym poznać czy mazda była uderzona z przodu bo żadko kto o tym wie i zwraca na uwage!I srodek jest mało funkcjonalony przed liftem było fajnie mozna było wszystko po chować a po lifcie problemy jak w maluchu.Mazdy mają duzo wad :P

PostNapisane: 5 sty 2008, 21:30
przez MiKo
Ze zmian zauważyłem oprócz 3-stopu :
– inna tapicerka w środku
– licznik przebiegu elektroniczny
– nowy znaczek w '98

Mam wersje Z5 – 1,5 od nowości z 97 roku, benzyny pali 7,5-8 w cylku miejskim, koło 6 na trasie zależnie od wagi buta.

Przebieg 235000 – bierze 0,1-0,2l na 1000 km (od momentu jak zamontowałem gaz), wcześniej ubytków oleju nie stwierdziłem (od początku syntetyk Mobil 5W/50 – do nadal).

Nie zachwalam niniejszym postem silnika 1,5, u mnie problemy wysokiego spalania i "brania oleju" po prostu nie występują. Czytałem wiele postów, że 1,5 do "d" i że wersje przez liftingiem rzeczywiście więcej palą.

Obecnym autkiem mam plan jeszcze pojeździć kilka lat, jeśli kiedyś doczekam remontu z powodu pierścieni napewno powiadomię – sam jestem ciekaw czy to nastąpi i przy jakim przebiegu.

PostNapisane: 5 sty 2008, 21:37
przez yama
nieprawda po lifcie jest ok
spalanie zmniejszone o okolo 1l/100 wolniej zuzywaja sie pierscienie , silnik nie bierze oleju lub malo , kokpit dla mnie- z przodu duuuzo miejsca tyl ok ok No i masz wyswietlacz km cyfrowy :P hehehe
swiatla hmmm jak odblysniki nie zasniedzialy to swieca ok – no i trzeba zmieniac zarowki na nowe a nie jezdzic 10 lat :)
silnik 1.5 ma byc ekonomiczny – choc powyzej 5000obr spoko szedl /ale napewno scigac sie tym nie da
1.8 tak posrodku napewno jak duzo jezdzisz kupilbym w trasie v6 moze drozszy w eksploatacji ale zuzycie paliwa podobne do 1.8 :)
co d wypadku widac ze tamto auto mialo wzmocnienie powyzej progu mazdy – nic nienormalnego –

PostNapisane: 5 sty 2008, 21:45
przez krystian77
Czy po wypadku miałeś jakieś urazy w dolnych partiach ciała, bo z tego co widzę na zdjęciu to wzmocnienia w drzwiach pozostały proste a wjechał tylko słupek.

PostNapisane: 5 sty 2008, 22:22
przez iiyama
Po lifcie , to całkowicie inny samochód ,
inaczej sie prowadzi, wnętrze o 2 klasy lepsze.
v6 ma wszystko wyposażeniu – oczywiście co niezbędne :D (el. zegary, lusterka, 4 szyby, inne)
koła to fele 16 na 5 śrub :D ,tylko w v6 – polecam,
nakładki, [tiiit], halogenki, – wszystkie duperelki różnią sie małym szczególikiem w nadwoziu i w podwoziu (np czujnik ABSu jest inny)
Deska rozdzielcza nowsza , lepsza – i to dla mnie największy PLUS
Drzwi inne ( bez schowka)
Zauważone przeze mnie, że v6 przed liftem pali mniej!!!!!!!!!!, ale po lifcie v6 lepszy silnik – mocniejszy. (Adasia to nie dotyczy ;) )
i inne...

PostNapisane: 5 sty 2008, 22:32
przez Beny
iiyama napisał(a): (Adasia to nie dotyczy )

bo on ma po remamencie silniczek :D ale fakt mazdy przynajmniej te z forum KF slabo serie trzymaja