323EJ napisał(a):PS Jak to zaswiecila Ci sie kontrolka rezerwy? Przeczytalem ze wersja P byla produkowana od 1997 r wiec moze wsadzali juz nowe pompy od 1.5....
no najnormlaniej na świecie się zaświeciła

jak wskaźnik opadł na dolną linię, byłem w szoku bo myślałem że muszę zmienić pompę co jest nieopłącalne dla głupiej kontrolki

z drugiej strony mała rzecz a cieszy
Jeżeli chodzi o swapa licznika to nie ma żadnych pułapek... uważaj tylko żeby nie porysować kokpitu tą czarną obudową a potem licznikiem, najlepiej połuz jakiś ręcznik na kolumnę kierownicy. Obudowa wychodzi bez problemu a od licznika musisz wcześniej odkręcić taki metalowy dyszel i włożyć w kierownicę po czym skręcić ją w lewo i włala

licznik wyciągnięt potem w odwrotnej kolejności. Mi się od razu lepiej jeździ z oborotmierzem heheheh
Chyba się troszkę spóźniłem
