Posiadam 323F BA '98, jak wiadomo tylna klapa oraz klapka wlewu paliwa(wszystkie roczniki) jest otwierana od środka za pomocą wajchy przy fotelu kierowcy.
Mam pytanko, czy idzie wyregulować naciąg linki od klapki wlewu paliwa?!
Zdaje mi się że mam ją zbyć rozciągnięta. Ponieważ muszę sam ręcznie opuszczać tą wajchę, jest to trochę upierdliwe, zdarza mi się zapomnieć upuścić ją na dół i muszę znowu się cofać do kabiny aby zamknąć klapkę...
Potrafi ktoś pomóc?
Regulacja naciągu linki od klapki wlewu paliwa
Strona 1 z 1
o ile mi sie zdaje xD
regulacja jest przy klapce, musisz ja wyciagnac od srodka (najpierw srubka z wlewu) sciagnac plastiki w bagazniku i pociagnac za linke
sa tam chyba 3 rodzaje regulacji
przynajmniej w mxie tak jest
regulacja jest przy klapce, musisz ja wyciagnac od srodka (najpierw srubka z wlewu) sciagnac plastiki w bagazniku i pociagnac za linke
sa tam chyba 3 rodzaje regulacji
przynajmniej w mxie tak jest
=x


witam
zdejmij lewy boczek w bagażniku
jest możliwość częściowej regulacji
linkę można przestawić w trzy różne naciągi
zawsze można troszkę uciągnąć
też próbowałem uciągnąć ale jak uciągnąłem to był zbyt czuły wystarczyło lekko dotknąć dźwigni i już otwarta
więc zostawiłem tak jak było
zdejmij lewy boczek w bagażniku
jest możliwość częściowej regulacji
linkę można przestawić w trzy różne naciągi
zawsze można troszkę uciągnąć
też próbowałem uciągnąć ale jak uciągnąłem to był zbyt czuły wystarczyło lekko dotknąć dźwigni i już otwarta
więc zostawiłem tak jak było
Kluska




- Od: 1 cze 2008, 19:41
- Posty: 116
- Skąd: Ziemia Sieradzka
- Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5
don2x44 napisał(a):jak wiadomo tylna klapa oraz klapka wlewu paliwa(wszystkie roczniki) jest otwierana od środka za pomocą wajchy przy fotelu kierowcy.
Ja mam ba 96r itylna klapa nie ma zadnej linki jest otwierana na kluczyk badz z pilota razem ze wszystkimi drzwiami
- Od: 28 sty 2009, 02:30
- Posty: 19
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 1.6 16v 2005r.
Mlody0723 napisał(a):don2x44 napisał(a):jak wiadomo tylna klapa oraz klapka wlewu paliwa(wszystkie roczniki) jest otwierana od środka za pomocą wajchy przy fotelu kierowcy.
Ja mam ba 96r itylna klapa nie ma zadnej linki jest otwierana na kluczyk badz z pilota razem ze wszystkimi drzwiami
Czytaj cały post, a nie wyrywkowo. Roczniki po lifcie(1997-1998) mają tylną klapę otwieraną przy pomocy dźwigienki wewnątrz kabiny oraz przy pomocy kluczyka.
EOT
Pozwolę sobie odkopać temat żeby nie zakładać zbędnego.
Moje auto było u lakiernika w październiku (takie tam zaprawki, wycięcie i wspawanie kawałka blachy w błotnik i takie tam) i od tamtej pory zdaje mi się że mam chyba zbyt luźne linki i od bagażnika i od wlewu paliwa. Wlew paliwa jak pociągnę za rączkę przy fotelu to wcześniej było "pyk" i się wlew otwierał a rączka wracała do swojej pozycji, a teraz nie dość że rączka zostaje to jeszcze wlew się nie otwiera (muszę czymś podważyć, np. kartą bankomatową gdy mam pociągniętą rączkę i dopiero się wlew otwiera) natomiast z bagażnikiem jest sprawa taka że wcześniej też pociągnęło się za rączkę, było "pyk", klapa podskakiwała o centymetr w górę i po puszczeniu rączki tak zostawało a rączka wracała na swoje miejsce natomiast teraz rączka nie wraca na swoje miejsce a klapa po otwarciu czy to z rączki czy z kluczyka już nie robi takiego "pyk" i nie podskakuje o ten centymetr w górę tylko jest cały czas tak samo, więc generalnie żeby otworzyć klapę od środka muszę pociągnąć rączkę, iść otworzyć klapę i wrócić żeby rączkę ustawić tak jak była, a jak otwieram z kluczyka to jak przekręcę kluczyk i spowrotem w tamtą pozycję i go wyjmę to bagażnika nie otworzę (więc muszę przekręcić kluczyk, podnieść klapę i dopiero mogę go wyjąć).
No i nie będę ukrywał że irytuje mnie to. Gdzie znajdują się te linki od klapki wlewu paliwa oraz od tylnej klapy, i jak można to prosiłbym też o łopatologiczny opis jak te linki naciągnąć (nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem). Z góry dzięki za pomoc.
Moje auto było u lakiernika w październiku (takie tam zaprawki, wycięcie i wspawanie kawałka blachy w błotnik i takie tam) i od tamtej pory zdaje mi się że mam chyba zbyt luźne linki i od bagażnika i od wlewu paliwa. Wlew paliwa jak pociągnę za rączkę przy fotelu to wcześniej było "pyk" i się wlew otwierał a rączka wracała do swojej pozycji, a teraz nie dość że rączka zostaje to jeszcze wlew się nie otwiera (muszę czymś podważyć, np. kartą bankomatową gdy mam pociągniętą rączkę i dopiero się wlew otwiera) natomiast z bagażnikiem jest sprawa taka że wcześniej też pociągnęło się za rączkę, było "pyk", klapa podskakiwała o centymetr w górę i po puszczeniu rączki tak zostawało a rączka wracała na swoje miejsce natomiast teraz rączka nie wraca na swoje miejsce a klapa po otwarciu czy to z rączki czy z kluczyka już nie robi takiego "pyk" i nie podskakuje o ten centymetr w górę tylko jest cały czas tak samo, więc generalnie żeby otworzyć klapę od środka muszę pociągnąć rączkę, iść otworzyć klapę i wrócić żeby rączkę ustawić tak jak była, a jak otwieram z kluczyka to jak przekręcę kluczyk i spowrotem w tamtą pozycję i go wyjmę to bagażnika nie otworzę (więc muszę przekręcić kluczyk, podnieść klapę i dopiero mogę go wyjąć).
No i nie będę ukrywał że irytuje mnie to. Gdzie znajdują się te linki od klapki wlewu paliwa oraz od tylnej klapy, i jak można to prosiłbym też o łopatologiczny opis jak te linki naciągnąć (nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem). Z góry dzięki za pomoc.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości