piszczenie po przekreceniu kluczyka

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez czacha186 » 24 lip 2009, 19:50

witam, po przekreceniu kluczyka na zaplon zaczyna piszczec cos z konsoli srodkowej- gdzies na samym dole obok nog pasazera...sygnalow jest kilka po czym dzwiek ustepuje. Podejrzewam ze ten dzwiek sygnalizuje ze poduchy sa wybite. Dodam jeszcze ze to w niczym nie przeszkadza mozna od razu odpalic i jechac (a to sobie piszczy...) ale jest dosc denerwujace :( wiecie moze jak to wylaczyc albo ktory kabelek trzeba <killer> zeby dzwiek zamilknal na wieki?? ;P mam to nagrane na telu ale mam problem ze zmiana formatu jesli uda mi sie to, to od razy wrzuce tutaj :)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 20:35
Posty: 59
Skąd: Wieluń
Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07

Postprzez skorpek » 25 lip 2009, 19:27

czacha186 napisał(a):Podejrzewam ze ten dzwiek sygnalizuje ze poduchy sa wybite.

dokładnie ;) z lewej strony nóg pasażera na dole masz podpięte poduchy, niebieska wtyczka prostokątna. Odepnij ją i dźwięk ucichnie ;)
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez czacha186 » 26 lip 2009, 13:17

zapomnialem to napisac ale kiedys szukalem "unit sas" czy cos w tym stylu i wypialem ta niebieska kostke nastepnie przekrecilem kluczyk i.....zaczelo mi sie lekko kopcic z okolic zegarow i bylo czuc jakby palony plastyk oczywiscie od razy wyciaglem kluczyk ze stacyjki i przestraszony wsadzilem kostke tam gdzie byla...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 20:35
Posty: 59
Skąd: Wieluń
Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07

Postprzez skorpek » 26 lip 2009, 13:22

kostka o której Ci napisałem znajduje się na dole przy lewej stronie pasażera, podłużna wtyczka. Jest ona do modułu poduszek podpięta i sygnalizuje Ci ich brak :P Nie mam pojęcia co mogło tam u Ciebie dymić, ja miałem objawy takie jak Ty, tzn kilka razy po kilka sygnałów i po odpięciu tej wtyczki wszystko ucichło.
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez czacha186 » 26 lip 2009, 14:06

sprobuje jesszcze raz :) ...moze jakies zwidy mialem :D hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 20:35
Posty: 59
Skąd: Wieluń
Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07

Postprzez kasztan_1994 » 21 sty 2013, 12:23

Witam
Mam podobny problem, coś piszczy w konsoli srodkowej po włączeniu zapłonu ( 5razy piszczy, przerwa, 5 razy piszczy, przerwa, 5 razy piszczy i potem już cicho), odpala bez problemu. W ostatnich dniach rozebrałem kilka elementów wnętrza i właśnie po tym przekrecam kluczyk i piszczy. Poduszek jakby nie było, ponieważ od tej dla pasażera jest tylko kawałek kabla, a dla kierowcy jest ale chyba uszkodzona.
Wcześniej nic takiego się nie zdarzało. Prosił bym o szybką odpowiedź

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 23:14
Posty: 8
Skąd: Gołymin WCI & WMA
Auto: MAZDA 323f BA 1,5 16V z5 97r

Postprzez Andrzej414 » 21 sty 2013, 16:40

Jakiekolwiek wady systemu SRS sygnalizowane są kontrolka oraz brzęczykiem (sygnalem) skoro mówisz że poduch nie masz to znaczy ze ktos lub Ty sam kombinowaliście przy tym i komputer zostal oszukany :–). Oszust puscił i awaria zostala zasygnalizowana. A czy kontrolka tez sie pali?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez kasztan_1994 » 21 sty 2013, 17:48

Kontrolka jest prawdobodobnie podlutowana pod ładowanie, bo razem się zapalają i razem gasną. Kiedyś zdejmowałem poduszkę z kierownicy, przejechałem się bez niej a kontrolka zgasła po odpaleniu silnika. I tu napewno coś musiało być przerabiane a nie przeze mnie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 23:14
Posty: 8
Skąd: Gołymin WCI & WMA
Auto: MAZDA 323f BA 1,5 16V z5 97r

Postprzez Andrzej414 » 21 sty 2013, 20:06

Ja nie sądzę kategorycznie, że przez Ciebie. Po prostu chcę poznać fakty dlatego wysunąłem pewen wniosek. W takim razie będziesz musiał poczytać schematy o SRS i zobaczyć sprawdzić je ze stanem faktycznym Twego auta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez kasztan_1994 » 21 sty 2013, 20:31

Aha. A wiesz może gdzie można znaleźć jakiś schemat tego układu? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

Dopisano 21 sty 2013, 20:13:

A jakby poprostu odpiąć kostkę od tej puszki? Czy coś może się wtedy dziać?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 23:14
Posty: 8
Skąd: Gołymin WCI & WMA
Auto: MAZDA 323f BA 1,5 16V z5 97r

Postprzez Andrzej414 » 21 sty 2013, 21:36

Ostatnio edytowano 21 sty 2013, 21:49 przez Andrzej414, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez kasztan_1994 » 21 sty 2013, 21:39

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 23:14
Posty: 8
Skąd: Gołymin WCI & WMA
Auto: MAZDA 323f BA 1,5 16V z5 97r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323