Łatanie zbiornika paliwa – bez koniecznej wymiany

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cob_ra » 4 kwi 2009, 20:30

Witam, dziś uporałem się wymianą pękniętej sprężyny z tyłu, wymianą wszystkich łączników stabilizatora. Na dzień dobry jak zabierałem sie za rozkręcanie amorków itp zobaczyłem mokrą plamę paliwa. Okazało się, że pod spodem zbiornika jest taki korek-śruba i to właśnie z tamtych okolic cieknie kropelka po kropelce Średnio kropla na ok minutę. W poniedziałek ruszam z zabawą w naprawę. Teraz co polecacie cieknie koło tego korka, czym to uszczelnić, jakiego kleju użyć itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez BratCukierka » 4 kwi 2009, 20:34

od dołu powinna być właśnie śruba spustowa :) z niej Ci cieknie? spróbuj dokręcić :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez cob_ra » 4 kwi 2009, 20:42

BratCukierka napisał(a):od dołu powinna być właśnie śruba spustowa :) z niej Ci cieknie? spróbuj dokręcić :P


no w poniedziałek zobaczę.....dziś już mam takie zakwasy po odkręcaniu śrub ze chyba się jutro nie ruszę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez waldii » 4 kwi 2009, 21:27

sprawdzony sposob
wez mydlo,takie zwykle.Troche wody.Robisz z tego gesta paćke i smarujesz w miejsce wycieku.Trzyma zadziwiajaco dobrze ;) a klejem raczej tego nie zalatwisz,ew spawanie
waldii
 

Postprzez cob_ra » 6 kwi 2009, 19:26

dziś obejrzałem dokładnie, zerwałem resztki zabezpieczenia antykorozyjnego. Na szczeście w okolicach śruby zbiornik zdrowy i wygląda jak nowy. Dalej już nie drapałem.
BratCukierka jak pisałeś, spróbowałem dokręcić no i poleciało wachy, szybko bańka i spuszczanie prawie 30l vpower. Najważniejsze, że tylko uszczelka która była pod śrubą padła. Wyglądało to jakby ktoś gumę podłożył i dzięki paliwu skruszyła się. Podłożyłem podkładkę miedziana i skręciłem, nic nie leci i nie cieknie :D.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 16:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323