Przekładka immobilizera z auta do auta

Jako że niedługo będę przekładał silnik Z5 na BP, wiem że razem z komputerem muszę przełożyć immo. Chciałbym się jak najlepiej do całej operacji przygotować, dlatego zakładam ten temat i proszę o sugestie i pomoc
A więc planuję zadziałać w ten sposób: Przekładam kompa + wiązka + immo(czarną puszeczkę) z jednego do drugiego auta oraz przekładam ten element w główce kluczyka w którym zapisany jest kod(oba samochody mają takie same kluczyki). Czy to wystarczy?
Jak ktoś wyciągał kiedyś ten element z główki kluczyka mógłby napisać czy jest na to jakiś konkretny sposób, bo nie chciałbym go zniszczyć poprzez grzebanie na oślep
Wole nie przekładać stacyjki, bo wtedy musiałbym wozić 2 komplety kluczyków, ale jeśli nie będzie innego wyjścia to czy ta pętla wokół stacyjki nie będzie głupieć mając w pobliżu 2 kluczyki i dwa różne kody?
No i największa prośba, bo od dwóch dni próbuje znaleźć w obu autach tą centralkę immo i nie mogę znaleść
Wiem jak powinna wyglądać, gdzie mniej więcej się znajduje, a mimo to nie widzę jej
Dlatego jakby ktoś mógł wkleić zdjęcie na którym zobaczę ten tajemniczy element wraz z umiejscowieniem
(Immo napewno mam bo jest w kluczyku oraz zapala i gaśnie lampka zaraz po odpaleniu)
Dzięki za wszelką pomoc
A więc planuję zadziałać w ten sposób: Przekładam kompa + wiązka + immo(czarną puszeczkę) z jednego do drugiego auta oraz przekładam ten element w główce kluczyka w którym zapisany jest kod(oba samochody mają takie same kluczyki). Czy to wystarczy?
Jak ktoś wyciągał kiedyś ten element z główki kluczyka mógłby napisać czy jest na to jakiś konkretny sposób, bo nie chciałbym go zniszczyć poprzez grzebanie na oślep
Wole nie przekładać stacyjki, bo wtedy musiałbym wozić 2 komplety kluczyków, ale jeśli nie będzie innego wyjścia to czy ta pętla wokół stacyjki nie będzie głupieć mając w pobliżu 2 kluczyki i dwa różne kody?
No i największa prośba, bo od dwóch dni próbuje znaleźć w obu autach tą centralkę immo i nie mogę znaleść

Dzięki za wszelką pomoc