Klakson

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez skorpek » 14 wrz 2008, 17:39

Jak w temacie : klason... nie dziala. Wersja bez poduszki. Mierzylem prad i z tego co zauwazylem najprawopodobniej tasma. Moje pytanie jest nastepujace: czy do zmiany tasmy moge uzyc takiej z podejsciem pod poduszke? Takie sa dostepne z tego co do tej pory zauwazylem. Szukam juz jakis czas i nie bardzo moge znalezc inna...
Jako ze jestem totalnym laikiem mam jeszcze jedno pytanko :da sie samemu zmienic tasme czy trzeba do warsztatu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez skorpek » 15 wrz 2008, 21:07

pomożecie?
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez waldii » 15 wrz 2008, 22:03

skorpek1 napisał(a):pomożecie?

za free ?? :| <lol>

opowiadaj gdzie mierzyles napiecie???Na kierownicy za przyciskiem i przed przyciskiem klaksonu???A na wtyczce klaksonika mierzyles???Tam jest jeden czy dwa sygnaly??Sprawdzales bezposrednio pod aku czy on dziala??Obstawiam na brak masy lub zardzewiala wtyczka przy samym klaksonie.Zazwyczaj tam pada,bo duzo wody dostaje.Tylko uwazaj jak bedziesz sprawdzal klakson bezposrednio przy aku, bo......... a w sumie taki wstrzas jest dobry na krazenie :P Posprawdzaj to wszystko i napisz.A mam nadzieje,ze bezpieczniki sprawne?
waldii
 

Postprzez skorpek » 15 wrz 2008, 22:29

waldii napisał(a):za free pytajnik ysz łoł

Jakas piana bedzie ;P

Gdzie mierzylem? Mierzylem bezposrednio na tasmie... Jak juz pisalem nie mam poduszki wiec mierzylem rowniez bezposrednio na kierownicy w miejscu gdzie jest styk... Bezposrednio pod aku nie sprawdzalem bo ( az wstyd sie przyznac ) nie wpadlem na to :( Bezpieczniki ok wiec to odpada bankowo. Ale Sprawdze tak jak poradziles bezposrednio pod aku i wtedy dam znac ;)
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez waldii » 15 wrz 2008, 22:48

skorpek1 napisał(a):Ale Sprawdze tak jak poradziles bezposrednio pod aku i wtedy dam znac

tylko radze nie dotykac stykow,bo jak zatrabi i puscisz od klem indukcja pojdzie na rece i jjjjuuuuuuuhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu <lol> A na wtyczce przy samym klaksonie nie mierzyles??Tam wlasnie zazwyczaj przez wode albo traci sie mase na wsporniczku klaksonu albo kostka poszla sie gonic
waldii
 

Postprzez skorpek » 16 wrz 2008, 22:36

hehe ładnie czyli mam sie nie wystraszyc i nie puszczac... A niech trabi :D
w weekend bede w domu to sprawdze to co mi poradziles i dam znac bo tu w Krakowie nie mam niestety warunkow do tego :(
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez waldii » 16 wrz 2008, 23:28

skorpek1 napisał(a):dam znac

oki,czekamy :P przeczysc to mocowanie klaksonika do karoserii
waldii
 

Postprzez skorpek » 19 wrz 2008, 12:02

no wiec: podlaczalem na krotko bezposrednio do aku i dziala. Masa raczej ok bo jej nie tykalem tylko sam plus do aku przykladalem i dziala czyli masa raczej ok.
W kierownicy pradu nie ma wiec chyba moje przypuszczenia co do tasmy sie sprawdzaja...

aha i mam 2 klaksony i oba dzialaja jak na krotko podlaczam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez waldii » 19 wrz 2008, 21:24

skorpek1 napisał(a):W kierownicy pradu nie ma wiec chyba moje przypuszczenia co do tasmy sie sprawdzaja...

wątpie,bo raczej te elementy nie padaja.Sprawdzales bezpieczniki??
waldii
 

Postprzez skorpek » 19 wrz 2008, 22:21

waldii napisał(a):Sprawdzales bezpieczniki??

jasne ze sprwdzalem :) w takim razie pojecia nie mam co to moze byc :(
no nic jutro jeszcze raz wszystko od poczatku dokladnie sprawdze, chociaz przypominam sobie ze jak kupowalem Madzie to mi łepek mowil ze to wina jakiegos kabla w kierownicy...
hmmm... jutro dokladnie posprawdzam jeszcze raz
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323