Strona 1 z 1
zimy nawiew- dmucha cieplym powietrzem

Napisane:
14 lip 2008, 12:33
przez marcus_87
co moze byc przyczyna tego ze na nawiewie ustawionym na max zimno przez kratki leci letnio- cieple powietrze? nawet podczas jazdy gdzie chyba powietrze z zewnatrz powinno bezposrednio wpadac do kabiny jest jakby ogrzane.
z ogrzewaniem jest wszystko ok, zima szybko nabiera temperatury, sila nadmuchu tez w porzadku.

Napisane:
14 lip 2008, 14:45
przez strOOs
Moze byc plytka drukowana od sterowania nawiewem – moze wieczorem podrzuce fotki co i jak.

Napisane:
14 lip 2008, 23:12
przez umcyk
a patrzyles czy ciegna wszystkie chodza??
moze ciegno od suwaka Ci spadlo i daje CI tylko cieple.Sprawdz czy wszystko dobrze chodzi.Ja mialem wczesniej taki problem, tyle ze na odwrot.Ruszalem suwakiem na ciepelko ale i tak dawal zimko:P
Mechanior looknal wpial jak byc powinno i teraz ciko


Napisane:
14 lip 2008, 23:17
przez marcus_87
sterowanie jest na suwaki ale elektroniczne, slychac ze cos tam sie przesuwa po ruszeniu suwakiem ale moze rzeczywiscie nie do konca sie otwiera/zamyka. wie ktos ktoredy najlatwiej dobrac sie do tego ustrojstwa?

Napisane:
14 lip 2008, 23:18
przez strOOs
marcus_87 chyba od przodu, nie mialem czasu rozebrac i zaczelo wiac chlodem
Potencjometr i plytke powinienes miec dostepne jak rozbierzesz konsole srodkowa.
EDIT: jak przesuwasz suwakiem to potencjometr przy nim steruje silnikiem od otwarcia nawiewu (tak jest w 626GE i mniemam ze 323F BA ma to samo). Jak Ci sie uszkodzi plytka drukowana tio nalezy ja wyjac i poprawic luty.

Napisane:
15 lip 2008, 11:36
przez Jaaano
Panowie tylko jak ten panel bezpiecznie rozmontować...


Napisane:
15 lip 2008, 11:38
przez strOOs
Jaaano moze w weekend z ciekawosci sie dobiore.
Napewno przydaloby sie wyjsc radio i cala konsole – szukasz wszystkich srubek/zaczepow i kombinujesz


Napisane:
15 lip 2008, 16:43
przez marcus_87
tak pomyslalem ze moze mi sie obieg nie do konca otwiera i dlatego podczas dluzszej jazdy jest duszno w aucie... bo na poczatku dmucha ok.. hmm

Napisane:
15 lip 2008, 21:18
przez umcyk
skoro mowisz ze po dluzszej jezdzie robi sie duzno moze masz wlaczony wewnetrzny obieg.

Napisane:
15 lip 2008, 22:56
przez Pit
proponuje schylic głowę i zobaczyć czy serwo-motor od temperatury (taka czarna kostka) przesuwa dżwigniami po prawej stronie tunelu- na wysokości schowka- tam gdzie jest nagrzewnica.