Strona 1 z 1

Gniazdo zapalniczki – brak zasilania

PostNapisane: 3 lip 2008, 17:47
przez Radi
Witam,

Mam problem....nie moge podlaczyc nawigacji do madzi ... nie mam tam zasilania.

Pech chcial, ze zobaczylem to dopiero w dniu wyjazdu :(

Bylem pewien, ze jest ok. Obwodka zapalniczki sie ladnie swieci...nawet troche cieply jest plastik z boku zapalniczki....bylem przekonany, ze wszystko jest ok.

Zegarek na desce tez dziala ok....wiec dziwna sprawa....

Ladowarka jest w pelni sprawna – sprawdzalem w innym aucie – dziala dobrze.

Czy wiecie, co moze byc nie tak ?

Pomocy

Radi

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:01
przez domien
Ja niedawno wymienialem obudowe kokpitu i tam gdzie masz gniazdo zapalniczki to do tego gniazda jest podłanczany taki przewód mógł się odczepic od gniazda tak bylo wlasnie u mnie choc dopiero sie zorietowalem jak zmienialem plastik ale to moze byc to tak czy siak troche zabawy w tym bylo a ta lampka co podswietla to zupelnie inny kabel i poprostu zaróweczka tam swieci stare moje gnizado tez nie dzialalo bo bylo w takim podrdzewialym stanie dostalem nowe na zlomie i gra. Wszystko dziala tylko ze ja mam BG ale to pewnie jest ta sama instalacja

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:04
przez Radi
Czy latwo sie rozbiera ten plastik ?

jest moze jakas instrukcja do tego ?


Radi

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:06
przez domien
Oj w mojej mazdzie mialem pekniety plastik dlatego to robilem ale to trwaloo jeden caly dzien grzebalem Ale tak jak powiedzialem ja mam starsza mazde zaraz zobacze jak to wyglada z tymi nowszymi

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:10
przez domien
W twojej mazdzie ten plastik nie jest tez duzy to jest prostokąt z dziurami np. od sterowania nawiewem radia) U mnie byly sróbki do odkrecania u góry i w popiółce i wtedy wystarczylo delikatnie to wyjąc tylko ze ja mialem problemy z włożeniem ale sie dało i jest elegancko musisz pokombinowac tam nie ma duzo komplikacji.... a jak ci sie cos przypadkiem zlamie to w sklepie taki cos dostaniesz za 20 zł ( tą plastikową ramkę)
]



AAA stary najlepiej jak wyjmniesz radio i tam juz reką dosięgniesz.....

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:21
przez Radi
ale ... obudowa w miejscu zapalniczki (z boku) jest nagrzana ....co to moze oznaczac ??

Radi

PostNapisane: 3 lip 2008, 19:45
przez KyRy
Radi popraw temat na zgodny z regulaminem tego działu.

PostNapisane: 3 lip 2008, 21:31
przez GofNet
     Stawiam na zabezpieczenie gniazda zapalniczki (taki śmieśny, mały pałąk "aluminiowaty" albo "cynowaty", pełniący rolę bezpiecznika przeciążenowego. Jest zainstalowany w dnie gniazda zapalniczki, więc trzeba je wymontować, aby dobrać się do w/w zabawnego drucika...

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 3 lip 2008, 21:59
przez DROPKICK
Radi napisał(a):Czy latwo sie rozbiera ten plastik ?

jest moze jakas instrukcja do tego ?

1. Odkręcasz śrubki znajdujące się z boku podłokietnika.
2. Ściągasz podłokietnik.
3. Teraz pora na kolejne dwie śrubki które są pod plastikiem który jest razem z podłokietnikiem.
4. Odkręcasz gałkę zmiany biegów.
5. Pozostają jeszcze dwa zatrzaski po bokach znajdujące się na wysokości zapalniczki.

PostNapisane: 3 lip 2008, 22:50
przez Radi
Bardzo Wam dziekuje za pomoc

Jutro lub w sobote biore sie do roboty....napisze czy mi sie udalo :D

Pozdrawiam

Radi

PostNapisane: 4 lip 2008, 08:44
przez KyRy
Radi temat jest ciągle źle nazwany. Zajrzyj do REGULAMINU.

PostNapisane: 9 lip 2008, 08:37
przez Radi
Udalo mi sie pozdejmowac plastiki. Wszystko zeszlo pieknie.
Drucik jest ok, jak nowka....

Okazalo sie, ze nie dochodzi zasilanie do zapalniczki ...

Odnalazlem wreszcie skrzynke z bezpiecznikami w kabinie .... bepiecznik 23 (od zapalniczki) byl spalony :D

Fajnie, ze wogole udalo mi sie do tego dojsc :D :D :D

Raz jeszcze dziekuje za Wasza pomoc

Pozdrawiam,

Radi