Strona 1 z 1
Wymiana piór – calych wycieraczek

Napisane:
20 mar 2008, 18:42
przez Nightal
Witam mam pytanie, ostatnio chcialem odkrecic cale wycieraczki, by wymienic je na nowe, te niestety zniszczyla korozja, po odkreceniu srub ktore znajduja sie pod zaslepkami nie moglem ich wyciagnac, co jest powodem, moze powinnem od sirodka sie do tego zabrac, przy tylniej klapie podobnie, prosze o pomoc.

Napisane:
20 mar 2008, 20:25
przez Majlo
Po odkręceniu śruby powinna zejść. Ja ostatnio odkręcałem bo chciałem obniżyć. Zeszła bez problemu.

Napisane:
21 mar 2008, 08:29
przez Nightal
Nie bardzo rozumiem, co chciales obnizyc? piszesz ze tobie udalo sie bez problemu, ja natomiast przy tylniej wycieraczce mialem spore problemy i niestety nie udalo mi sie tego zrobic, tak jakby cos od wewnatrz blokowwalo, moze jakis silniczek ktory wprawia w ruch ta wycieraczke?
pomozcie, jak sie do tego zabrac.

Napisane:
21 mar 2008, 12:04
przez Majlo
Ja z przodu odkręcałem... Chciałem obniżeć wycieraczkę bo "na postoju" była trochę za wysoko i to mi się nie podobało. A może Ci się zapiekła. Rwij na siłę i nie przejmuj się nic...

Napisane:
21 mar 2008, 14:09
przez karambol
WD-40 i troche siły ostatnio też sie męczyłem ale zeszło

Napisane:
22 mar 2008, 11:03
przez Nightal
Mam jeszcze pytanko, czy moge gdzies np. w norauto kupic takie cale piora, czy szukac na szrotach albo w serwisie, jak to wyglada, czy moze najlepiej na nowe pomalowac stare? pozdrwiam. i dziekuje za pomoc
Krzysztof

Napisane:
22 mar 2008, 11:52
przez _adamczu_
[quote="Nightal czy moge gdzies np. w norauto kupic takie cale piora, czy szukac na szrotach albo w serwisie,
Krzysztof[/quote]
witam też mam podobny problem. poprzedni właściciel mojej madzi powyginał ramiona wycieraczek bo kupił za długie pióra, w dodatku okleił je jakąś badziewiastą świecącą folią. Tak więc zastanawiam się nad wymianą ramion. pytanie tylko czy występują one w zamienniku czy raczej tylko używany oryginał
pozdr

Napisane:
22 mar 2008, 11:56
przez _adamczu_
[quote="Nightal czy moge gdzies np. w norauto kupic takie cale piora, czy szukac na szrotach albo w serwisie,
Krzysztof[/quote]
witam też mam podobny problem. poprzedni właściciel mojej madzi powyginał ramiona wycieraczek bo kupił za długie pióra, w dodatku okleił je jakąś badziewiastą świecącą folią. Tak więc zastanawiam się nad wymianą ramion. pytanie tylko czy występują one w zamienniku czy raczej tylko używany oryginał
pozdr

Napisane:
5 lip 2008, 17:40
przez kryniu9
Witam mam podobny problem.Na pewno ramiona schodzą??Nie trzeba ich odkręcać od środka(silniczka)?????

Napisane:
5 lip 2008, 22:40
przez tekkenfan
nie wystarczy odkręcić nakrętki ze śrób (nic od środka nie trzeba odkręcać) i jak nie będzie chciało zejść to psiknij wd40 odciągnij wycieraczke od szyby i wykonój krótkie ruchy w różne strony. Wszystko powinno zejść bez używania siły.

Napisane:
6 lip 2008, 10:26
przez piter99
Miałem podobnie...Trochę jakiegoś preparatu ( WD-40, Double TT-ten jest wg.mnie lepszy), poczekaj 10 min i przy odrobinie perswazji

na pewno zejdzie.

Napisane:
6 lip 2008, 10:54
przez kryniu9
Dziękuje Panowie

Jutro spróbuje.

Napisane:
6 lip 2008, 11:46
przez tekkenfan
Tylko pamiętaj nic na siłe bo połamiesz mechanizmy


Napisane:
6 lip 2008, 18:04
przez Kufel
mozesz najpierw po odkreceniu i odgieciu wycieraczek sprobowac docisnac to krotkie ramie co jest przed sprezyna. Ramie moglo troche zablokowac sie na wieloklinie. Tak jak ktos juz wczesniej napisal: krotkie, stanowcze acz z wyczuciem ruchy i powinno zejsc bez problemu.
Co do samych wycieraczek: w FeuVert sa takie niby valeo silencio tylko montoeane na normalne raniona za jkaies 30 zl/szt. Mam takie i sa naprawde [tiiit]. Zadna predkosc im ie straszna i slicznie zbieraja. Polecam

Napisane:
7 lip 2008, 21:21
przez mel7
Wycieraczki najlepiej pomalować czarnym matowym lakierem w spreju. Ja tak zrobiłem. Efekt – jak nowe. Oczywiście wcześniej należy oczyścić powierzchnie.

Napisane:
7 lip 2008, 22:00
przez kryniu9
A jest możliwość zespawania ramiona? bo zostało złamane a ciężko dostać orginalna część!