Strona 1 z 1

Problem z elektr. regulacją wys. świateł

PostNapisane: 3 sty 2008, 21:03
przez tomekpap
Mój kłopot polega na tym, że do prawego światła regulacja działa ok, ale lewe jest praktycznie nieruchome. Dopiero na najniższym położeniu nieznacznie się opuszcza. Dochodzą stamtąd odgłosy, jakby silniczek chciał, a nie mógł (albo trybiki nie stykały jak trza). Czy ktoś miał/ma podobny problem? Czy może to być tylko kwestia odpowiedniego zamocowania reflektora, czy też kwestia tych silniczków?

PostNapisane: 4 sty 2008, 10:40
przez grodek
ja tez tak mam tylko ze prawe jest prawie nieruchome:P czasem działa a czasem nie wydaje mi sie ze cos tam moze nie stykać a lewe czasem świruje i na pozycji 3 lata w dół i w góre ale nie zawsze czasem tylko

Regulacja świateł – awaria?!

PostNapisane: 12 lis 2008, 16:12
przez lukasz22i
witam, mam problem z reg. świateł, tzn. niedawno odkryłem że nie działa elek. regulacja świateł, działała az tu któregoś dni próbuje wyregulować podczas jazdy i nic, na postoju przy załączonym zapłonie okazało się że w prawej lamie silniczek działa ale tylko z pozycji 0-1...potem już nic się nie dzieje mimo przestawiania przełącznika w pozycję 3-4. lewy silniczek w ogóle nie pracuje, nic się nie dzieje. ktoś ma pomysł co się mogło stać?

p.s. ktoś może polecić jakieś dobre żarówki? kobieta mi marudzi że nic w nocy nie widzi;)

PostNapisane: 12 lis 2008, 16:57
przez jarutis
a same silniczki dzialaja? u mnie bylo tak. jeden silniczek byl wyskoczywszy z mocowania w reflektorze, dlia tego nie mogle ich ustawic, po wybraniu reflektora i koleinym wstawieniu silniczka wszystko gra :) (spostrzezenie-jezeli kiwajac zaruwka w gure w dul reflektor liuznie sie husta jest wielk szansa ze silniczke odpadl :) )

PostNapisane: 12 lis 2008, 17:01
przez Adamos
jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?

swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować :) i zobaczyc reszte

PostNapisane: 12 lis 2008, 17:06
przez lukasz22i
Adamos88 napisał(a):jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. nie zebym sie czepiał ale takie błedy to chyba specjalnie?

swoją drogą mam podobny problem. ze po przeskoku z 4 na 0 lewe swiatlo mi lata...i nie moge go obniżyć. trzeba rozkręcić i wypolerować :) i zobaczyc reszte


to samo chce zrobić, wypolerować, kupić markowe żarówki, sprawdzę silniczki i wio ;)

PostNapisane: 12 lis 2008, 17:22
przez melkhior
lukasz22i napisał(a):lewy silniczek w ogóle nie pracuje


A prawy działa normalnie, tzn. masz pełną regulacje od 0 do 4?

Jeżeli tak to spróbuj podłączyć lewy silniczek na prawą stronę i wtedy powinno sie wyjaśnić czy silniczek ma dość czy to coś innego.

PostNapisane: 13 lis 2008, 08:15
przez jarutis
"Adamos88
PostWysłany: 12 Lis 2008 | 17:01 Temat postu:
jarutis pomocna wypowiedz ale ortografia marna. "
przepraszam za bledy ale jestem z litwy i w pracy niemam na klawiaturze polskiego :(

PostNapisane: 13 lis 2008, 10:20
przez Adamos
jarutis a to sorry :) nie ma co przepraszać :) ale juz lepiej dać dol niż dul :) nie ważne :P

PostNapisane: 13 lis 2008, 12:11
przez k3b
pytanie troche z innej beczki ale też o światła chodzi, czy w waszych 323c też tak często żaróki sie palą, jak zaloże osramy za 20zł/szt to swiecą max 3 miesiace i do kosza, ładowanie jest oki. a takie ze stacji paliw po 6zł to 3 tygodnie dziłają, mowa cały czas o H1.

PostNapisane: 13 lis 2008, 17:23
przez jarutis
hm, u mnie osramy night braker dzialaja juz z pul roku. duzo kto nazeka na jakosc osramuw, ale u mnie wszystko ok :)

PostNapisane: 14 lis 2008, 09:32
przez TALREP
U siebie miałem tak, że w ciągu tygodnia 3 razy wymieniałem tą samą żarówkę bo miałem z jakichś kompletów z TESCO, a kiedy stwierdziłem że nie chce już mi się odkręcać pokryw lamp kupiłem PHILIPSA jakiegoś +20% czy jakoś tak i jeździ już ponad rok do tego zdecydowanie lepiej świeci niż zwykła żarówka co widać tym bardziej, że w drugiej lampie mam zwykłą żarówkę (notabene od 3 lat). Drugi PHILIPS jeździ w bagażniku ale nie chce mi się wymieniać i bawić później w poziomowanie pokrywy lampy :)

PostNapisane: 23 lis 2008, 21:56
przez zieba1982
Panowie a czy to możliwe że w mojej 323F 1,8 BA z 1997 r, nie ma regulacji świateł,na konsoli nie ma przełącznika,może ktoś wymontował???? proszę o odpowiedzi jak jest u Was

PostNapisane: 25 lis 2008, 01:04
przez qbass
Łączę z podobnym tematem, a Ciebie lukasz22i proszę o lekturę regulaminu oraz używanie opcji szukaj.

PostNapisane: 23 lut 2009, 21:34
przez rafalST
U mnie było podobnie... regulacja nie działała, a jadący z przeciwka mrugali mi długimi bo myśleli że na drogowych śmigam. Zdenerwowałem się, podniołem klape poruszałem z tyłu lampy delikatnie i wyrównało się... problem w tym że po kilku miesiącach znowu to samo tylko że na odwrót

Re: Problem z elektr. regulacją wys. świateł

PostNapisane: 29 wrz 2013, 17:20
przez Kaczorro
Witam. Mam problem ze światłami. Regulacja wysokości świateł przestała mi działać. trochę bawiłam się w elektryka i podłączałem sterownik centralnego zamka i boję się, że w jakimś momencie może poszedł jakiś bezpiecznik. sam już nie wiem.
Silniczki świateł działały, teraz już nie. Czy od świateł jest jakiś dodatkowy bezpiecznik? aha i nie mam podświetlonych klawiszy regulacji swiateł i podświetlenia zegarów.

PostNapisane: 30 wrz 2013, 11:07
przez Marek 161BD081
Kaczorro – obwód świateł i centralny zamek to są dwa osobne i niezależne od siebie obwody.
Nie ma dodatkowych bezpieczników od silniczków regulacji wysokości świateł, zasilane one są z bezpiecznika od żarówek.
Użyj wyszukiwarki a znajdziesz w tym dziale opis bezpieczników.
Tak samo znajdziesz tematy związane z brakiem podświetlenia przełączników czy też zegarów.

No i nie zaszkodzi też jak uzupełnisz profil o lokalizację jak i dokładniejszy model auta.