Zła regulacja świateł (reflektorów)

Topic dotyczy dokladnie tej wersji Mazdy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Mazda_323_front_20070326.jpg
Niestety mam problem z regulacją poziomu świateł. Reflektor od strony pasażera daje się regulować elektronicznie pokrętłem, natomiast światło od strony kierowcy już nie. Na dodatek podczas jazdy światła strasznie "skaczą", "trzęsą" się tak jakby były niedokręcone.
Moje pytanie jest takie: co muszę wymienić w (jednym) reflektorze aby dał się elektronicznie sterować w płaszczyźnie oraz "nie trząsł" podczas jazdy? Czy do wymiany jest cały klosz (cały reflektor) czy tylko da się wymienić dany element oraz jaka może być cena całego reflektora?
Słyszałem również aby pod żadnym względem nie kupować świateł od Mazdy w wersji angielskiej (moja z Japonii). Czy to prawda i czym jest to spowodowane?
Dodam, tak na dobicie samego siebie, że za 1 szt. halogenów wołają 400 zł (http://www.japancar.pl w Łodzi). Niby nie jest to to samo, ale cena mnie przerasta za elektronike...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Mazda_323_front_20070326.jpg
Niestety mam problem z regulacją poziomu świateł. Reflektor od strony pasażera daje się regulować elektronicznie pokrętłem, natomiast światło od strony kierowcy już nie. Na dodatek podczas jazdy światła strasznie "skaczą", "trzęsą" się tak jakby były niedokręcone.
Moje pytanie jest takie: co muszę wymienić w (jednym) reflektorze aby dał się elektronicznie sterować w płaszczyźnie oraz "nie trząsł" podczas jazdy? Czy do wymiany jest cały klosz (cały reflektor) czy tylko da się wymienić dany element oraz jaka może być cena całego reflektora?
Słyszałem również aby pod żadnym względem nie kupować świateł od Mazdy w wersji angielskiej (moja z Japonii). Czy to prawda i czym jest to spowodowane?
Dodam, tak na dobicie samego siebie, że za 1 szt. halogenów wołają 400 zł (http://www.japancar.pl w Łodzi). Niby nie jest to to samo, ale cena mnie przerasta za elektronike...