Nie moge sie doszukac podobnego tematu wiec zakladam nowy, ale jesli juz jest tak owy to prosze o wrzucenie tu linku i wyzucenie tego topicu do kosza.
A wiec tak mam uszkodzony silniczek w prawej lampie i caly lata, nie chce sie przykleic bo mocowanie bo ma za mala powieszchnie styczna i co za tym idzie caly mechanizm jest luzny. A moje pytanie jest nastepujace czy da sie ustawic jakos swiatla mijania bez tego silniczka w ktorym znajduje sie sroba do sterowania? Da sie go jakos wymontowac jesli tak to jak i bez niego jakos pokrecic soczewka?
P.S. Nie chodzi mi o sterowania swiatel gora dol z kabiny, ale o mechanicze sterowanie tak jak na diagnostyce.
Jak ustawic swiatla majac uszkodzony silniczek??
Strona 1 z 1
Koito, lampa jest po przejsciach, i nie chodzi tu o kolnierz, ale o to male mocowanie na srubce po za tym caly sielniczek wraz z tym bolcem – czy jak to nazwac – lata no i nie mam pojecia jak to inaczej ustawic omijajac ta srube. czy mozna to jakos popchnac srubokretem delikatnie itp??
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):caly sielniczek wraz z tym bolcem – czy jak to nazwac – lata
No to nie masz szans tego ustawić. W lampie KOITO obudowę soczewki przytrzymuje długi wkręt, który wchodzi w taki plastikowy bloczek. Obracając tym wkrętem powodujesz że bloczek się przesuwa po gwincie i na tym polega regulacja. Jak masz siłownik do regulacji wysokości, to właśnie on stabilizuje ten wkręt, potrafi nim przesuwać, i po drugiej stronie ma przekładnię zębatą o 90 stopni żeby dało się tym pokręcić za pomocą śrubokręta. Sprytna konstrukcja.
To będzie działać tylko i wyłącznie wtedy, gdy cały siłownik będzie pewnie siedział w obudowie lampy. Na kołnierzu są 3 zęby które się przekłada przez wycięcia i przekręca żeby się to zahaczyło. Dodatkowo jest jedna śrubka, żeby się całość nie przekręciła z powrotem na wybojach.
Jeśli siłownik lata, to musisz go przymocować. To jest podstawa. Albo wyrzeźbisz coś, albo nowa lampa. A jeśli nie masz tej przekładni na silniku do kręcenia śrubokrętem to są 2 możliwości – będziesz musiał przełożyć jedną z pozostałych na czas regulacji, albo ustawiać na wyjętej lampie kombinerkami za tą wystającą zębatkę
Udesky napisał(a):Nie moge sie doszukac podobnego tematu
słabo szukasz:P http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... B6wiate%B3
oraz
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=1806&start=0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... B6wiate%B3
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... B6wiate%B3
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... B6wiate%B3
w kwietniu sam odkopałeś jeden z tematów

Adaś napisał(a):w kwietniu sam odkopałeś jeden z tematów
wiem ale byl bez odzewu dlatego zalozylem nowy, co do pozostalych to tylko w pierwszym jest cos na moj temat jednak widze ze jest tego malo w pozostalych jest mowa o ustawianiu swiatel, a to wiem jak zrobic
Briareosno wlasnie u mnie jest tal ze nie dziala zupelnie silniczkem ani od elektrycznego ustawiania ani od mechanicznego, ale dotyczy to ustawienia z silniczka, co do tego od lewo – prawa to dziala i tym moge krecic. Zastanawiam sie jak wyjac ten silniczke i moze przy nim porzezbic, ale ni cholery nie wiem jak to zrobic, a nie chce pogorszyc sprawy. Ewentualnie zmienil bym sam silniczek z bolcem na nowy, zawsze to taniej niz nowa lampa do ktorej i tak musze dokupic silniczek.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):wiem ale byl bez odzewu dlatego zalozylem nowy
było trzeba wpisac się jeszcze raz – w ten sposób o regulacji/wymianie świateł jest tyle linków ile znalazłem wpisując w szukajce regulowanie świateł;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość